Új hozzászólás Aktív témák

  • #67947008

    törölt tag

    válasz joysefke #22 üzenetére

    Teljes off, de ilyenkor elojon a szakbarbar:

    ilyet:
    while(People.Buy=true)
    nem csinalunk.

    Eloszor is.
    Nincs People class, helyette Person. Nagyon nem szokas tobbesszamu nevvel ellatni osztalyokat, sicc es fujj.

    Nem hasznalunk ilyen metodust statikuskent.

    A person osztalybol peldanyositott Jancsikanak lehet buy metodusa, DE az kurvara szentbiz, hogy nem fog visszaterni true-val. Amennyiben nem sikerul a vasarlas, kivetelt kell dobnia, nem pedig visszaterni false-al.
    Ez csak az egyik fele.

    A masik, hogy == kellene, nade nem is kell dupla egyenloseg. Tegyuk fel, hogy 1 parhuzamos dimenzioban elunk es letrehozzuk a People osztalyt, aminel egyertelmuen szeretnenk eldonteni, hogy vasarolnak-e. Ilyenkor egy hasBought adattagot tarsitanank hozza (sicc). Tehat while(People.hasBought) sokkal kifejezobb es OO-sabb, na de a fentiek miatt ilyet nem lehet csinalni.

    Szepen a person osztalyban lenne letarolva ez a hasBought adattag, es egy ciklussal szepen vegigmennenk rajta, ami visszaadja, hogy hany ember vasarolta meg. Ennel megadunk egy metrikat, hogy mi az elfogadhato.
    Egy Game farcry5 = new FPS() peldanyon meghivott farcry5.isEfficient adattaggal, mar teljesen frankon lekerdezheto ez.

    ui: ertem a poent, de a programozos poenok akkor tudnak csak viccesek lenni, ha mellette legalabb minimalisan helyesek

Új hozzászólás Aktív témák