Új hozzászólás Aktív témák
-
pengwin
addikt
A városok egymásra pakolása onnan jön, hogy a maja civilizáció viszonylag kis területen állt sok városból a történelme folyamán.
Egész jó egyedi mechanika, tekintve hogy eddig az volt az optimális kis birodalmaknak a játékban, ha a városaikat széthúzták annyira, hogy már ne nagyon zavarják egymást.
Majáknál meg ez az ideális:Vagyis a japánok után van még egy civilizáció, ami a sűrű városokra kell építsen.
Nálam továbbra is a magyarok és az inkák a kedvenc népek... a városállami kapcsolatokra egyébként is mindig gyúrok, amiben a magyarok nagyon jók, az inkák meg nagyon jó építgetős civilizáció, ami szintén egyik kedvenc elfoglaltságom.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
pengwin
addikt
A termelési vagy növekedési bónuszokat adó civilizációk nagyon erősek minden téren.
A németek, inkák kb. bármilyen győzelemre nagyon jók, simán felveszik a kesztyűt az olyan specializált civekkel, mint pl. a koreaiak.Én a khmereken lepődtem meg nagyon: jó tervezéssel nagyon gyorsan lehet hatalmas városokat építeni velük. Csak kell egy folyó, vízvezeték, pár farm és a River goddess pantheon, és robban is a népesség. Ha meg már lehet sok városnegyeded és van jó sok termelés, akkor bármelyik győzelemtípus könnyen elérhető.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
pengwin
addikt
630... aminek a nagy része nyilván körváltással ment el.
Egyébként mióta kijött az update egyszerűen játszhatatlan lett, mert max. 50 kör után elkezd hangokat eldobálni, akadozik és/vagy elhal a zene/minden hang, majd néha hirtelen egyben lejátszik 10-20 hang effektet, amik elmaradtak.
Korábban is előfordultak ugyanezek a hibák, de csak late game-ben és ott is csak időnként.
Kipróbáltam kevesebb civilizációval, kisebb térképen, ott is ugyanúgy előjött a probléma, szóval gyanítom sikerült egy nagyszerű memory leak-et továbbfejleszteni.Nevetséges, hogy egy ilyen bonyolultságú játék ennyire rosszul bánik az erőforrásokkal. Inkább játszok Total War: Warhammer II-t, mert az sokkal jobban, élvezhetőbben fut a gépemen, és még 120+ néppel is gyorsabb egy körváltás mint Civ VI-ban 6 ellenfélnél.
Szánalom.
Igazán felvehetnének olyan embereket, akik tudnak írni egy normálisabb AI-t, meg tudják optimalizálni a játékot.
Ameddig nem jön hír róla, hogy a pass keretében javítják a hang hibát, a körváltások idejét és az AI együgyüségét, addig egy fillért sem költök a játékra, és egy percet sem játszok vele.
Kár érte, mert szerintem játékdizájnban a legjobb civ. A zene, a grafika, a kitalált mechanikák nagyszerű egységet alkotnak.
A hang hibájára évek óta panaszkodnak a játékosok, ahogy a köridőkre is. A 13+ AI elleni játékot el kellett felejtenem, pedig a Civ5-öt tipikusan úgy szerettem (pl. 20 AI ellen).Valamint én nagyon sérelmezem, hogy nincs véletlen topográfiával generálható, állítható méretű föld térkép (értsd: a valós térképeknek megfelelő partvonalak, véletlenszerű tereppel és erőforrásokkal feltöltve).
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen