- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Battlefield 2042
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- World of Tanks - MMO
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- EAFC 24
- Doom Eternal
Új hozzászólás Aktív témák
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #2952 üzenetére
Nekem van, BSA bb re van tervezve, ha nem az (pl bb30) esetleg lehet atalakito szettet szerezned.
Karbon cangan igen vastag falu a bb, az necces vagy felejtos kozott szokott mozogni.
Ja es bb tengely tavot is meg kell nezd, pl 68mm vagy 73mm.
[link]
Nekem bbs02-om van. Tobb ertelme van mint a bbshd-nek.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #2957 üzenetére
Ezek mind ocskasagok, mert egyik sem narrow wide. A legkissebb onnan boven eleg.
Amit erdemes az a lekkie bling ring 42t.
https://em3ev.com/shop/bbs02-bling-ring/
Ha 68mm es a vazad 73 helyett lehet jo lesz az olcsobbb 36t valtozat is, az különböző offsettekkel a lancvonalat javitjak.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #2960 üzenetére
Ja a gyariban van offset valamennyi, de vaztol fugg hogy eleg e. Azert irtam 42t, a 36t-ben nincs offset.
Szerintem erdemes megvarni, amig megjon a gyari de szamolni kell egy ilyen beszerzesevel. -
Janaboy
veterán
válasz janakbacsi #2977 üzenetére
felmerült bennem ez az ötlet is, kérdés, hogy nem ideálisabb olyat venni, amit erre alakítanak ki?
Janaboy
-
ttrap
tag
válasz janakbacsi #3000 üzenetére
Elvileg a sima fék fékkarjára is ugyanúgy felapplikálható a fékszenzor és a mágnes, mint a hidraulikus fék fékkarjára. Nekem is ma érkezik a bafang 750 wattos motor, szintén mágneses szenzorral, mert nem volt raktáron fékkar. Elég buhera megoldásnak találom ezt a mágneses fék szenzor dolgot, ezért én rendeltem hozzá másik helyről MS-BK-1R cut off bowden fék szenzort. Majd arra cserélem a mágneses szenzort, ha megérkezik.
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #3000 üzenetére
A fek szenzor opcionális.
Nem ertem miert szerelnel fel $1-os karokat amugy is. Ezek ipari hulladekok. Orulj, hogy nem azt kuldtek.
[ Szerkesztve ]
-
coolabácsi
tag
válasz janakbacsi #3000 üzenetére
Egy linket dobhátnál
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #3006 üzenetére
Ketfajta szenzor van, mechanikus kapcsolos es magneses. A magneses elegansabb es utolag felserelni sokkal konnyebb.
Ezek a szenzorok nem tudjak hogy milyen tipusu feked van, es nem is erdeklik, akar a szempilladra is feltehetned, ott is mukodne. -
big-J
őstag
válasz janakbacsi #3086 üzenetére
Eladotol fugg. Probald ki, amugy a probalgatast edemes eloszor a kerekkel a levegobe csinalni.
[ Szerkesztve ]
-
ttrap
tag
válasz janakbacsi #3086 üzenetére
Az én 750es Bafangom felszerelését is tegnap fejeztem be. Meg volt a 25 km/h korlátozás, ami pin megadás után módosítható, a rásegítési szintek száma 5 lépésesre volt állítva, azt állítottam még 9-re hogy finomabban állíthassam a rásegítést. A kerékátmérőt kell esetleg a bringához igazítani, hogy a sebesség a valós értéket adja. Nálam 26-os volt alapból beállítva, de 28-as trekkingre szereltem ezért állítani kellett, meg az idő lett még beállítva. Ennyit mókoltam a kijelzőn (P850C).
Első tapasztalatom az, hogy elég erőszakosan lódul meg induláskor a motor, de már megrendeltem a programozó kábelt és majd finomítok a vezérlésen.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #3091 üzenetére
https://m.aliexpress.com/item/32891133082.html [link]
Hailong case, beirod keresobe, aztan megkeresed azonos tipus, mert ezen a neven van 8 varians. Neked eleg csak a fedelet kicserelni, ahhoz nem kell forrasztani.
Amugy en szetszednem megnezni hogy belul tortente valami. Razasra semmilyen iranybol nem szabad kotyogni semminek.
Ezek mas sebesseggel mennek uresen, meg tele. Ha 50% osan mentel 42el, akkor 90%al lesz 46, bedolve meg 50, ha pedalozol meg megtobb.
[ Szerkesztve ]
-
ttrap
tag
válasz janakbacsi #3091 üzenetére
Köszönöm a felajánlást a kábelre, de már úton van a megrendelt kábelem.
A képen az inkább csak úgy tűnik, mintha a fedél lenne rosszul összeillesztve. Csatlakozom big-J véleményéhez, hogy meg kellene nézni belül rendben van-e minden. Ha a belseje rendben, az újra összerakással lehet hogy rendesen össze lehetne illeszteni.
Én nem is szereltem fel a gázkart, nekem egyelőre elég a rásegítés. Tegnap tekertem egy kis próbakört, 6-osnál még nem állítottam többre de így is 40km/h körül hasítottam a városban. Munkába járáshoz így bőven elég lesz.
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #3159 üzenetére
Mivel kerekszenzor van, barmi ami koztesen tortenik, nem szamit.
Amugy ha a motornak es a hajtaslancodnak akarsz jot, minel kisebbre csereled, a 42t az, amin meg van offset. Idealis esetben a labad jar rendesen amikor hajtod (90 vagy folotti cadence) , ha gazkarozol pedig maximum fordulatszamon vagy.
Itt lennebb irjak a mereteknek az offseteket, de ha nagyobbat vennel megis, jarj utana, hogy befer e a cangaba. -
big-J
őstag
válasz janakbacsi #3161 üzenetére
Ezek a fogasok tanyer alakuak, a fogak vissza mennek a lancvilla fele(a gyari is) . Az offset azt mutatja mennyit hajlik a lancvilla iranyaba. Idealis esetben a kazetta kozepevonalaban van az elso fogasod vonala. A kulonbozo offsetekkel lehet kozelebb jutni hozza. Ha tul kozel van, tavtartot is lehet szerezni.
Erdekes meg az is, ha kifele kanyarodik a lancvilla(altalaban ugy van) , nagyobb fogassal kissebb offsetre lesz lehetoseged, mert a ket darab hamarabb talalkozik.
https://lekkie.bike/product/chainring_spacers/
https://lunacycle.com/lekkie-bling-ring-spacer-for-bbs02/[link]
Itt 3perctol errol papolnak meg mutogatnak.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #3163 üzenetére
Rohadtul semmi ertelme. Orulj neki hogy kevesebb kacat van ami tonkremehet. Vedd el hajtast/gazt amikor valtasz. Kesz a szenzor. Ingyen van, 0 gramm, es sosem megy tonkre.
-
ttrap
tag
válasz janakbacsi #3163 üzenetére
Nem feltétlenül örül a teljes hajtásrendszer, ha a váltás közben van rajta terhelés. A váltáshoz szükség van a tekerésre, de ekkor lehetőleg kisebb terheléssel kellene tekerni, jó ha nem megy a motor. Tehát olyankor vagy teljesen kikapcsolod a rásegítést, vagy esetleg a váltásnál enyhén behúzod a féket hogy a fékszenzor már érzékel, de a fék még nem fog "kuplungolsz".
Én felraktam a szenzort. Az a pár gramm és forint már lényegtelen a motor szett tömegéhez és árához képest. De persze valóban el lehet lenni nélküle, ezért nem része általában az átalakító szetteknek.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz janakbacsi #3242 üzenetére
Biztos, hogy a markolattól zsibbad? Nekem azért zsibbadt, mert nagyon előre voltam dőlve és súllyal tehénkedtem a kezemen. 7cm emelés a kormánnyaknál és nincs zsibbadás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bszg@
tag
válasz janakbacsi #3242 üzenetére
Nem tudom, milyen kerékpárról van szó, de az Ergon megér egy pillantást.
Kesztyűn is sok múlik. -
hroberto
veterán
válasz janakbacsi #3242 üzenetére
Nem valószínű, hogy a markolat miatt zsibbad. Ahogy már írták is, valószínűleg nem megfelelő a testhelyzet.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #4460 üzenetére
https://www.aliexpress.com/item/1005002674205672.html
Egy ilyenre lesz szukseged -
mistar
tag
válasz janakbacsi #4460 üzenetére
-
mistar
tag
válasz janakbacsi #4463 üzenetére
Szerintem a Bafang nagyon tudja az árát, most egy jó barátom használja.
Sikerült pályázatos bringára váltanom. (Ez nagyon finom műszer. Nem kell és/de persze nem is tudnék belenyúlkálni.) -
mistar
tag
válasz janakbacsi #4466 üzenetére
Nem okoz gondot. Nincs kiokosítva.
A Mátra lábánál lakom és minden nap M.Füreden keresztül járok a munkahelyemre. Felfelé menet a 25 is kétszerese a szokottnak, lefelé pedig a szabályos 45 tekerés nélkül is bőven túlléphető. -
Kroni1
veterán
válasz janakbacsi #4577 üzenetére
Köszi az infót!
Még az jutott eszembe most h leszedtem a fogassort, hogy két legkisebb lánckerék különálló, és mivel nekem csak ezek ugranak lehet csak őket kéne a lánccal cserélnem. (A többit ugye nem is nagyon használom szinte..) Ez így gazdaságosabb is lenne, és környezetbarátabb is, mert nem dobnék ki egy olyan teljes fogassort ami szinte alig volt használva..
HG50-hez találtam a neten külön 8 és 9 lánckereket, de a nekem lévő HG400-hoz nem, pedig ezen is külön vannak.. Gondolom létezik, csak kevésbé népszerű ezek szerint.
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #4577 üzenetére
Azert mert nem specko ebike-ra gyartott fajta.
Az a lenyeg nem kikonnyitett fajta (L vagy SL), es van rajta nemi kromozas, igy nem rozsdasodik szet elso alkalommal, ahogy a matt szinu olcsobbak.
-
Paxker315
addikt
válasz janakbacsi #5069 üzenetére
9sebis lánckeréksorhoz én 10sebis láncot vennék. Tartósabbak sokszor, és, nem drágábbak. 9s sorból meg azt, aminek szimpatikus a kiosztása. Pl. Sram PG-950-ből vagy Shimano CS-HG 50. Ezekkel az alsóközépkategóriás sorokkal is rengeteg km-t elmegy az ember.
A láncból meg tényleg gondold meg a 10s-t, sokak szerint finomabban vált ez a felállás, a láncszemek belső szélessége meg ua. 8-9-10-11s láncoknál is. Volt pajti, aki 11s láncokat használt 10s lánckeréksoron, gond nélkül.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz janakbacsi #5079 üzenetére
Tulajdonképpen igen, de, magyar boltból vennéd?
[link] [link] Szerintem "wear&tear" termékekben rose verhetetlen áron kínál termékeket*. Ill amire figyelj, hogy E-bike-ok láncvillája sokszor hosszabb, így, az "E-bike" kompatibílis láncok is hosszabbak általánosságban (a linkelt darab is)Ja, de nem ilyen EUR árfolyam mellett, és nem ilyen futárköltségek mellett éri meg kintről. Csak reflexből általában nem is szoktam magyar árakat nézni ezeknél.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Gömbike
senior tag
válasz janakbacsi #5132 üzenetére
Ez nagyon hiányos kérdés.
pl:
- mennyi a keret? Ez a legfájóbb pont. Ebben a világban hatványozottan igaz, hogy “ olcsó húsnak…..”
- hány órát dolgozna vele naponta, az kb. mekkora távot fed le?
- ha sok a km, a tartalék akkut hová tudná tenni?
- milyen kondiban van?
- mekkora a termete, milyen méretű kerékpár kellene neki?
- stb,stb…..Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
válasz janakbacsi #5132 üzenetére
Ez jónak tűnik városban napi nyüstölésre. [link]
Bár személy szerint én a városban agyváltót használok, könnyebb vele a lámpánál elindulni, ha véletlen elfelejtettem visszaváltani.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Somatom
veterán
válasz janakbacsi #5135 üzenetére
Attól függ, hogy milyen kondiban vagy. A Margit hídig símán lemész rásegítés nélkül. Onnan alapjáraton eldöcögsz oda-vissza és csak onnan kapcsolsz rásegítést. A múltkor a XV. -be, a szemétégetőhöz tekertem ki a Kissvábhegyről. Spórolósban egy egység hiányzott az 504Wh -s akkuból.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zazenke
őstag
válasz janakbacsi #5204 üzenetére
1250 000 ért látom még külföldön újba tehát közel 450 et fognál rajta ha minden oké vele de ehhez én nem értek csak rákerestem az új árára
-
coolabácsi
tag
válasz janakbacsi #5204 üzenetére
Javaslom a eBike Forum (pedelec, elektromos kerékpár) Facebook csoporthoz való csatlakozást, ott vannak jó páran akik használják a márkát.Amit én összeszedtem róla, hogy Brose motor a lelke, szíjhajtással.Csendes, nyomatékos, de a régebbi típusoknál lehetnek gondok a szíjjal és a feszítővel, ami ha minden igaz 2020-tól vagy 2021-től megszűnt.
Nem vagyok szakértő, csak olvasgatok.
-
m4csk4fogo
tag
válasz janakbacsi #5491 üzenetére
Szia,
nekem van 2 éve használnom. Tavaly csak analóg kerékpárokat idén már elektromosokkal is.
Eddig még nem volt vele semmilyen problémám bár kicsit jobban mozog menet közben mint a fix nem összecsukható változatok.
Jellemzően 1-1 női és ffi vázas kerékpár van rajta, jól variálható a 2 db rögzítő, + 1 db rögzítést szoktam adni nekik egy “kötéllel”.
Kis helyet foglal összecsukva, ráadásul így a csomagtartóba is könnyen elhelyezhető szükség esetén. -
Joshi
titán
válasz janakbacsi #5491 üzenetére
Ebből a Thule márka számít jónak.
Mindenesetre a helyedben én a használt piacon néznék körül, sokkal olcsóbban lehet jó állapotút venni.
[ Szerkesztve ]
-
Des1gnR
őstag
válasz janakbacsi #5491 üzenetére
Csak erről jutott eszembe és van akinek hasznos lehet talán, hogy én az e-bikeom tetőcsomagtartón szállítom, mivel nincs vonóhorgom.
Úgy válaszottam, hogy emellé még esetleg egy másodikat vagy ha egyedül utazom, akkor egy keskeny boxot is fel tudjak tenni.Thule UpRide 599
Alapból is stabil, de azért szoktam pluszba keresztmerevíteni decás hevederekkel, mivel nem veszem ki az akkut és így pár kilóval kilógok a hivatalosan megadott súlyhatárból.[ Szerkesztve ]
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Des1gnR
őstag
válasz janakbacsi #5503 üzenetére
Én is azt hittem, hogy vészesebb lesz, de olyan könnyű felpattintani.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Vesa
veterán
válasz janakbacsi #6677 üzenetére
Nyilván full kínai. A kilométeres marketing maszlag ellenére szinte semmi nem derül ki erről a cuccról. Milyen motor van benne? (ok, 48V 750W, de milyen gyártó, milyen típus)? A "Shimano 21 speed gear" az a leggagyibb Tourney, az első teleszkópról sem derül ki semmi, hogy milyen gyártó melyik típusa, de a többiből kiindulva a létező leggyengébb kínai vacak lehet. Gyakorlatilag egyetlen alkatrészről sem derül ki semmi, csak a hangzatos lózungok (Power motor, Aluminium Alloy, Bright LED, Dual-Disk Brake stb.). Egyébként az adatai alapján segédmotors kerékpárnak minősül Magyarországon, ezt jó ha tudod!
Majd jönnek a profibbak és megmondják. Nyilván keret függő, és ha nincs rá több, akkor ennyi pénzért ezt lehet kapni. Ccsodát ettől ne várj, az anyaghasználat és a minőség esélyesen klasszikus kínai tré lesz. Egy normális ebike nem ez az árkategória. Én inkább vennék egy használtat valami rendes gyártótól, mint ezt, de ez szubjektív.
Videó róla (1 kör után, lötyög a sárvédő és az akku, kotyog a teleszkóp, valótlanságot mér a műszer és az egész bringa a felét tudja annak, amit állítanak róla). Az akkuban a cella azonosíthatatlan, valami AliExpress-es noname, ahogy a motorvezérlő is, de azt legalább még kapni lehet (bár adatokat azt így sem talált az illető). A "tárcsafék" csak dísz, köze nincs a tárcsafékhez.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Atos23
senior tag
válasz janakbacsi #6677 üzenetére
Nem megbántani akarlak, de erről a bringáról a fiatalkorom jut eszembe, amikor azt hittem, hogy az olcsó jó. Mindig megszívtam.
-
StLui
veterán
válasz janakbacsi #7215 üzenetére
Nem is hallottam ezekről, de a lényeg az lenne, hogy mekkora a sorköztávolság, 18sm használhatatlan, nagyon sok ilyen van még most is, Thule is. 20 cm elmegy, kínlódással. 22cm meg már nagyon jó....lenne, csak ritka. 3-ast kell venni, arra ráfér kettő
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nagyúr
válasz janakbacsi #7679 üzenetére
Az első kérdésre értelemszerűen igen a válasz, ha egyszer linkelted az árucikket
Az akku eltávolítható, igen.
Amúgy ilyet itthon is lehet kapni, tavaly ilyenkor néztem meg közelebbről.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz janakbacsi #7681 üzenetére
Igen, amit linkeltél, az a friss modell - nagyobb akksi, újabb generációs Bosch motor, Kiox kijelző a Purion helyett, meg gondolom kisebb-nagyobb finomhangolások. s-pedelec-ekből nem olyan gyakori a modellfrissítés.
Benyomás annyi volt, hogy nagyon szép bringa, a Cube ebben igen erős Felülni fel tudtam rá, kényelmes volt és minden kézre állt, de menni nem tudtam vele. A műszaki tartalma rendben van, normális minőségű cuccok vannak benne, de semmi prémium / high-end, hacsak a motort nem tekinted annak.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz janakbacsi #7683 üzenetére
Alkatrészekre gondoltam, nem komplett bringára. Pl. a Shimano Deore váltórendszert ismerem, az én bringámon is olyan van, nincsen vele gond, de nem az jut eszembe róla, hogy soha semmire nem cserélném le
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
kezdő
senior tag
válasz janakbacsi #7685 üzenetére
Pár hete vettem egy Kellys Tygon R10-es ebike-ot, nekem eddig nagyon bejön.
Próbáltam tesztnapokon Bosch bringákat is, felhasználói szempontból nem érzek különbséget.
A szervíz javíthatóság nagy kérdés lesz, de bizakodom, Szlovákia közel, illetve több magyar kereskedőtől is hallottam, hogy Panasonic képzésen voltak az elmúlt időszakban, tehát nyomul a gyártó. -
pècsimunkás
addikt
válasz janakbacsi #7679 üzenetére
Mutattam a főnökömnek.
Mondta, hogy kell rá rendszám, biztosítás. Legalábbis Nèmetorszagban.
Ha megnézed a hátsó sárvédőt: [kép] őt a rendszámtábla tartó.Persze, akár le is lehetne kapni a sárvèdőt
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
coolabácsi
tag
válasz janakbacsi #7863 üzenetére
Én simán [ezt] venném, verhetetlen szerintem.Automata váltó integrálva a motorba, szerintem többet nem is kell róla mondani.
-
nagyúr
válasz janakbacsi #7863 üzenetére
Saját tapasztalat nélkül, a leírás alapján: bár az X-Fact a Hervis saját márkája, ami alapból nem egy nagy vonzerő, a bringában értelmes alkatrészek vannak, a Gen4 Perf CX Bosch motor és a 625-ös akksi kombinációja elég jónak tűnik ezen az áron. Azt persze a jó ég tudja, milyen a váz meg az üléspozíció, ha van rá lehetőség, érdemes ráülni (vagy neten rendelni, és élni a 14 napos elállással, ha nagyon lyukra futsz vele).
#7866 coolabácsi: erre a bringára pláne igaz, hogy ki kell próbálni, mielőtt megveszi valaki - egyáltalán nem biztos, hogy a folyamatos automata váltó passzol a stílusához. Érdekes gép, de a Decathlon esetében az alkatrészlista mindig nagy kérdés, ill. ez a teszt pl. nem dicséri halálra.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen