Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    Hi,

    El kellene lassan fogadni, hogy egy ilyen volumenű szoftver elkészítéséhez már sokkal több erőforrás (munkabérek, szerver bérlések, fejlesztési idő, marketing költség, stb.) kell, mint mondjuk 10 éve. Ez sajnos azt is eredményezi, hogy többet kell elkérni érte. :U
    Ezért valahol vágni kell:
    - Tesztelésen és optimalizáción, értsd a minőségi paramétereken, hogy a kiadási dátumokat tartani tudják (ezt szoktuk mostanában rendszeresen megszívni) :((
    - Tartalmon, és azokat a több $ reményében DLC/Season Pass formájában kiadni (ez már szinte mindenhol így van)
    - Hozzáférésen (Lásd Origin Access). Ezt egyébként egészen elképesztően jó ötletnek tartom, mert nekem például általában nincs időm, és csak állnak a game-k a library-ban, de ha felszabadul néhány napom (esetleg egy hetem), akkor ott meg nincs megállás.
    - Micro-tranzakción. Ez egy kicsit visszásabb, mint a többi, mert elég vékony a határ a DLC és a microtransaction között, és bele lehet esni abba a hibába, hogy "pay to win" legyen egy-egy dolog, de szerencsére ez még inkább a "free to play" rendszerű játékoknál jellemző (meg pl. a CoD BO3-nál, de az Activision ebben azért elég profi, szóval csodálkozom miért csak most jelent meg a CoD-ban)

    És még lehetne sorolni, hogy milyen módokon akarnak lehúzni minket, de azt meg gondolom nem merik meglépni, hogy még jobban megemeljék az alapjátékok árait, mert akkor tényleg csak a torrent forgalmat növelnék. Ez gondolom addig fog így menni, amíg nem lesz egy nagyon komoly játék valamilyen valóban feltörhetetlen megoldással (egyébként az MS lehet most egy időre jó lesz, mert a Denuvo lehet nem okoz majd akkora fejtörést hosszú távon, de egy új keretrendszer azért hozhat meglepetéseket). ;]

    Egyébként ha csak azt nézem, hogy van egy játék (most ugye a The Division), amiben van content dögivel (ezzel nem szokott Ubisoft-nál gond lenni), nagyon szép, modern az engine, (ha szerencsénk van, akkor) nincsenek technikai issue-k, nem unalmas a játék, stb., akkor azért megéri fizetni és utána jó időt tölteni vele. Nem kellene azon gondolkodni/görcsölni, hogy az mennyibe is kerül. Persze ez idehaza nem ennyire egyértelmű, mert nem nagyon van az embereknek arra $-e, hogy 20+ ezer huf-ot (vagy akár 5e-t) kicsengessenek a játékért, ami utána még nem is hozza az elvárt élményt. Szóval tudom, hogy ingoványos terület ez a "mi mennyibe kerül" dolog, mert volt jópár fiaskó az elmúlt években, de reméljük a legjobbakat... :)

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Új hozzászólás Aktív témák