Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    Tegyük már helyre kicsit a dolgokat! :)

    Az, hogy mindenkinek a Quake ugrott be az azért van mert a Quake a legismertebb ArenaFPS (az UT mellett).
    De ha szigorúan csak az ArenaFPS-eket nézzük. És valakinek van tapasztalata bennük azok azért meg tudják különböztetni a játékokat. Nem minden arenaFPS quake klón. Persze az alapok ugyan azok. A különbségek kicsik. Kivéve azoknak akik sokat játszanak ezzel a műfajjal, azoknak nagyon a különbségek.

    Nos, ez a Doom olyan mint a Quake? Részben. Persze. De milyen lenne? Gondoljunk csak vissza az eredeti Doom 1 és 2 multiplayer módjára. Megállná ma az a helyét? Nem! Hangulatában tükrözi ez a mai játék azoknak a hangulatát? Igen.

    Szóval ne az legyen már, hogy azért mert ArenaFPS, attól már Quake.

    (#25) Easyl0ver
    "A mozgás szerintem inkább Quake."
    Még videók alapján sem Quake. És én próbáltam a Doom-ot. Ez sokkal inkább UT movement.
    Itt van három videó, mindhárom videóból jól látható a movement.

    Quake Live: [link]
    Quake CPM (Reflex): [link]
    Unreal Tournament (2015): [link]

    Szerintem elég jól megkülönböztethető a három mozgás. Látszik, hogy reflex-ben sima, lágy movement van, iszonyat gyors az egész játékmenet. Szépen le lehet fűzni a mozdulatokat.
    QuakeLive-ban valamelyest kevesebb az ugrálást és lassabb a CPM (reflex)-hez képest, de borzasztó hamar el lehet jutni A-ból B-be így is.
    De az UT-ben vajmi kevés az ugrálás. Érzésre a karekter nehéz mint egy kanna kő, oldalra lehet gyorsan ugrálni, lehet falon futni, és van dupla ugrás is.

    Doom nagyon hasonlít az UT-ra azt mondom. Egyedül azt nem tudom lehet e falon futni?
    És ez nem feltétlen baj. (mondjuk én nem szeretem az UT movement-et, sose tudtam megszokni). Abból a szempontból gáz, hogy a Quake, Quake CPM (Reflex) mindkettő egy motorra épül. Ős Id játék, és alapjaiban a DOOM is az, a mozgás a játékban még is a nagy konkurencia játékából merít. :/ Ez érdekes számomra.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák