Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Ó, ez jó hír! Minden szavával egyetértek, ha ez tényleg megvalósul, akkor kíváncsi leszek az elterjedtségére a rendszernek.
Bár hogy ezt hogy akarják kivitelezni, azt számomra homály fedi:
"azért készítik el a teljes Steam kliens Ubuntu kiadását, hogy a benne lévő 2500 játék megfelelő alternatívát jelenthessen a felhasználók számára."
Értem én, hogy gőzgép, meg legalább megmozdult valami, de ez mégis mennyi idő lesz? Nem baj, ha 5-6 év akkor annyi, csak legyen
FRENK1988: Volt szerencsém kipróbálni a Win8-at laptopon és asztali gépen is, valahogy a DP óta nem igazán tudja kiváltani azt belőlem amit a Win7 tett. Az elé leültem, s elfogott az XP érzés, hogy: "jé, de jó, logikus az elrendezése, gyors" Na itt ilyen nincs. Nem is a sebességgel van a gond, hanem inkább a Metroval.
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szia!
Fejlesztettél már Metro UI-ra alkalmazást? Csak kíváncsiságból kérdem. Maradjunk annyiban hogy nem csak annyiban tér el egy normál Win32 grafikus alkalmazástól, hogy csempéket kell rajzolgatni. Példának okáért a XAML is eléggé kacifántos, és feltételezem ugyanazt próbálják meg átültetni minden platformra mint ami most a wines desktop alkalmazás.
Arra kéne nekem egy kimutatás, hogy melyik időigényesebb/költségesebb)
a) A Metro új felépítését (is) támogatni
b) Egy olyan platformot támogatni ahol ugyanaz megvalósítható mint Windowson, még akár az újrafordítások árán is.... és itt most szigorúan a kliensoldali szoftverről beszélek.
Amúgy viccet félretéve, tényleg érdekelne egy ilyen kimutatásÜdv. core2
-
veterán
"A legnagyobb baj általában a render lecserélése egy játéknál. Windowsra van DirectX, így főleg ebben írják a játékok renderét. Viszonylag egyszerű egy OpenGL rendert hozzáadni, és átírni a szükséges részeket, de a teljesítményt és a képminőséget már nehezebb portolni. A Mac-ről viszont van tapasztalat. A Valve arra már átrakta a játékait, és az nagyjából -30%-os teljesítménydeficittel megvolt, a képminőség pedig alig gyengült. "
Igen, ez az amit én is észrevettem, hogy egyszerű az DirectX-et kicserélni OpenGL-re, viszont a teljesítmény néha elmarad jócskán. Ha elindul a Valve-Steam gőzhenger (lol ) akkor van egy olyan érzésem, hogy motiválva lesznek a nagy GPU gyártók is (jellemzően itt most AMD/nVidia-ra gondolok) a minél jobb minőségű / kompatibilisebb driverek elkészítésében.
"Szóval aki partner ebben a dologban, az viszonylag gyorsan tud portot csinálni. A sebességhez viszont sok idő kell, és a gyártók partnersége is, tehát a leggyorsabban Windowson fog futni továbbra is egy játék."
Igen-igen. Na majd meglátjuk hogy miként reagálnak erre a driverekkel
Van egy olyan érzésem hogy 1-1,5 éven belül rohamos javulást láthatunk majd.
Bár ha tényleg komolyan gondolja a Valve akkor még annyi sem kell.Üdv. core2
-
veterán
válasz #65675776 #34 üzenetére
Szia!
Véleményem szerint ha beállnak ekkora cégek - mint pl. a Valve - Linuxos körökben ennyire elterjedt rendszer mögé, akkor előbb-utóbb csak egy fog maradni, mert az átlagfelhasználóknak nem lesz érdekük mást használni - már persze akiket érintenek a játékok.
Üdv. core2
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad 8th 32GB wifi dobozos megkímélt akku 94%
- Toshiba Tecra Z40-C, 14" HD Kijelző, I5-6200U, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad X220, 12,5" HD Kijelző, I5-2540M, 8-16GB DDR3, 160GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad S540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210U, 8-16GB DDR3, 500GB SSHD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad E540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, 2GB NVIDIA, WIN 10, Szám
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen