Új hozzászólás Aktív témák
-
Ptech
őstag
Remélhetőleg jobb lesz mint az MWO, ami elég szánalmas ütemben fejlődik. Ott gyakorlatilag csak a marketing megy jól, semmi más.
-
sheep
addikt
Egy jó offline Mechwarriort szívesen kipróbálnék. Nálam a MW3 az etalon.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Chapel
addikt
Mechwarrior 2 intro.
Emlékszem, döbbent arccal ültünk haverommal a gép előtt és nem akartuk elhinni hogy ilyen látvány lehetséges. Na nem gameplayben, hanem introban
Ha nem néztük meg minden alkalommal 10x egymás után akkor egyszer semFotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
wolruf
őstag
Nyamm Az egész könyvsorozat (magyarul megjelentek) megvan, a 2 megvolt eredeti, keménydobozosban, a 3 szintén eredetiben, aztán... jött a munka és elmúlt a szabad idő mennyisége... Na de ez! Ez érdekel Nagyon! Szóval várjuk
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
nagyúr
Pardon, annyiban javítanék a cikken, hogy nem feltámasztják a BattleTech világát, ugyanis az él(t). Ráadásul a 3025-ös ("eredeti" BattleTech) időviszonylaton nem fognak változtatni, tehát nem is Reboot. Körökre épülő (tehát az eredeti, táblás BattleTech) játékmenetet a MegaMek hosszú idő óta viszi tovább. Volt pár éve ugyebár egy kísérlet egy komolyabb hátterű verzióra, a MechWarrior: Tactics, ami azonban 2013-ban elbukott.
Itt egyébként van egy pici keverés az elnevezések terén:
BattleTech: eredeti táblás játék, az első időkben ilyen néven jöttek ki a számítógépes játékok is (pl. BattleTech: The Crescent Hawk's Inception), és még a játéktermi változat is (BattleTech VR). Megjegyzés: a játék bázisán több oldalág is elszabadult, mint az AeroTech (légi harc), BattleForce (stratégiai szintű játék) vagy a BattleSpace (űrharc). Készült belőle pen-and-paper szerepjáték is, MechWarrior néven.
MechWarrior: Tradicionálisan az Activision-féle első után a BattleMech szimulátorokat ezzel a névvel kezdték illetni. A nagy klasszikus ugye a MechWarrior 2, de aztán volt 3 és 4 is, ami után nem jött ki single-player játék belőle. A MechWarrior Online (MWO) ugyebár a jelenleg egyedüli aktív "hivatalos", céges hátterű játék a világban. Voltak még fan-made verziók, mint a Crysis-MOD MechWarrior: Living Legends.
MechAssault: A Microsoft kezei alatt XBox-ra kijött két "nézd-a-hátam" battletech akciójáték elnevezése.
MechCommander: Dettó Microsoft, viszont RTS játék a világban (és mindkettő bitang jó volt).
Szóval itt tartunk most.
A készítők annyira nem Rebootolnak, hogy a Mech-ek a MechWarrior: Online-ban feltűnt Mech desingokat viszi tovább (az eredeti BattleTech 'robotok' kinézete jó részt Anime sorozatokból jött, nem hivatalosan, és a FASA csúnyán megégette magát velük, ugyanis az érintett Anime filmeket amerikai értékesítésével rendelkező cég beperelte őket, és emiatt ezek a Mech desing-ok kivágásra kerültek a játékból ("Unseen" mech-ek, amiket aztán újragondolva próbáltak többször visszahozni (aka "Reseen" mechek)).
Ettől függetlenül remélem, hogy más téren nem fogják a Piranha szörnyű üzleti hozzáállását átvenni. Mert azok valami iszonyú szörnyű banda (mondom ezt úgy, hogy Founderként 60 dollárt adtam nekik...)
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Kabika
csendes tag
Basszus... Én robotot olvastam reboot helyett... Már meg is örültem. Mondjuk egy Mad Dog életnagyságban.
-
Xaels
félisten
Mondjuk amit ez a csapat a Shadowrunnal művelt megér egy misét, innentől kezdve remélem az a széria is olyan jól sül el mint az.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
duvi
nagyúr
Egy nap alatt túl az 1 millión Vajon mennyi fog összejönni a 35. napra? Hogy nem fog megállni 2,5 millánál, az is biztos ! Amúgy nálam is itt sorakozik a polcon az összes MW és MC Pc-s játék, valamint az itthon megjelent könyvek. Haverommal már ezerszer álmodoztunk róla, hogy egyszer megfilmesítik a könyveket és egy jó sorozatot készítenek belőle. Legalább Stackpole alapsorozatából!
-
Archer
őstag
Nagyon megérdemelne egy normális offline játékot akár RTS akár szimulátorként, a többi szerintem nem mozgatna meg túl nagy tömegeket, csak a keménymagot. A MWO jól indult a kezdeti infók alapján, de aztán tudjuk mi lett belőle.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Peat;)
veterán
Amikor elkezdtem nézni az adatlapot reménykedtem valami mechcommander stílusú (mekkora volt...) játékban, de sajnos ez is inkább szimpla püföld a másikat játéknak néz ki. Nem akarok károgni, de részemről semmi meggyőzőt nem láttam az info lapjukon.
MWO idején ugyanez volt, nekem a mechwarrior3 is nagyon tetszett és reménykedtem valami olyasmi stílusban, dehát...tank of world klónra futotta.
Többre lenne érdemes ez a világ.
[ Szerkesztve ]
-
troviko
senior tag
Nekem egy MW4: Mercenaries stílusú játék kéne, nem ilyen körökre osztott bityula. No meg ugye feltétel lenne, hogy offline játszható legyen, story mód, stb. Az online szutykok nem érdekelnek. Szóval ez nem. Ettől függetlenül remélem sikeres lesz, hátha generál némi igényt egy MW4:M szerű játékra is.
https://www.oldtech.hu/
-
wolruf
őstag
Hogy mondod? már majdnem 20? Az első barátnőmhöz sétálva olvastam a busztól sétálva (meg buszon, meg buszig, meg kb. ott is ), nagyon örült neki, mondhatom. Tényleg nem ma volt, de kb. azonnal szippantott magával az univerzum. Vártam mindig, hogy mikor jelenik meg az új rész, még reklámpapírokat is hordtam bringával, hogy legyen rá pénzem
Intro szempontjából azért a 4. részé sem rossz, sőt. Annak is durván jó hangulata van. Azóta is várom, hogy valaki lásson benne fantáziát (Michael Bay NEEEEEE) és filmesítse meg az univerzumot. Nekem még ZS kategóriában is jó lenne, csak lenne valami
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
nagyúr
@Peat: Ami miatt sokan bizakodunk, hogy a Shadowrun játékukkal ezek az alkotók már bemutatták, hogy a kör rendszerű játékokban tudnak valamit. Hangulat és történet terén olyasmit pakoltak le az asztalra, amit a Shadowrun rajongók is és az ilyen téren "szűz" játékosok is meg tudtak emészteni. Igen, nem egy AAA szintű játék, de figyelembe véve mindent, tudnak valamit. Én is jobban örültem volna egy Mechcommander-szerű verziónak, ami valószínűleg sokkal több embert vonzana, de ők maradnak a turn-based rendszernél. Ezzel is megbarátkozom, ha a végeredmény méltó lesz a világhoz.
@troviko: Akkor gondolom te is a Mechwarrior 3015-öt vártad velem együtt, de sajnos ehelyett kaptuk ugye az MWO-t.
Sajnos esély nem sok mutatkozik arra, hogy single-player Mechwarrior játék jönne mostanság...
@haxiboy: Mi a fene köze van a Perpetuum-nak a Battletech-hez? Hogy robotos szimulátor? Na bumm, ilyen volt még kismillió, Heavy Gear sorozat, EarthSiege / StarSiege, hogy a sok 3rd person robotos játékot már fel se hozzam (Chromehounds, Slave Zero, Armored Core, Gundam, stb.). A Perpetuum nem Battletech játék, csak egy fércmű, sajnos. Hiába hazai készítők keze munkája, attól még a véleményem meg van róla, és nem hízelgő...
Én csak a Battletech játékokat hoztam fel, arról volt szó...
@wolruf: Sőt, szvsz az MW4 intrója volt a leghangulatosabb, abban a stílusban egy rendes mozifilm vagy TV sorozat bőven bevállalható lett volna.
Sajnos a legtöbb, ahova ez eljutott a Battletech rajzfilm sorozat, ami még 1990-es évek beli szemmel nézve se igazán kiemelkedő, és ugyebár akkoriban a Battletech a csúcson volt, futott a szekér, volt pénze a FASA-nak, volt marketing hatása a Battletech VR centerek (Virtual World) miatt, és még a világot sem cseszték szét (a 3055-ös időszak után szétesett az egész, mind történetvezetés szempontjából (a Klánok szétbarmolása, Jihad), de főleg technológia terén (Rotary AC-k, Improved Laser weapons, na meg persze Szupernehéz Mech-ek...).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
wolruf
őstag
-
nagyúr
Nem, én az ősellenség Nightly Strike (NST) csapatot erősítettem Weyland, ForrestWD, Eichler és Csatti mellett. De csak kb. 3-4-5 hónapot nyomtuk, mert a játék sajnos iszonyúan laposodott (addig még élvezetes volt, amíg csak 1-1 hosszútávú boat Mech volt a pályán, de amikor már 2-3 Gauss és/vagy PPC Boat Daishi alkotott, és jobb hijján a másik oldal is erre tért át, nos, akkor a játék élvezeti foka a zéró környékére zuhant). De igen rémlesz az akkori SHU-sok között, Tündéry, Sumo, Ferki, rPeter és a többiek mellett.
Viszont ez már 14 éve volt...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
davidsone
addikt
virágzik ez a kickstarter cucc
[ Szerkesztve ]
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Cheesus
senior tag
Valaki nem gondolkodik nagyobb összeggel való támogatáson? Nekem egyenlőre csak a kabát kellene a pakkból.
https://www.twitch.tv/csehla
-
nagyúr
Az nekem is tetszik, de 77 ezer magyar valutáért picit borsosnak találom az árát.
A támogatáson még gondolkozom, a 35$-os még megéri szerintem, nem is vészes annyira. De bevallom őszintén az MWO Founder óta nagyon szkeptikusan állok az ilyesmihez...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Azért az ütem észrevehetően lassult. Egy óra alatt megvolt a 250,000 $, egy nap alatt 1,050,000 $, viszont a második napon ehhez már csak további ~200,000 $ gyűlt össze. Oké, még van 32 nap, de így aligha jön össze a 2,500,000 $ a multiplayer-hez...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Egen, igazából az Extend Mercenary Campagin az, ami jó lenne, de az is messze van még (1,850,000 $), viszont legalább a voice acting a jelek szerint meglesz (1,350,000 $, ez még 71,000 dollárra van per pillanat).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
oks, így már világos. sajnos ami bejön a réven, azt elveszik a vámon: 40 dodó a kiszállítás.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
félisten
Kicsit sajnálom, hogy nem Mechcommander 2, hanem TBS.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
nagyúr
Ezen lehet vitatkozni, nekem a 2. sok szempontból jobban tetszett, mint az első. Az átvezető mozik terén pl. a korszakban nagyon ott volt a toppon. Ami bántott kicsit, hogy a fegyverek balance-a nem volt rendben, de nagyon nem (LRM-boat meg ERMedLas / PulseMedLas volt az über, de nagyon). Emiatt sok amúgy "korrekt" fegyver-összeállítás alapból mehetett a kukába (AC/20 ill. UAC/20-nak úgy anblokk nem volt értelme, pláne nem egy olyan lassú Mech-ben, mint a Hunchback).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ptech
őstag
A sima Mechcommanderben is elég jól lehetett PPCboatolni mondjuk. Semmi hardpoint vagy hőgondok. Emlékszem amikor talán a harmadik pályán meg lehett szerezni egy Timber Wolf-ot, vagy tízszer kezdtem újra mire kitaláltam hogyan lehet úgy megcsinálni hogy mindkét CERPPC megmaradjon rajta
-
nagyúr
A hőgondokat úgy kezelték az MC2-ben, hogy volt minden Mech-nek egy fix hőpontja, és a fegyvereknek is, hogy mennyit generálnak. Lehetett felrakni plusz heat sink-et, így növelni a hőleadást (több hőpont), de az ugye helyet vett el a belső térből. Szóval jól ki volt találva, és felhasználóbarátabb, mint a dinamikus hőleadás/generálás nyomonkövetése. Oké, nincs igazán túlmelegedés, és ebből fakadóan Mech-leállás sem, de ez egy taktikai játék, így szerintem ez nem akkora probléma. Némi áldozat a játszhatóság és felhasználó-barátság jegyében.
A táblás játék fegyverei és játékmechanikája amúgy is életképtelen a valós idejű játékokban, nem véletlen, hogy folyamatosan probléma annak átültetése a játékokba. A Mechwarrior 2-nek is beletört a bicskája (nem tudtad elosztani a fegyverek slotjait), a Mechwarrior 3 volt ezen a téren a legjobb megoldás. De mivel a Mechwarrior játékokban általában sokkal több ellenséges Mech-et kellett legyőzni (valamelyiknél számoltam, 12 ellenséges Mech ellenünk... Köszi...), így például a ballisztikai fegyverek alapból reménytelenek a canon, táblás játékból érkező lőszermennyiség/tonna értékekkel (5 lövés / egy tonna lőszer az AC/20 esetében például), és a sérülések is teljesen más módszerrel valósulnak meg. Szóval emiatt a ballisztikai fegyverek nagyon alulreprezentáltak a Mechwarrior és a Mechcommander játékban is (ott legalább az újrafegyverzés megoldható volt).
A Mechwarrior 4 is követte a Mechcommander féle megoldást, és dobta az eredeti, táblás értékeket, plusz csavart egyet a Ballistic/Missile/Energy slotokkal. Nem is véletlen, hogy a maga idejében olyan népszerű volt: a laikus is átlátta és megértette, mi miért van.
Az MWO esetében kipróbálták a gyári értékeket, majd nagyon gyorsan megduplázták a páncélzati értékeket, hogy ne lehessen egyetlen Alfa csapással szétforgácsolni egy Mech-et. A boat-elvű Mech-ekkel azonban ők sem tudtak mit kezdeni (Boat az, amikor csak egy féle (fő)fegyverzetet pakol valaki fel, de abból minél többet), évek óta mindenféle trükkökkel próbálkoznak, esélytelenül...
Ilyenformán pedig a "gyári" Belső Szférás Mech belszerelések totálisan használhatattlanok lettek. A táblás játékban nem zavaró, ha egy Mech-en 6 különböző fegyverrendszer van, még egy Mechcommander szerű játékban sen, de egy Mechwarrior játékban kettőnél több féle fegyverrendszer általában esélytelené tesz a harctéren....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Archer
őstag
Mechwarrior 3-at imádtam, rengeteget játszottam vele, a 4-et viszont nem tudtam megszeretni pedig több esélyt is adtam neki. Szerintem visszalépés volt a 3-hoz képest. A 3-ban szerintem volt realitása a ballisztikus fegyvereknek, távolról lézer vagy (ER)PPC, közelről meg pár sorozat Ultra AC/20 lábra és vége is volt. A rakétákat nem szerettem, Gauss lassú volt. A sokféle fegyverrendszer tényleg nem volt célravezető, egy távolra egy meg közelre, nálam ez jött be, esetleg nagyobb mecheknél még egy harmadik, de annál több tényleg értelmetlen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
nagyúr
Az MW3 alapvetően egyjátékos kampányra volt kihegyezve, volt multija, de nem igazán user-friendly módon. Az MW4 viszont az ekkor már dübörgő multiplayer vonatra akart felszállni, ezért is helyezték erre a hangsúlyt. Hogy a tömegeknek is élvezhető legyen, nekiálltak és leegyszerűsítették a Mech-ek átszabhatóságát, mert lássuk be, a Battletech eredeti megoldásával tényleg tök jól el lehet szöszölni órákig, hogy ideális mechet építs magadnak, de egy multi játék nem erről szól. Szóval egyszerűsítettek az egészen, és ebben a kontexusban tök jól elvoltak a játékosok a multival. Sajnos a balance problémákon nem segített ez sem, de ez már egy másik kérdés.
Az MW3-at (meg éppen milyen balance nerf vagy buff kalapács esik a kezükbe, az MWO-t) leszámítva az LRM über fegyver volt mindig. 1km-es lőtáv, indirekt repülési pálya. Az egyedüli probléma ugyebár a korlátozott lőszermennyiség.
És sajnos nem, az MW3-ban sem volt realitása a ballisztikus fegyvereknek. Az AC/2 és az AC/5 eleve túl gyengék, és a lőszerkorlátozás miatt nem ciki, ha messziről nem találod el az ellenfelet. Az AC/10 pedig már túl nehéz volt. 12 tonna a fegyver, csak vigyél két tonna lőszert hozzá, és máris 14 tonna - ami egy PPC és hét heat sink. Na melyik éri meg jobban?
Ugyan ez a baj az AC/20-al is. 16 tonna két tonna (10 lövés!) lőszerrel. Számoljunk MedLas-ra át:
1 MedLas = 1 tonna és 3 hőleadás, plusz 5 sebzés.
4 MedLas = 4 tonna, 12 hőleadás, plusz 20 sebzés (akár az AC/20)
16 tonnából kijön: 4 MedLas (20 sebzés) plusz mellé 12 heat sink (vagyis nulla a generált hőmennyiség papíron). Lőszerproblémád, vagy lőszerrobbanás pedig itt nincs ugye...
Na ezek azok a balance problémák, amik évtizedek óta súlytják a Battletech-et.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Mcray
senior tag
Ajánlom kipróbálásra a Mechcommander Omnitech-et. Az eredeti játék teljes konverziója.
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
Ry0K3N
senior tag
20 nap van hátra de nagyon belassult. Remélem azért az 1,85 meglesz
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Ry0K3N
senior tag
Általában a legtöbb sikeresebb kickstarter kampány végén mindig van egy ugrás a támogatott pénzemennyiségben. Úgyhogy a 2 milla szerintem simán össze fog jönni.
23.-án meg megint lesz egy lviestream akit érdekel bár nem hiszem tudnak sok újdonságot mondani.
"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Amazon Fire TV stick/box
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
- Jövedelem
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256GB titánszürke dobozában 36 hónap garanciával!
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs