- PlayStation 5
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Alkoholista nevelde
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos ez nem lehetséges. [link] , [link]
DX 11-es futószalagon így működik. Vagy a valós, vagy a tesszellált felülethez igazítasz. A kettőhöz együtt nem lehet. Ezért tartjuk a futószalagot problémásnak.Ha a VS előtt lenne a tesszelláció, akkor a VS fázisban még ott a lehetőség a modellek transzformációjára. Ez sem könnyű, de megoldható. Na persze teljesítményben nem lennénk kisegítve, ha a többszörösére nőtt vertex mennyiséget kellene feldolgozni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Hm. Dx9-ben minden maxon és van most átlag 80-90fps-em. Ha most mindent felpakolok, remélem meglesz a 40.
Live-Die-Respawn
-
Silenzio
addikt
-
szaszabee
aktív tag
Hát nem is tudom Eget verő külömség nincs, játék menet közben meg ezt a minimális külömbséget úgy sem veszi észre senki És amig az idegenek a hátsód lövöldözik biztos nem a falat fogod bámúlni
[ Szerkesztve ]
-
Rayyy
senior tag
Ha kijön 2-3000 Forintért az összes javítást tartalmazó dx11-es verzió, akkor megveszem (ahogy a többit is).
Amúgy szerintem a tesszelációt nem veszed észre, ha játszol, csak ha mondjuk kuksolsz valami mögött, de akkor sem arra figyelsz, az AO meg nagyon besötétíti a sötét helyeken a textúrákat, szóval nem szívesen alkalmaznám, főleg, ha nem lehet finomhangolni... A hi-res textúrák jól hangzanak.Minden a legnagyobb render!
-
Vico87
tag
A linkelt képek azért nem mérvadók, mert megoldható úgy, hogy nem tesszelált esetben van egyféle ütköző geometria (aminek köze nincs a grafikához, mert csak a fizikai motor látja), tesszelált esetben meg egy másik. Nem a GPU hibája, hogy rossz helyre rajzoltatsz, mert nem vetted figyelembe, a talaj magasságát.
Megoldható a transzformálás domain vagy geometry shaderből, azért (is) vannak, de hogy milyen magasra kell tenni a csókát a CPU mondja meg (mert azon fut a fizikai motor).
[ Szerkesztve ]
-
ribizly
veterán
Nem akarok senkit sem elszomorítani, de erre az ég világon semmi szükség nincsen.
Kérdezhetik majd sokan: miért? Nagyon egyszerű. Még abban az esetben, ha nem lenne olyan hatalmas számítási igénye, akkor sem erre figyelnek az emberek játék közben. Ezzel elvan az egyszeri játékos 1-2 pályán meg modellen, hogy addig addig járja körbe és vizsgálgatja, amíg ki nem esik a szeme, de amikor már a 10. pályát tolod, akkor már ezek a részletek teljesen feleslegesek és nem dobnak a játékon szinte semmit. És még valami: ezeket az "effekteket" (lehetne feature-nek is nevezni, de most nem tenném) már a crysis első részében is megoldották, csak ott állítólag DX10-es kártya kellett hozzá. Szóval annyira nem vagyok tőle hasra esve.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
wednesday
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez valóban lehetséges, de ez a megoldás nem olcsó. Gyakorlatilag kétszer dolgozol a feladaton. Egy detekciót tesszellálásra és egyet tesszellálás nélküli körülményekre. Ez túlzott pluszmunka. Még a Crytek is inkább a POM-ot választotta a talajra az extra munka helyett. Nem maga is az implementálás az időigényes, hanem az eredmény tesztelése. A többi fejlesztő is hasonlóan látja a helyzetet. A Heavenben nem járkál senki a rücskös utakon, a StoneGiant pedig durva illesztési hibákkal küzd. Itt a fejlesztők megpróbálták úgy elhelyezni a modelleket, hogy tesszellálással és tesszellálás nélkül is jó legyen. Az eredmény magáért beszél. [link] , [link]
Vertex shaderrel korrigálható a csóka helyzete, korrigálva a modell összes vertexét. De csak azután, hogy megvan a talaj változása. Fizikailag nem lesz a tesszellált réteg aktív, de a csóka lába nem süllyed bele. Persze ezt ki kellene próbálni a gyakorlatban, de nincs hozzá futószalag.
Egyelőre sajnos nulla reálisan alkalmazható megoldást sikerült vázolni az alapproblémára. A több "ütköző" geometria lenne a legjobb, de túl sok a pluszmunka, a mai határidők mellett elég merész bevállalni.
A probléma persze később megoldja önmagát, ha már nem kell szajakodni a DX9/10-es megjelenítéssel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Angel1981
veterán
"A Battlefield 3 meg bizonyára nagyon szép lesz. Jósolni én is tudok, pláne, hogy mást nem is lehet, mivel szinte kizárólag konzolos gameplayekkel van tele a net."
Sajna ebben egyetértünk. A PC-s játékosok igényei harmadrangúak...
A Crysis 2 is csak egy konzolport, szinte minden tekintetben visszalépés az első részhez képest, pedig itt is ígérték, hogy "lélegzetelállító látvány, meg új generáció" - fenét!
Legfeljebb a konzolosoknak!
Ezért vagyok én is szkeptikus a BF3 kapcsán, persze remélem, hogy kellemesen csalódom... -
FefeeX
veterán
Hát nem tudom, főleg pörgős játék közben ezek nem egetverő, de mégcsak nem is olyan látványos különbségek. Csak vannak a nolifer trollok, akik minden játékot pixelenként vizsgálnak, másodpercenként kétszer pauzálnak és szkrinshotolnak meg gyönyörködnek, -legalábbis a stílus és a sok "mekkorahúdeóriásiazelőzőőskorivoltezmegkétszázévvelkésőbbitech" és "nemondazujdirektiksztizenkilenceskétmillióforintoskártyámrahogyaligjobbmert-
elsirommagam" értékű hsz. alapján, és teleírják főleg személyeskedő, arcbamászó kommentekkel a fórumot...
Szóval az első képen a leglátványosabb szerintem a változás, bár játék közben kb tennék rá magasról, mivel nem a vizuális gyönyör miatt játszom;
a többi képen pedig, mint játékos, alig látok különbséget, nemhogy óriásit. Persze, nagyítva a kettőt egymás mellé téve nyilván lehetne keresni meg találni is rajt, viszont ha az ember beleképzeli magát a játék szituba, tudja helyén kezelni. És akkor kb annyi összehasonlítást lát majd, mintha így vet rá egy 2seces pillantást - vagy még annyit sem...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
zapok
aktív tag
Maga a "játék" nem ér egy fabatkát sem, de ettől a dx11-től sem estem hasra!
Ami tényleg nem is vehető észre, ha valaki intenzíven írtja, khmmm irtaná az ellent, már ha bele nem unt volna a közepén, mint én is...
Na de ezért is nem hiányzik nekem egyik sem.Anyám tyúk, avagy az ember tragédia.
-
Rayyy
senior tag
-
Dyingsoul
veterán
Hová fog még fejlődni a grafika? Értelmes játék alig van a piacon, csak a grafikát turbózzák, hogy kötelező legyen a konfigváltás... Ráadásul tényleg nem sokat érünk a fejlődéssel mi pc-sek, mert a játékok jelentős része már csak konzolport, ahol az optimalizálásra magasról tesznek. Megnézném, hogy milyen erőgép kell majd az élvezhető játékhoz FullHD-n...
szaszabee: Nem hinném. Mi, régi ph-sok inkább csak szánakozunk azon, hogy kik kerülnek ide...
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
scope2007
addikt
üdv!
pls aki vágja ezt a crysis advanced graphics optionst az írjon egy privit
CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
Silenzio
addikt
válasz Angel1981 #65 üzenetére
Főleg neked mondom, de mindenkinek, aki finnyog -hozzám hasonlóan- a mai címek láttán:
NEM, és NEM lesz érdemi fejlődés a közeljövőben. A dx11 félresikerült, amúgy is egy kamugombóc. Potenciál lenne benne, de minek? Amíg a dx9 képességeivel bíró konzolok uralják az ipar 85%-át, fölösleges megvenni az 590-eket meg 6990-eket. Halál komolyan mondom. Ha full HD-ben játszol, egy 560-as mindenre elég kell legyen. Vagy egy 6870. AMetro 2033 óta nem láttam gépzabáló játékot. Sem olyat, ami villantott volna valamit a dx11-ből. Csak szintetikus teszteket. 4 hónapja eladtam a 460-asomat. Most egy majd' 4 éves 88gt-vel tolom. Ezzel 1440*900-ban képtelen voltam szaggatásra bírni a Crysis 2-t segédprogrammal fullra tolt grafikával is. Továbbá közepes-jó beállításokkal nem szaggat a Witcher 2, maxon prímán fut az Alice, a Fable III, a Bulletstorm, a Deus Ex 3 (elcsábultam, bevallom)...
Addig nem lesz érdemi fejlődés, amíg 5 éves konzolok determinálják a technikai alapokat. Punktum.
A Crysis 2 meg azért lett csalódás, mert a Cryteknek rá kellett jönnie, hogy nem a "kifinomult", kompromisszumokat gyűlölő pc-sekre kell építenie, hanem a konzolosokra. Nem a pc-sek igénytelenek (bár a többség az), hanem a konzolok képességei limitáltak.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Ateszzero
őstag
Persze szebb DX11-ben, de a játék ne lesz tőle jobb . Nekem egy Medal Of Honor-al egy szinten van játékélményben.
-
UnSkilleD
senior tag
vajon majd az augusztusban megjelenő sdkban is benne lesz a dx11 képesség?
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
p87
senior tag
Már ezzekkel kellett volna megjelennie a játéknak, ezt is lehet kösznni az nvidiának.
-
MCBASSTION
aktív tag
Na azért értelmezzük is a képalákat srácok.
a POM teljesen rendben van látszik is a különbség, habár ha tesszelláció van, akkor minek ez?
a kövi: SSAO off SSDO on
MICSODAAAAA? az SSAO egyáltalán nem ugyanaz mint az SSDO, habár hasonlóak de nem ugyanaz. A másik pedig, hogy itt nem az a lényeg, hogy be van kapcsolva vagy nincs hiszen SSAO eddig is volt, hanem hogy az SSAO és az SSDO között mi a különbség. Hát nem sok. A lényeg az, hogy míg az SSAO-val barnás feketés (sztem lehangoló) árnyékos részek jönnek létre, addig az SSDO-val színes, korrekt árnyékos részek lesznek, ami szerintem az amúgy is színes látványvilághoz teljesen passzol.SSR on/off ez rendben van, és még jól is néz ki, habár ez a mass effektes mindenhol ligh flarek engem néha eléggé idegesítenek...
Tess on/off hátöööö ezen a képen nincs sok különbség, az elsőn jobban látszott volna
a kövi is ua, de itt már látványosabb
az utolsó az badass, ilyen felületeken látszik igazán a tesselation ereje.
de ha valaki hallott arról hogy relief mapping, na az kb. ugyanúgy néz ki, és nem csinál nekünk hatszor annyi polygontA tesselation valódi rendeltetésszerű használata az ugynevezett adaptive tessellation lenne, ami annyit csinál hogy a képen látható éleket kisimítja, ergó nincs több kockás gömb.
windows7sins.org
-
aktív tag
na innentől lehet számítani, hogy kijön pc-re a crysis 2...
हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हरे Góranga!
-
SzlobiG
félisten
Azért kettő 6970 remélem elviszi élvezhetően.
Mikor is fognak jönni ezek a DLC-k?
(#88) Abu85 Na akkor remélem a napokba már élesítik az 1.9-et keresem is elő a lemezt teszem fel.
[ Szerkesztve ]
-
-
WonderCSabo
félisten
Hmm télleg szebb. De vhogy annyira nem tudott meggyőzni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #89 üzenetére
[link] - majd ez meggyőz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wednesday
őstag
Leszokhatnának már arról, hogy felrobban egy autó vagy egy benzines hordó a lövésektől.
Na jó megelégednék már azzal is, ha nem lenne benne sok FPS-ben egy "robbanó hordó", ami épp az ellenség fedezékénél van.Én a textúra cserére lennék kíváncsi, szerintem az dob majd a látványon sokat. Arról nincs kép?
[ Szerkesztve ]
-
Rayyy
senior tag
válasz Dr. Romano #79 üzenetére
A bump nem végez valódi geometriai módosítást, csak imitálja a fényeket-árnyékokat a térbeliséghez. A tesszelációnál ténylegesen változik az alapháló geometriája.
Minden a legnagyobb render!
-
HUNNIA1920
őstag
Kérdés, hogy játék közbe mennyit számít az, hogy a falon a téglák 5cm - el jobban kilógnak, mint eddig.
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
Joachim21
senior tag
Én végignéztem a képeket, de nekem nemhogy az állam nem esett le, de a gondolat ami megfogalmazódott bennem, hogy ez egy sz@r. Ezért a nudli minimális változtatásért vegyek dupla/tripla ilyen erős kártyát? Nevetséges.
Aki kérdez az hülye, de aki nem kérdez az is marad.
-
Silenzio
addikt
válasz Joachim21 #97 üzenetére
Azért a textúrapakk meg fogja dobni ám a látványt. Ebben fejlődött vissza leginkább a második rész a Crysishoz képest...
A pc meg már jó 15 éve erről szól: grafikai hype. Ha nem tetszik, vegyél konzolt. Vagy érd be a mostanival, az se randa.
Szvsz grafikailag csak egy odabaszós játék jön idén. A Rage. Az meg nem dx. Ennyit erről.HUNNIA1920: nincs az 5 centi!
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen