Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    A Magas Hivatal levele az ügyfél felé, nyilván az ismerősöm a hülye, hogy fogalma sincs, mi lehet ez:
    "Tisztelt Ügyfelünk! Az _adott-napon_ érkezett _adó-bevallása az összefüggés vizsgálatok során eltérést mutat. Hibakód d001. Hibaüzenet: duplasági hiba."
    Megjegyzés: online bevalláskor hibamentesen befogadta a rendszerük. Aztán bemehet az ismerősöm a megadott idő-intervallumokban, vagy vegye fel elektronikusan a kapcsolatot, de hogy mi ez, mit eszik egy ilyen, mit vigyen, mit küldjön, stb., arról nem esik szó. Egyébként meg irattárba helyezik, jó napot. Ő mást kívánt nekik.

    Önkiszolgáló pénztár: én sem használom, illetve alig, 100-ból ~1 alkalommal (és akkor tudjuk, ugye, hogy "Százból ha egyszer jó, az már nagyon jó..."). Egyrészt: nem vagyok hajlandó a kasszírnő helyett dolgozni, főleg, ha így nincs valami kedvezmény. Másrészt: ha veszek egy üveg alkoholos italt, már kell a kezelő beavatkozása. Harmadrészt: elsősorban a TESCO-nál visszatérő dolog, még a fenti gyakoriságnál is, hogy nem olvassa a kassza a kódot, rosszul olvassa, k. lassú, stb.

    E-ügyintézés: a cég, ahol dolgozom, előnyben részesítené az elektronikus kapcsolattartást, ezt mindenütt (nem sorolom) közli a potenciális ügyfelekkel, azaz, ha kapcsolatba kerül valaki a céggel, már tudnia kell, hogy mi az ábra. Ennek ellenére, nem reprezentatív jelleggel (azaz kb. mindenki így jár el) a következő módon zajlik a kommunikációnak a rendszerbe juttatása: hivatali kapun ÉS papíron ÉS email-ben. Akinél még van fax, az az előzőeken túl azon IS elküldi azért. Maaaaargit...

    Posta: nálunk nincs vele baj, bár elsősorban a kézbesítővel vagyok kapcsolatban, aki egy tök' normális fazon, ez inkább emberfüggő. A postahivatalba idő- és idegrendszer-kímélés miatt nem járok be, ha mégis muszáj, keresek egy falusi vagy kieső hivatalt.

Új hozzászólás Aktív témák