- EAFC 24
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Hogwarts Legacy teszt
- Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
- Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
- Wuthering Waves
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Akkor ez valószínűleg nem a te játékod. Gazdaság lesz, de ilyen szintű, amit leírtál biztosan nem. Single playerben meg egyáltalán nem; ahogy Szőrös is írta, az a Wing Commanderekre fog hasonlítani (nem meglepő módon). Egy katona leszel, akinek feladata és állomáshelye van, küldetésekre küldik; nem állhatsz neki bányászni, vagy gyárat építeni - azt majd a PU-ban. Első körben 4+1 idegen faj lesz, az egyikkel háborúban állunk, a másik semleges kereskedőnép, a harmadik ellenséges, de jelenleg béke van, a negyedik meghódított faj, a +1 pedig nem biztos, hogy megjelenik a játékban (ők az "ellenségem ellensége" a Xi'an űr másik végén).
Abban, hogy a repmodell komolytalan, eltér a véleményünk, bár én nem tudom a X sorozathoz hasonlítani, mivel azzal nem játszottam még. Ha komolytalannak gondolod, nyerj meg pár Murray Cup futamot... Az mindenesetre biztos, hogy a különféle hajók repülési karakterisztikája eltér, olykor nagyon nagy mértékben, hasonlóképpen a fegyverzet és a működőképes harci taktikák is alapvetően mások mondjuk egy Gladiatorral, mint egy Mustang Delta-val. Küldetésekre a SQ42-ben olyanokra számíts, mint a Wing C játékokban; történetvezérelt katonai missziók. Ha a PU-t kizárod, akkor más típussal nem nagyon fogsz találkozni (a demóban bemutatott küldetés szerintem elég jó, változatos volt, és végén ugye volt egy csavar is). A SQ42 nem tudom mennyire lesz sandbox, valószínűleg korlátozott lesz a bejárható rendszerek száma; mivel egy alapvetően story-driven single player játékról lesz szó. A multinak elvileg lesz egy csúszkája, hogy mennyire gyakran szeretnél PC-kel találkozni, de erről már régóta nem esett szó, hogyan működik majd a gyakorlatban. Elvileg, ha lekorlátozod, akkor főleg csak a barátlistás játékosokkal fogsz találkozni, meg NPC-kkel, de teljesen kizárni a PC-ket és a PvP-t nyilván nem lehet, low-sec területeken legalábbis biztos nem.Demora meg azért tették ki már régen, amiket föntebb leírtam: Nem a játékot teszteltük, hane, azokat a teljesen új technikai alapokat, amelyeket meg kelle alkotniuk, hogy ez egyáltalán alapszinten működjön.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Malachi
addikt
hu, nagyon régen nem foglalkoztam ezzel a játékkal, pedig anno megvettem és még HOTAS joyt is szereztem csak ezért - aztán időhiány miatt, meg mert sokkal lassabban haladt a fejlesztés, mint ígérték eladtam az egész pakkot. őszintén nem is nagyon hittem benne, hogy lesz még ebből valami, annyi mindent vállaltak időközben és olyan nehéz problémákkal szembesültek.
most viszont letettem a hajam, ez elképesztő. kb. mindent megoldottak, amiről régen csak szó volt, megy a több személyes crew a hajón, bolygókon mászkálás, FPS, bázisok, eszelős az egész.
ha valaha kijön konzolra, tuti megveszem, a PC játékkal felhagytam azóta. de ebből még egy filmet is megnéznék, marha jó volt ez a kb. 50 perc is. ez tényleg a jövő, eszetlen munka, fantasztikus.
-
Jack@l
veterán
válasz GypsFulvus2 #48 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy egyes hozzártők ezt full bullshitnek tekintenék.
Ha lesz majd konkrét megjelenési időpont, ami nem 2018 utáni és nem kamu, akkor majd lehet éljenezni.
Addig meg jó ha nem öl bele senki több pénzt az alapjáték áránál előre, nehogy igazam legyen...Feltehetnétek a kérdést CR-nek az egyik kérdezz-felelekbe, hogy mi van ha netán nem sikerül 4-5 éven belül elkészülniük, visszaadják mindenkinek a pénzt? (nagyon csodálkoznék ha válaszolna rá)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Vesa
veterán
válasz GypsFulvus2 #51 üzenetére
Köszönöm a részletes infokat, igy akkor mar tenyleg realizálom, hogy ez nem nekem való. SQ42-re biztos ranezek azert, anno a WC-t es a FreeSpace-t is szerettem, csak nekem ez ma mar kevés, mert a körítést leszámítva tulajdonképpen ez egy space shooter lesz. Mindegy, ez van, majd talan egyszer valaki csinál egy X4-et vagy mittudomen.
A tudomány a valóság költészete!
-
SunMount3r
nagyúr
Az, hogy a becsült fejlesztési idő folyton kitolódik és az igazi megjelenési dátum sem ismert (a játék viszont már jó ideje fokozza az erre érzékenyek kíváncsiságát) azt a problémát veti föl pl. nálam, hogy sem idén, de még csak jövőre sem merek belekezdeni a gépvásárlásba. 2008-as a konfigom és gyak. már szinte nem indul el rajta egyetlen nagy cím sem, ami miatt időszerű lenne, de félek, egy mostani közepesen erős konfiggal már nem sokra mennék, mire kijön a játék, ezért az SC-vel sem...
Amúgy gyak. szinte ez volt az egyetlen olyan PC only játék, amiért még a PS4 vételének tervét is lefújtam, vagy az egyik, vagy a másik... (Mondjuk a Microsoft-os Cross platform bejelentés óta biztatóbb a kép, hogy mégis jól döntöttem...)
-
GypsFulvus2
őstag
Maradjunk annyiban, hogy mindezt programozók (egyikük többek között programozó matematikus az ELTE-n) is megerősítették nekem.
Kapunk egy üzenetet, FP nézetben, hogy el kell menni valakihez küldetésért egy több millió kilométerre levő másik bolygóra, ahova töltőképernyő nélkül, pár perc alatt el lehet utazni egy másik játékos (PC) által irányított űrhajón, belépünk egy bolygó légkörébe (ezt bármely tetszőleges ponton megtehetjük), majd a küldetés közben űrben és földön (többféle járművön is) harcolva elintézünk pár kalózt, váltogatva az FP nézetet az űrhajós dogfight-al, az 1G környezetet a 0G-vel, majd a küldetés végén kiderül, hogy átvertek, és lehet, hogy csak a zsákmányt vesztjük el, de lehet, hogy a karakterünket is éleszthetjük újra (ha nem sikerül legyőzni a túlerőben levő megbízót). Mindezt egyetlen töltőképernyő nélkül, real-time váltogatva a PC nézeteket. Ha azt mondod, hogy van olyan játék a piacon, amely ezt tudja, és van olyan már kész, licenszelhető játékmotor, amely erre képes, akkor elnézést kérek, de ki kell röhögjelek.
A szkepticizmussal nincs semmi baj, amíg nem fordul át rosszindulatba. Senkinek sem kell ezt még megvenni, bőven ráértek akkor ha / amikor elkészül, működik, és tetszik. Ha igaz lenne az, amivel vádolnak, hogy "hívőként" elvakulva csak a pozitívumokat látom, akkor nem írnék ilyesmit, hanem orrba-szájba toboroznám a backereket. De nem ez a helyzet, én is látom, hogy elhúzódik, én is látom, hogy vannak gondok vele, és közel sem tökéletes. Az viszont, amit eddig elértek, az egyszerűen lenyűgöző.Objektív szemmel nézve is. Ezért szerintem megérdemlik, hogy megkapják az esélyt. Nincs 100% garancia a sikerre, sosem volt.
Ha pedig bekövetkezik az a valószínűtlen eset, hogy elfogy a pénz, akkor egy dologban 100%-ig biztos lehetsz: minden nagy kiadó nyálcsorgatva várja, hogy ez bekövetkezzen, és lecsaphasson a projectre. Most már olyan állapotban van, hogy látszik a fény az alagút végén, már nem kell újabb 100 milliókat rákölteni. Olyan ziccer lenne, amit nem hagynának ki. Persze Isten ne adja, mert akkor a szokásos AAA kiherélés/"optimalizálás" sorsára jut.Vesa: Azért nagyon meglepődnék, ha SQ42 nem sikerülne jól. Ilyen színészgárdával... Abban reménykedem, hogy a Mass Effect után kapunk egy új, nagy Sc-Fi franchise-t.
nlpk: Ahogy föntebb kifejtettem, nagyon valószínűtlen, hogy 2018 vége előtt megjelenjen. A SQ42-re reális a jövő év, de az MMO részre nem. Ráérsz még a gépfejlesztéssel. Mindenkinek azt tanácsolom, hogy kicsit feledkezzen meg erről a projectről, és nézze meg hogy áll bő egy év múlva.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Szőrös
veterán
Nem hiszem, hogy még 4-5 év kéne a befejezéshez. Ha a 3.0 valóban kijön év végére "live"-ra az alap szakmákkal együtt akkor már sínen vannak, az alap játékmechanikai elemek benne lesznek, innentől a nagy falat a rendszerek bővítése a megadott számra. Na ez valóban húzós lehet.
Persze megint ott van a ha, bármikor jöhet bármilyen gikszer amire nem számítottak.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Jack@l
veterán
válasz GypsFulvus2 #57 üzenetére
Oké, csak arra akartam kilyukadni hogy ésszel azért a hívős teóriákkal, mert akadnak olyan dolgok, hogy kerek a föld meg evoulúcióelmélet.
Visszatérve a 3.0-ra: Fogalmam sincs mennyi bolygót, meg mennyi űrállomást akarnak behozni benne, de 2015 végén az abolygó már le volt generálva, csak az állomás volt kezdetleges. Majd egy év fejlesztés kell hogy kiadhatóvá tegyék.
https://www.youtube.com/watch?v=0QCu-qt2YU8Ezért vagyok én negatív a megjelenésel kapcsolatban. Ha már lenne 2-3 szinte teljesen kész rendszer, 20+ misszió lescriptelve, stabil háló hogy ne 5 perc után anyázással lépjek ki connection lost-ra, meg már havonta jönne ki 2-3 új bolygó vagy nagy űrállomás. Na akkor mondanám hogy igen, sínen van a project, haladnak is rendesen vele és pár éven belül elkészül.
Kis matek: Tegyük fel volt gondjuk a generálással, hogy ennyit szöszöltek az elsővl és mostmár ki tudnak dobni 1 bolygót / hónap. A 100 igért rendszer mondjuk 3 bolygóval az 25 év alatt készülne el. Ha netán valami csoda folytán 5 különböző csapat csinálná őket párhuzamosan(ami akár most is megtehettek volna, a 3.0-ban majd kiderül megtették-e), akkor is 5 évig tartana csak a helyszínek lemodellezése.Befejeztem a népbutítást, no offense. Ez csak az én, meg talán még a kissebség véleménye. De évekkel később könnyen fordulhat az arány erre vagy arra. Csak CR-en múlik.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
duvi
nagyúr
"Az eddig hallottak alapján viszont egy lineáris lovoldet kapunk, amit sajnálnek, mert nekem kevés mar.."
Nem csak "lövöldét" kapunk, hanem gazdasági szimulációt gyártással, szállítással, bányászattal (már most is találsz bányászhajókat), roncsbegyűjtéssel (Aegis Reclaimer)...
-
GypsFulvus2
őstag
A Stanton rendszerben 5-6 kisebb-nagyobb bolygó és hold, továbbá kb. 30 db. állomás (részben űrben, részben bolygófelszínen) lesz. A Delmar hold (ez volt a másik bolygótest, amire a demóban leszálltak) nem ehhez a rendszerhez tartozik, most csak a tesztelés miatt került ide, később, ha elkészül, akkor a Nyx rendszerben helyezkedik majd el. A progen technikájuk mostanra jutott odáig, hogy gyorsabban lehet vele vele bolygókat készíteni, de hogy milyen gyorsan, az jó kérdés. Lehet, hogy a becslésed jó, lehet, hogy nem; nem tudom. Azért arra is számítani lehet, hogy a 40. rendszert már sokkal gyorsabban tudják megcsinálni, mint az elsőt, vagy a harmadikat. Abban is biztos vagyok, hogy amikor majd bejelentik, hogy "vége a bétának, kezdődik a show", akkor nem lesz még készen 100 rendszer, inkább 50-60, és folyamatosan adják majd hozzá a többit. Ahogy a többi MMO-t, ezt is menet közben bővítik majd. Úgyhogy igen, ez most az egyik nagy feladat. A másik nagy falat meg az új netcode. Ez utóbbi az achilles-sarok jelenleg, Én ezt érzem kritikusnak, mert ettől függ, hogy a játék ténylegesen játszható lesz-e. A mission tervezés már nem ilyen problémás, mert ahhoz rendelkezésre áll minden eszköz, és más játékokban is vannak jó példák, felhasználható sablonok is akár (pl. Witcher 3 nagyon jó ebben). Ami még a jövő zenéje, az a rendszerközi utazás megvalósítása és az ugrópontok lesznek, ha már lesz 2-3 rendszer az alfában. Ami még gyorsíthatja a projectet, az a SQ42 elkészülése. Jelenleg a csapat nagyobbik része ezen dolgozik. Ha kijön az első fejezet, akkor sok ember felszabadul, továbbá bevételt is generál.
Duvi: Igen, ő leírta, hogy az MMO része nem érdekli, mert utálja a vérpistiket. Ez még nekem is gondot okozhat, mert én sem szeretem az MMO-kat; ez a játék a kivétel számomra. Amikor először beléptem az ArcCorp-ra, nagyon furcsa volt a sok fel-alá rohangászó, meg Graycattel csapató idióta.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
wjbhbdux
veterán
válasz GypsFulvus2 #57 üzenetére
SC rajongók aggasztóan mániákusok, anime nézőkhöz hasonlóan elfogultságuk határtalan. Kb olyan szintű orvosilag kutatható sérült tábor kezd a cloud games körül lenni mint a blizzardnak meg a Fallout 3-4 fejlesztőknek van, fütyülnek egyet és már írjátok ide a könyveket a védelmében. csak ők ilyen formában még semmit se tettek le az aszalra, csak mutogatják a demókat az órabérre tapsoló közönségnek, és erre sokan azt hiszik hogy tényleg valami jót mutatnak, pedig csak meg van rendezve. már a fórumokat olvasni is tokszikus, és még be se léptem a játékba, előre undorodom tőle az ilyenek miatt.
[ Szerkesztve ]
/s
-
GypsFulvus2
őstag
Ehhez a hozzászóláshoz szükségtelen bármit is hozzátenni; remekül bemutattad vele szellemi színvonaladat, hozzáértésed és objektivitásod... köszönjük, Emese.
Szerk: Hát, ha csak ennyi volt a szándékod, ez nem sikerült túl jól.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
wjbhbdux
veterán
válasz GypsFulvus2 #65 üzenetére
én csak annyit akartam mondani, hogy látatlanba senki se rendeljen elő játékokat.
/s
-
noPublicFG
senior tag
Elég lett volna tíz perc minőségi(!) bemutató.
plus ça change, plus c'est la même chose
-
Jack@l
veterán
válasz GypsFulvus2 #62 üzenetére
Az egész Stanton rendszer jönni fog a 3.0-ban?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
GypsFulvus2
őstag
Igen. Ez az ígéret: Hurston, Microtech, Crusader, Delamare, Arc Corp + kb. egy tucat kis hold és kb. 30 db. űrállomás, komm. relé, egyéb bizbasz. Ezek közül a városbolygókra - mint az Arc Corp - csak megadott területen tudsz leszállni, a többin tetszőleges helyen is. Ez most tényleg kritikus lesz, hogy semmi, vagy minimális csúszással megjöjjön.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Jack@l
veterán
válasz GypsFulvus2 #71 üzenetére
Thx
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Nyugis
senior tag
Üdv!
Végig olvastam.
Érdekes volt.
Marad az eve online.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
- HP Elitebook 850 G3 i5 / 15.6" Full HD / 8Gb / 512Gb ssd / USB Type C / Win10
- TP-Link TL-SG1016D 16 portos gigabites Switch, első magánszemély tulajtól
- Dell Latitude 5590 / i5 8350u / IPS FHD 15,6" / 16GB DDR4 / 256Gb SSD / Win11
- Bomba ár! Acer Travelmate P215 - i3-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen