Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baryka007

    őstag

    válasz Raymond #1 üzenetére

    Egyáltalán nem gáncsol senkit... Csak szegény nVidiák öregek lettek... Azaz idejétmúltak ... Majd a következő generáció már talán tudni fogja ezt....

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #70 üzenetére

    [link] - ha nem látná, akkor nem jelezné, hogy ingadozik az fps. Más dolog, hogy szerinted mi a jó, és más amit mondjuk szeretne a user látni 150-250k kiadása után. A 140->70->140 fps nem fér bele. Főleg úgy, hogy a Vegákon ez a probléma nem létezik. A legtöbb játékos azért fizet ki egy hónapnyi fizetést egy hardverre, hogy ne tapasztaljon ilyen jelenségeket.

    Leírtam, hogy a fejlesztők 8 GB-ot ajánlanak 4K+8xMSAA-ra. A minimum, amivel ez a beállítás értékelhető fps-t ad az 6 GB, de ilyenkor lehetnek akadások. Ebben benne van az is, hogy a 4 GB kevés. Azt hittem ezt össze lehet rakni logikával. Elnézést, hogy sokat feltételeztem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #72 üzenetére

    A legnagyobb baj, hogy csak addig értelmezed a bekezdést, ameddig szeretnéd, de a bekezdés végén leírja, hogy a GeForce még mindig nincs elég közel a Vega majdnem tökéletes frame-time-jához. Egyszerűen, ha ennyit kiadsz egy hardverre, akkor elvárod, hogy működjön, és ne legyenek a futtatás közben 140->70->140 fps-es ugrások. Ha ez nem lenne probléma, akkor hackeeeee is azt írta volna, hogy minden szuper, és nem azt, hogy össze-vissza ugrál az fps.

    A tök egyértelműen látszik arra vonatkozott, hogy 4 GB kevés azon a felbontáson, amit láthatsz a CB teszben. A fejlesztők pedig mondták a kérdésemre, hogy 4K+8xMSAA-ra max beállításokkal 8 GB memória az ajánlott. 6 GB a minimum, amin működni fog, de ezzel a mennyiséggel elképzelhetők kisebb akadások. Persze ennek a jelenségnek a vizsgálata nehézkes, mert csak GeForce-ot találni 6 GB VRAM-mal, és az NV D3D12 implementációja még egy 8 GB-os, teljesítményben erősebb VGA-n is rendkívüli mértékben dobálja az fps-t, tehát végül nem látszik majd egy GTX 1060-on, hogy egy adott akadás a memória hiánya vagy a meghajtó implementációja okozta.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák