Új hozzászólás Aktív témák
-
koby11h
aktív tag
válasz mephi666 #3167 üzenetére
Aha, nálunk is egy rendelés átfutása 1-több hét. De mindig a végén derülnek ki dolgok amiért bele kell nyúlni a folyamatba. Persze akkor már nagyon sürgős. Én meg ugye a másik telephelyen, szétkapott gép fölött hümmögök, hogy hát ok fagyogatott, hdd-n nincs semmi hiba, de akkor miért oldotta meg a SATA kábel cseréje, és akkor ez elég-e vagy inkább tápot is kéne cserélni?... erre DE MOST AZONNAL MENJEK VISSZA MERT ITT A TEHERAUTÓ ÉS VINNÉ. Ok, és amikor kihívtátok tegnap akkor már tudtátok? Na akkor kellett volna szólni, most kb. 30 perc, itassátok kávéval, én ezt összerakom és utána indulok vissza.
Itt meg közben ugye állnak a gép mellett, hogy akkor befejezem-e meg miért telefonálgatok, mert használnák a gépet ha jó!!! Szóval rakjam össze!
Persze mindenkinek a saját segge viszket legjobban..."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen