Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RyanGiggs

    őstag

    válasz Dany007 #74 üzenetére

    Ezzel amit írtál, inkább arra hajlik a mérleg nyelve, hogy
    a multi nem túl nyerő dolog!!! Nem pedig arra hogy tök jó!!
    Tök jó is lehetNE!!! De nem az!
    Tudod mennyi cheatelős van/volt pl MW1-nél....!! Nagyon sok!
    Arról nem is beszélve, hogy mindenkinek az Xp-je a fellegekben van,
    tehát ha egy kezdő elkezdi sok jó élménye nem lesz! :(
    Inkább ideges lesz, és kikapcsolja a p*csába!! :D
    Persze ahogy írtad, lehet éppen jó is a multi, nekem abból nem jutott.
    De nem sírok érte, hanem ez van, elfogadom!

    (#72) HardRic : Engem is idegesített régen, hogy a Wolfenstein3D-ben alig találtam meg az összes rejtett zúgott!! :N
    Most már sokkal egyszerűbb az egész, csak mész előre és kész, vége!!
    Ez a jó! :(

    #76) Keldor papa : Nem azt mondom, megfér egymás mellett,
    csak azért jobb lenne ha nagyobb hangsúlyt fektetnének a single részre!!

    [ Szerkesztve ]

  • moha21

    addikt

    válasz Dany007 #74 üzenetére

    Jaja swat 4 -ben én is ott voltam eléggé, de messze nem a legjobbak közt, pedig volt napi 7 órát toltam. :D Napi 2 óra alatt nem élvezetes számomra az sem, így be se töltöm. Kb. 2-3 round, mire belejövök, meg megszokom publicon, hogy kikkel játszom. És mai napig nem lehet megszokni, pedig csak a Myt team szerverre járok fel VIP-zni, ritkán ESA szerver..

    Q3-ra meg nagyon igaz, hogy mod-függő. Volt nemrég bekukkantottam és mondom wtf? :D

    Aztán azt is tolod 2-3 napig bele lehet jönni, de nincs idő rá.

    Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

  • RyanGiggs

    őstag

    válasz Dany007 #79 üzenetére

    Tulajdonképpen hasonlóan látjuk mindketten a helyzetet! :)
    (Egyformán nem, nem is láthatjuk, hisz az emberek nem egyformák)
    Szeretnék inkább arra reagálni amit nem nekem címeztél :
    "Szóval én maradok a Single-nél. Ha csak fél -1 órát is tolom 1-1 esete akkor sincs semmi. Másnap ugyanonnan folytatom. Meg élvezetes a story részévé válni."
    Na ebben még hasonlóbban látjuk a helyzetet. :)
    Én is szeretek az élvezetes sztorivé válni!!

  • medvezsolt

    senior tag

    válasz Dany007 #74 üzenetére

    "Továbbá teljesen más érzés egy igazi gondolkodó ember ellen küzdeni, mint egy gép ellen. Ez tagadhatatlan. És ezt a fejlesztők kihasználják.
    Ettől függetlenül nekem is fontos a Single, hiszen nekem már nincs időm multizni. De megértem a másik oldalt is."

    Itt a lényeg! A gondolkozó ember ellen való küzdelem. A váratlan és számos helyzet, a lehetőségek garmadája. AZ, hogy ezt néhány csaló ember nem tiszteli, az megint egy más dolog. De ezért szeretjük a multit. Amelyik játék multi orientált, abban ne legyen hosszú singli és fordítva!

    (#80) RyanGiggs és természetesen ez is igaz. ÉN IS szeretem a hosszú izgalmas szingliket, de ahoz néha több idő kell. Mert ha magába szippant a történet és érteni, felkutatni akarsz minden apróságát, akkor az bizony hosszú órákat igényel. Viszont ha nem vagy kocka klántag, de élvezed a multit, akkor azt elég ha leülsz 1-2 órácskát, épp amennyi időd van.

    [ Szerkesztve ]

    " A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább. "

  • kriszpontaz

    veterán

    válasz Dany007 #92 üzenetére

    Pont ez a baj, hogy felépítenek egy jól kidolgozott környezetet, mint pl. a Rage-ben, amiben azért jó lenne ha a falakra ajtókat hegesztenek, akkor mondjuk egy nyomorék szobát mögé lehetne rakni, ne csak az ajtón a felkiáltójelet bámulja az ember. Annyi lehetőség lenne a mai játékokban is, nem értem hogy miért nem fér bele annyi fejlesztői munkába. Ha már van egy nagy szabadon bejárható világ, akkor tényleg ne csak sétálgatás élménye legyen már. Ezért nem csípem pl. a Fallout 3-t sem, mert szétuntad magad a sok császkálásban, mész a mezőn, jönnek a skorpiók, de azon kívül semmi. Sok játék jó lenne, ha az apró részletekre odafigyelnének, ne csak a művilág lenne amiben az égvilágon semmihez nem érhetsz hozzá, csak annyit tehetsz hogy azon az ajtón bejöttem, szétlőttem mindenkit, vissza már nem mehetek, mert az ajtó inaktív, csak előre, mert akkor kiesek a történetből, meg a nyíl arra mutat (meg persze "move back to combat area in 5-4-3-2" ) :(.

  • medvezsolt

    senior tag

    válasz Dany007 #92 üzenetére

    tényleg. A Far Cry 2 jó példa. Mert hatalmas világ és gyönyörűnek is tartottuk. Viszont uncsi volt. Pedig ott aztán el lehetett járkálni. De amikor állandó jelleggel vissza teremtek az ellenfelek, meg eleve se volt benne semmi figyelem lekötő dolgok sok. (Mellék küldik, gyülytögethető tárgyak, rejtett helyszínek, achivmentek, különleges képességek és fegyverek). Ezek tudják szerintem igazán fenn tartani a figyelmet és a játékélményt.
    Ezért tudott a fanatikusabb fajta ember beletolni 120 órát a Borderlandba. Bár annak meg az a hibája, hogy túl sablonos lett egy idő után. Szóval nehéz eltalálni az egyensúlyt, de a mai játék fejlesztők megsem próbálják. Ők is gondolom elkényelmesedtek és csak számolgatják a zöld hasút.

    " A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább. "

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Dany007 #95 üzenetére

    nekem az ilyen apróságok miatt tetszett kivételesen a duke4ever... találtam benne sok apró dolgot, amivel el tudtam b@szkodni :) volt pl a duke burger-es rész, amikor lekicsinyítve kellett császkálni... lehetett találni ilyen hamburgeres dobozokat, amiken volt egy rejtvény is... bánom, hogy nem screenshotoltam, mert jó lett volna megfejteni :D ...de amiben a legtöbb "kis apróság" volt, az még mindig számomra a fallout1-2... szerintem 1000végigjátszás után is tudna új dolgot mutatni

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák