Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz TESCO-Zsömle #26 üzenetére

    De hogy a Bugatti-nál maradjunk. A Veyron nem alkalmas fejjel lefelé autózásra, maximum a hurokban. A Veyron ugyanis átlagos üzemmódban 370km/h-s sebességre képes. Ezen tempó mellett az orrán 330 font (~150kg), a farán pedig 440 font (~200kg) leszorító erőt képez a szárnynak köszönhetően. Ahhoz hogy valaki ennél gyorsabban menjen a Veyron-nal, üresjárati állapotban a második kulccsal aktiválnia kell a "Top Speed" üzemmódot. Ilyenkor az autó felfüggesztései közel egy síkba állnak (alapból előre lejt) a szárny pedig közel 0°-os szögbe igazodik, hogy az autón képződő össz leszorítóerőt 120 fontra (~54kg) csökkentse. A maximális leszorítóerőt akkor éri el a kocsi, mikor az ember beletapos a fékbe, és a szárny felnyílik majdnem 90°-os szögbe. (aero-fék) Ilyenkor hátul 1100 font (~500kg) leszorítóerő képződik.

    Ezzel ellentétben a Caparo T1 240km/h-s sebességnél 1930 font (~875kg) leszorítóerőt generál.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák