Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ubi, Ubi, mi a fenét csináltál már megint? ez a kiadó egyre inkább a Midas touch antitézise lesz - pedig anno milyen jó dolgaik voltak...
a cikk korrekt, hasznos, hogy felsorolja a HD-sítés alternatíváit
(#9) ldave: a 4-es szerintem is nagyon jó, csak kellett volna neki még 1 év munka, hogy rendesen kicsiszolják. akkor sem lett volna piaci siker, persze.
nekem amúgy a 2-es a kedvencemPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Fitzgerald #62 üzenetére
... és (#74) W.Wilson: játékmechanika terén valóban nagyon hasonlít az 5 a 3-hoz. én három dolog miatt rühellem nagyon:
- egyrészt pár dolog már a 3-ban is túl volt csinálva (pl. a unitok upgrade-elhetősége, ill. speciális feature-ei) - ezekre az 5 még egy lapáttal rátett
- a harcok részben a fentiből következően nagyon hosszúak és vontatottak (-> unalom)
- míg a kampány mapek grafikailag nagyon szépek és változatosak, játékmenet tekintetében borzasztóan egysíkúak. tudom, hogy ez részben szubjektív, de nekem kínszenvedés volt minden mapon mindig ugyanazokat csinálni - egy idő után meg is untam.a 4-es szerintem is előrelépés volt, csak, ahogy korábban már írtam, a sok jó ötletet nem sikerült egységes játékká csiszolni. ill. volt pár olyan döntés, ami személy szerint nekem tetszett (pl. attack - retal szekvencia helyett egyszerre üt mindkét harcoló fél), de a többségnek nem jött be - ez pedig sajnos az "így járt" kategória.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Fitzgerald #85 üzenetére
vizuálisan nekem sem tetszett a 4-es, viszont emlékezetes pillanatokkal tele volt. egyrészt a kampány sztorik messze a legjobbak benne mindegyik rész közül (ebben pont a 3. rész kiemelkedően gyenge - a kiegészítőknek van 1-2 megvillanása, de azon kívül olyan sablonosak, mint az atom), másrészt az átalakított harcrendszer, az új fejlődési fa és a kreatúrák újrabalanszírozása miatt jópár olyan harc volt (a kampányok elején, ld. lejjebb), aminek a megnyerése katartikus élményt nyújtott. a 3-ban egy ilyenre emlékszem - General Kendall az egyik kampány végén az orb of inhibitionnel, akit az egyik patchben aztán meg is nerfeltek.
sajnos a balance-ba nagyon csúnyán belerondított a hősök aktivizálása a harcban. az ötlet nagyon jó, csak a kampányokban, ahol a hős folyamatosan fejlődik, a 4. és 5. mapeken már felesleges volt seregeket toborozni, mert egy jó might hős egyedül végigment a pályán. megjegyzem, ez a probléma a 3-asban is létezik egy jól összerakott varázslóval, csak kevéssé markáns.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs