Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wesder

    félisten

    válasz GodGamer5 #28 üzenetére

    Az hogy a PC teljesen hàttérbe szorult fejlesztés szempontjàból csak sajàt magànak kőszönheti a PC-s közösség. Persze könnyű ujjal mutogatni màsra, de itt ez nem helytàlló.

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

  • Raysen623

    addikt

    válasz GodGamer5 #28 üzenetére

    Jelenleg a nagy kiadók szabják meg mi legyen benne a feature listában és ott bizony csak a grafika az amit tolnak, mert az gyorsan megoldható a már kialakított saját motornak köszönhetően. Kevés olyan fejlesztő stúdió maradt akik tényleg be merik vállalni a többet és bele is rakják a munkát. Remélem a Ghost of Tsushima esetén le fog esni az állunk, mert olyan növényzet és világ lesz benne amit még nem igazán láttunk.

    Egyébként meg az összes konzolban 8 magos CPU ketyeg szóval nem értem mitől ne lenne bennük elegendő erő egy normálisabb fizika leszámolásához is akár. Nagyobb probléma továbbra is a PC platform sokszínűsége. Nem tudsz célhardver szinten fejleszteni rá.

    A régi konzolokat meg nem érdemes az akkori PC-k mellé pakolni a képcsöves TV és monitor közötti különbségek okán. Ma már a két megjelenítő sokkal közelebb áll egymáshoz ha csak a felbontást nézzük és igen, megfordult a trend. Továbbá PC-n egy-két kivételt leszámítva nem tudsz milliós eladásokat produkálni bár sokat tettek azért hogy fehérítsék a piacot.

    [ Szerkesztve ]

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Új hozzászólás Aktív témák