Új hozzászólás Aktív témák

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz mikej95 #13 üzenetére

    Igen hatalmas szerepük volt a játék népszerűsítésében, az eredeti mod pont azért készült, hogy a DayZ-ben a streamereknek párszor rendezett hasonló Survivor Gamez PVP eseményt mindenki számára elérhetővé tegye - azt még úgy kellett megszervezni hogy mindenki be egy szeróra aztán fusson mindenki egy pontra és onnan kezdték a meccset.
    de a Tarkovot is ugyanezek az emberek fogják reklámozni ugyanannak a közönségnek. Egy jó twitch/yt reklámkampány több százezer eladott példányt garantál manapság, akármiről is legyen szó, de hogy hosszú távon is foglalkozzanak vele, ahhoz a játéknak is jónak kell lennie hogy megtartsák a nézőket

    Nem tudom láttad-e, hogy mennyien játszanak a PUBG-vel, de gyakorlatilag a World of Warcraft és a League of Legends óta ez lehet a legnagyobb sikertörténet a PC játék iparban. A Steamen még 14 év alatt nem volt olyan játék, ami ilyen tempóban növekedett volna, hetek kérdése hogy a CSGO-t is maga mögé utasítsa, ki tudja hol áll meg. Ami külön érdekes hogy a BR műfaj egyszerre mozgatja meg az ázsiai és a nyugati játékosokat is, pedig nem jellemző hogy ugyanarra így rácuppanjon mindenki. Egyesül benne egy bárki által játszható játék és a komoly versenyszellem, ritka feszült pillanatokat lehet átélni benne, ha meg azon kapja valaki magát hogy erősen ver a szíve egy játék miatt, akkor ott valami különlegeset alkottak, és ez a jellemző.
    Az biztos hogy a következő években sokan fognak próbálkozni ilyen játékkal, mint az MMO vagy a MOBA őrület annak idején

    /s

Új hozzászólás Aktív témák