Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Invadrr_Zim

    tag

    válasz Ant@ #14 üzenetére

    A visszajelzést fontosnak tartom, úgyhogy ha gondolod és szánsz időt egy PÜ írására, azt szívesen elolvasom.

    Viszont.
    A két éjszaka igenis jó volt, frusztrációról szó sem volt(2 alkalmat leszámítva), és élveztük mind a két játék végig játszását, pont mert úgy álltunk hozzá az egészhez, hogy ha ezzel játszunk, adjuk meg a módját.

    [ Szerkesztve ]

  • Invadrr_Zim

    tag

    válasz Ant@ #18 üzenetére

    Ami a jatek mechanikat illeti, gondolom PC-n jatszottad, es igy atgondolva pl. egy hitman utan kifejezetten hasonlo lehetett az iranyitas, viszont mi boxon jatszottuk, ahol viszont komoly konkurencia van jelen a duck&cover jatekok koreben, kezdve a cikkben emlitett 2 nagyagyuval. ezekhez kepest pedig kifejezetten frusztralo az iranyitas. nem tudom volt-e mar cikk vagy okfejtes a gany atiratokrol, ahol pc-n totalisan kezelhetetlen egy konzolatirat jatek, de itt pont az ellentete volt a jellemzo, ahogy a nem megszokott semat koveti a jatekiranyitas.a sztori temahoz pedig tartom magam. a '80-'90 evekben voltak jellemzok ezek a temak, lasd Commando. szerintem a mai elvarasokhoz kepest ez nem nagyon felel meg.

    Az iranyitas a masodik reszben mar ujra lett gondolva, igy konnyebben meg is tanulhato, mint az elsonel, es maga az egesz jatek mar-mar adja is ezt az "alacsonykoltsegvetesu popcornfilm" erzest, ami egy veszettjo hangulatot is adhat neki, vagy vegleg eluzheti az embereket a jatek elol. de a hangulatan kivul mas miatt nem nagyon fog kitunni a tomegbol.

Új hozzászólás Aktív témák