Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Szergely83 #34 üzenetére

    Pvp lvl2-től elérhető, akkor nem jutottál messzire. ;]

    Aki szerint meg a GW2 fejlődési rendszere grindfest az nézze már meg a szó jelentését, vagy próbálja ki az aiont vagy az archaget, lineage2 stb. pl., na azokban van grind.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz vegitossj7 #42 üzenetére

    Az, hogy mit akarsz te tudod, de akkor ne azt mond, hogy nem jutottál el addig (hanem azt, hogy nem akarsz), mert amint az első 2 perces instából kijössz már mehetsz is sPvPre, ahol egyből maxos vagy és minden elérhető (ennyit a grindról, meg arról, hogy milyen mélységig ismertétek meg a játékot).

    Nekem legalább 3 olyan karakterem is van, ami úgy lett max. szintű, hogy mobhoz sem ért. (csak craft, WvW, felfedezések a városokban). Az XP követelmény más MMOkkal ellentétben nem növekszik exponenciálisan, ahogy léped a szinteket, hanem arányosan ugyanannyit kell egy adott szinten, hogy átlépj a következőre. Emiatt van, hogy az utolsó ~15 szint kb max 60 perc Cursed Shore-on, mert az ottani dinamikus eventek annyi XPt adnak.

    A gear megint olyan, hogy a kiegben sem nő a karakter szintje, így nem kell újat grindolnod, ellentétben más MMOkkal, amúgy meg az exotic gear, ami már endgamenek tekinthető tokenből/AHból egy hétvége alatt kb. kiszedhető. Persze játszani kell vele és ez nektek a "grindfest".

    Bár már nem játszom vele, de azért belement néhány ezer játékórám az évek alatt (az elődbe is, illetve az elmúlt több mint 15 évben még jó pár MMOba), így azt hiszem nem a levegőbe beszélek. A leírásodból ítélve te és a 3 barátod baromira nem MMO-t kerestek, mert élből utáljátok azt ami nem instant, hanem játszani kell érte (amit meg utáltok és egyből grind lesz...). Ha nem tetszik, legyen, semmi gond, csak ne magyarázzatok bele olyat egy játékba ~10 játékórával, ami egyáltalán nem igaz. Plusz még csak nem is fizettetek érte, így a sérelmet és a felháborodást végképp nem értem.

    Részemről lezártnak tekintem a dolgot, mert - nem bántásként - de szerintem nagyon el vagytok tévedve a fogalmak terén és meg vagy győződve az igazadról, ráerőltetni meg nem fogom a dolgot. Azért csak kíváncsiságképpen nézz meg egy WS/WoW/Archage/SWTOR/STO.. gyakorlatilag bármilyen másik MMO-t, hogy mennyi ideig tart felhúzni egy karaktert egyedül max. szintre és mennyi idő egy maxos gear kifaramolása ( és az mennyi idő alatt évül el)...

    Xelloss: Az archeage a vízi világával, a hajókkal, a farmokkal az egyik legjobb MMO lehetett volna a piacon. Ehelyett a kiadó az eredeti készítőre mutogat a bugok/hibák miatt, félig keleti grind-olós MMO lett, félig P2W a craft randomitása miatt. Én imádtam a hajózást, a kereskedelmet, az izgalmat benne, de összességében otthagytuk, mert a végére már csak idegesített. Sajnos. :(

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz vegitossj7 #44 üzenetére

    Nem vitatkozok, inkább a hsz végét emelném ki, hogy azért kicsit pontosítsam a fanboy elméletedet (bár erről már írtam a GW topikban is anno), illetve 1-2 dolgot megmagyaráznék.

    "De én örülök, hogy neked tetszik."

    Tetszett. GW1 után és ennyi év távlatában nekem csalódás és a kieg is az - nem is vettem meg és nem is tervezem jelen formájában -. Amikor a karaktereket húztam, nekem nem volt felderítve semmi, nem tudom, hogy most hogy van.

    Harcrendszer/PvE: dinamikusabb a harcrendszere a legtöbb mai MMOénál, ebben ők voltak az úttörők. (Wildstar ilyen téren nagyon jól koppintott, üde színfolt nekem, azt lehet majd próbálgatom, mert a dobozos megvan, de havidíjat nem akarok érte fizetni), én pl.: ~4 év után most visszatértem a Wowba és katasztrófa, hogy milyen statikus még mindig az egész harc. Ha megmozdulsz, megakad a cast. Mondjuk ez alapból nem lenne baj, csak akkor legyen olyan, mint anno a Dark age of Camelotban (oldRA ~ 1.65). Szóval a GW1 után én sokkal többet vártam, hol vannak a hard térképek, a változtatható skillek/buildek/Többfős vagy több odafigyelést igénylő mapok? (UW, Urgoz stb.) A Fractalban az, hogy a szinttel 2 ütésből öl a mob nem az.

    Aztán ott vannak az Achivementek: legyen, anno az MS az Xboxnál ezt jól kitalálta, aztán jött a Wowba is, mindenhol mindenért jár, legyen. Mutassa, hogy mennyit toltad egy karakterrel (accounttal), de itt nálam ott borult ki a bili, hogy anno az összes napi "questért" járt achipont és beleszámolta a közösbe. Oké még így, hogy szerintem már vagy 1 éve nem játszottam se lenne "szégenykeznivalóm" a majd 20k ponttal, de az, hogy valaki mindennap ráér beloggolni ne érjen többet, mint az, hogy pl: felfedezett minden területet a játkéban.

    60 mobot sose kellett megölni a GW2ben főleg nem 10% XP-ért, de egyébként a Dinamikus eventek (narancssárga) sokkal több XPt adnak, mint a szívecskék, persze azokból is szar ami nem éri meg. Amúgy az látszik, hogy az emberek mennyire hozzá vannak szokva a quest hubokhoz/chainekhez. Anno az első zárt teszteken nem voltak még azok sem, csak olyan eventek, mint a mostani endgame területeken. A tesztelők egyszerűen nem tudtak játszani a játékkal, mert mindenki a questes NPCket kereste. Ez sajnos többek közt a Wow hozadéka az MMOkra nézve, nem a GW hibája.

    Ahogy néztem, tökmind1 hogy maxos vagy kezdő vagy, mindenki ugyanolyan erős, ugyanúgy megöl 2 szúnyog maxos szinten. Ez az átka annak, hogy nincsen "gear treadmill", nem kell grindolni a cuccokért. Mozogni kell, meg kell tanulni használni a karaktert, különben belehal egy Silver mob sebzésébe.

    Sztori: Asura/Charr jó, Norn is hangulatos, ember nekem unalmas volt, a zöldségeket meg már kinézetre is utáltam és a sztorijuk is erőltetett volt.

    PvP/WvW: sPvP ennyi idő alatt nem bírták betenni a GW1ből a Hall of Heroes féle csatákat, ez no comment kategória. WvW: az ötlet szép koppintás a Daocból, csak éppen itt zergesítettre vették a figurát. Összeállás,stack + nagyobb tömeg = win... Sehol a kisebb, csapat orientált kommandózás.

    A másik a meta taktika mindenhol jelenleg: összehúz->aoe, berserker gearben. És pont.

    Kiegészítő: A Living Story féle történetmesélés jó, de ezek után ennyi tartalommal előjönni egy kiegészítőben szégyen. Most nemrég kinyögték, hogy lesznek raidek, de szerintem már akkor is passzolom. Az meg csak hab volt a tortán, hogy a Communitynek kellett felháborodnia és megmondania, hogy hogyan kéne kezelni a régi játékosokat. (Mondjuk nem kéne leszarni azokat fejtetőig (És hazudni, meg átírni utólag a F.A.Q.-t, mintha mindig is ez lett volna beleírva), akik A GW1 megjelenése óta játszanak a játékkal. Így kb csak nyakig, mert a régiek kapnak egy nyamvadt karakter slotot. Persze utólag kiderült, hogy ingyenessé teszik az alapjátékot, de akkor is szálka sok régi játékos szemében. Gondolom ebben is az NcSoft keze van, mint anno sok régebbi játék esetén (Lineage2 support, Tabula Rasa...), de akkor is rossz fényt vet a játékra. Én meg úgy vagyok vele, hogy amilyen az adjonisten... Szóval nem veszek kieget, de nem bánom a beleölt x ezer játékórát. Még az is lehet, hogy a látvány miatt kicsit visszamegyek, kíváncsi vagyok, hogy hogyan néz ki ultrawide monitoron, valószínűleg megint elkapna az ez de jól néz ki, meg de fasza érzés. Aztán elmegyek a metabattle oldalra ahol azt látom, hogy a frissen húzott karakternek PvE-re megint zerker gear kell és elmegy tőle a kedvem.

    No, megint jó hosszú lett, azt hiszem befejezem, túl sok a sérelem a GW2 felé, sose lesz olyan jó, mint a GW1 (vagy csak az idő megszépíti a dolgot).

    SWtor: most maxha húzni 8 óra alatt gondolom azért lehet, mert megy az előfizetéses story xp, ami 12x-es bónuszt az, amúgy elég lassú a fejlődés, lévén nem igazán van powerlvl, ha jól emlékszem.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák