Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    Túlzó lesz ez a gépigény szerintem fele ilyen konfigon elfut majd FullHD-ben.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz dergander #62 üzenetére

    Egy 3670K-val tolom 8 giga rammal és GTX 670-el. Idáig minden játék elment Full grafon vagy akörül FullHD-ben. Egyedül a BF1 multit kellett visszavennem ramhiány miatt közepes textúrára, amitől annyi változott, hogy nem 1 kilóméter hanem 200 méter után vált szembetűnővé a mipmapolás
    Szeirntem bőven elég lesz ehhez a játékhoz is, még egy 560 Ti / 7850 körüli kártyának is legalább minimum de inkább közepes grafon el kell vinnie .

  • VinoRosso

    veterán

    válasz keIdor #66 üzenetére

    Pedig igaza van. Egyébként a BF-el nem érdemes párhuzamot vonni, mert az 1 és a 3 is Frostbite ráadásul nem is óriási a különbség a buildekben, a D1 Unreal 3-at használt, a D2 pedig az Arkane saját fejlesztésű teljesen új Void enginejét kapta, ami vszeg nem annyira kiforrot és jól optimalizált mint az UE3. De még így is igen sokmindent el kell rontani ahhoz, hogy szarul fusson egy mai belépő kártyán.
    Gondolj arra, hogy a Crysis 1 még mindig egy jó szintet képvisel grafikailag és egy mai belépő kártyának meg se kottyan maxon futtatni, pedig a CE2 nem tartozott a leggyorsabb motorok közé anno. Azért az csúnya lenne, ha egy annál gyengébb szintet hozna egy mai játék úgy, hogy mellette szarabbul fut.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Fitzgerald #79 üzenetére

    Mi a baj a fallout 4-el ? Teljesen jó a creation engine, AI-ban verhetetlen, tartalomkészítés is sokkal könnyebb benne mint más népszerűbb enginekkel, próbálnál meg egy hasonló open world játékot csinálni egy UE vagy CE-el amelyik nem tölt fél óráig a dungeonok közt.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Fitzgerald #81 üzenetére

    Nem tudom nekem nem tűnt fel, hogy az engine annyival kevesebbet tudna. GI-t tekintve vannak jobb megoldások, meg fizikára is, de pl textúrázásban, post processben tud mindent amit a konkurrensek. Ha olyan játékot kellne csinálnom, mint a Fallout vagy a Stalker egyből a Creation Enginre gondolnék.
    AI-ra azt mondod meh, de ha neked kellene implementálni meg questeket csinálni hozzá akkor nem vonogatnád olyan könnyen a vállad. Pont ettől erre a feladatra jobb mint a konkurrens megoldások, mert van benne egy kigyúrt AI alrendszer mint a Radiant AI vagy az ALife az Xrayben, aminek a működését más enginekkel csak vérrel verítékkel tudnád utánozni. A rage-et meg hagyjuk messze nem ér fel a Fallout bonyolultságával. Annyiban open world hogy cső helyett csőrendszerben futkorászhatsz az AI meg teljesen statikus, szinte csak kellék.

    A fallout a tartalomban erős, szerintem messze veri a mostanában csak next gennel fémjelzett selejteket.Hiába csilli villi a szar, az akkor is szar marad ha rózsaszín masnival kötöd át.
    Ami miatt csúnyának gondolhatod az a design. Ez nem az engine sara, és azt meg kell érteni, hogy egy ekkora játéknál mint a Skyrim vagy a Fallout nem lehet órákat toszogatni az objecteket a pályán, mert akkor még most is csak készülne a játék (lásd Kingdom Come) . Egy tunnel shooter sokkal részletesebb lehet, kissebb területet kell berendezni, igaz részletesebbnek is kell lennie, mivel ott minden a játékos szeme előtt van.
    Lehet a Creationnel is dizájnosabb sceneket csinálni, csak idő-pénz kérdése, bele fér e a projektbe :

    [link]

    @81: A Rage (vagyis az Id5) meg pont textúrázásban verhetetlen a megatexturing miatt, de ahogy említetted kellett is némi idő, mire a hardverhez igazították, illetve mire lettek olyan vasak, amin normális teljesítmény mellett meg lehet valósítani.

    [ Szerkesztve ]

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Fitzgerald #85 üzenetére

    Ez ezzel jár, a játék bonyolultságából fakad, hogy sok benne a bug, de attól még nem szar, csak szarul működik. Egy Lamborgini vagy Rolls-Royce is 10-20 év után lesz autó, mert addig csak hiba hiba hátán, de ez nem azt jelenti, hogy a Suzuki vagy akár egy Audi komolyabb. Ezért csinálnak sorozatban olyan játékokat amiket én csak 1D-s játékoknak hívok, mert abban nem csak a mozgásnak de a hibalehetőségnek is csak 1 szabadsági foka van.

    Nem játszottam a Witcher 3-mal, abban is tud az AI dinamikusan navigációs mesht generálni 3D-ben, hoznak saját döntéseket user inputtól függetlenül ?

    A fallout meg olyan amilyen módon játszod. Én pl egy questet se vettem fel kétszer, ha valamelyik fószer ugyanolyan küldetést akart adni egyszerűen leszartam és nem csináltam meg, mindig volt másik helyette. Így abszolút nem volt repetitív. Mondjuk a fő story lehetett volna hosszabb de így is fél évig játszottam vele.

    A felsorolt dolgok egyébként nem az engine hibái hanem a játék fejlesztőié, és smemi köze ahhoz, hogy milyen gép kell a játék futtatásához. Bármelyik enginnel lehet szar játékot csinálni amelyik tele van bugokkal, ezért nem a motor lesz a felelős. A motort akkor lehet szidni, ha nem tud valamit amire szükség lenne, vagy azért ha csak nagyon nehezen lehet használni arra a célra amire készült.

Új hozzászólás Aktív témák