Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz peanar #300 üzenetére

    Most már emlékszem a kálváriádra. Finoman szólva nem vagy szerencsés ezzel az órával.

    "A supportal már anno (tavaly januárban) felvettem a kapcsolatot....akkor is annyira segítettek hogy semennyire! Log fájlt is küldtem nekik, de időpazarlás volt!"
    Nem tudom, hogy mi lett pontosan a vége a sztorinak, de – kis túlzással – az agyukra kell menni. Az elején ugye jönnek a copy-paste tanácsok (telepítsd újra az app-ot, reset-el, stb.), de ha már a log küldésig eljutottatok, akkor azért az már szokott segíteni.
    Illetve ilyenkor nem szabad hagyni leülni a dolgot (hanem ütni a vasat).
    De, tényleg, mit mondtak a végén? Nem látnak semmit, vidd szervizbe?
    Én egyébként valamilyen hw.-s gondot se tartok kizártnak. Végül is ugyanaz az fw. kerül fel mindegyik órára, mégis másképp reagálnak.

Új hozzászólás Aktív témák