Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Z10N

    veterán

    válasz Gery9112 #13 üzenetére

    Nekem is felemas erzesem volt. A design tetszik, de a megvalositas nagyon egyszeru. A gepigenyen is van mit reszelni, mert zabalta a cpu-t. Meg az tunt fel, hogy a jo dragan legyartott behemot egysegeket is szetkaptak eleg hamar. Csak hatalmas tulerovel lehetett elverni a Medium AI-t. A rush-sal egyetertek, ezert is kar.

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

  • .mf

    veterán

    válasz Gery9112 #13 üzenetére

    "- A mech egységek és emberek között elképesztő erőkülönbség. Kb. a C&C 1 jutott eszembe és az se ma volt, amiben a tank rush megold mindent és nem kell mást gyártani. A COH-ban is erősek a tankok, de van ellene megoldás.
    - Nincs taktikázásra lehetőség a játékban. Ha jönnek a lángszórósok ugyanúgy 1 másodperc alatt elpusztítják az egységeidet fedezékben, mintha nem lennének ott. Így az egységek elhelyezésének sincs sok értelme."

    Mondjuk a COH is egy véglet - a tankok elég gyengék, a sniper + AT-gun kombó OP, de más páncéltörős gyalogok is erősek. 2-3 Guards szakasz páncéltörő puskákkal úgy szednek szét egy Panthert, hogy csak pislogsz - miközben a valóságban esélyük se lenne, sehol se tudnák átlyukasztani. A lángszórót is pont arra szokták volt bevetni a 2.VH-ban, hogy a fedezékben lévőket hatékonyan pusztítsa, tehát ez is reális - az, hogy nyílt terepen rohamoznak lángszóróval á la COH, na pont az az irreális, százszor lelövik őket, míg a lángszóró hatótávba érne. A COH a balansz oltárán áldozta fel a realizmust.

    Na de látatlanba inkább nem kardoskodok tovább - már csak pár nap és rá tudok nézni.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák