- PlayStation 5
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- Diablo IV
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Új videón a Indiana Jones and the Great Circle
- EA Sports WRC '23
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clever0
senior tag
"Ezt a gyártók is belátták,és mint látod nem is erőltetik a dolgot továbbiakba."
Arra várok, hogy az autókból is kihagyják végre a Start-Stop rendszert. Nem vagyok meggyőzve, hogy bármi értelme lenne. Lehet, hogy a műszaki megoldás többe kerül, mint amit az élettartama alatt megspórol. -
Clever0
senior tag
válasz Runner_fxr #193 üzenetére
Lenyűgöző teljesítmény, de én nem engedném a kerékpározást ilyen romok közelében. Eléggé leamortizálták a környezetet.
-
Clever0
senior tag
válasz Runner_fxr #281 üzenetére
Nem emlékszem, hogy szó volt-e az elsőkerékbe épített motorokról. Az nagyon kerülendő? Szembejött ez a hirdetés, csak 5 kg: iMortor 26 inch MT1.9 Ilyenkor hogyan érzékeli, hogy gyorsítani vagy épp lassítani akarok?
-
Clever0
senior tag
Nagyon kényelmetlen lehet folyamatosan nyomni ezt a kart és, ha az erőn akarok változtatni, akkor el is kell engedni, hogy a felette lévő gombot megnyomjam. Célszerűbb lett volna gázmarkolattal megoldani. Kompakt megoldás, hogy az akksi is a kerékben van, de jobb lett volna a súlyelosztás, ha külön teszik, csak akkor a kábel állandó hajlítgatása probléma. Hirtelen kereséssel találtam is egy ilyet: e-Bike Conversion Kit
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen