Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aron1988

    tag

    Kövezzetek meg, de ennyire lapos, sótlan, repetativ játékot nem nagyon láttam még. 10 éven keresztül játszottam MMO-kkal, szóval az ingerküszöböm elég magas. Az egész játék olyan, mintha a GTA4 bétából kiemelték volna a legsótlanabb lövöldözős küldetéseket, majd az egészet MMO rákfenéivel felhígitották volna. Semmi mást nem lehet csinálni, mint fedezékben gugyolva lepuskázni a random spawnolgató martalócokat, meg elmenni Aból B-be.

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

  • Aron1988

    tag

    válasz CactuS #15 üzenetére

    Nem!! Csak ez a játék a tipikus két szék közé esés esete. Single playeres (Coop) lövöldözős játékhoz nem elég epic, élethű, MMO-hoz meg nem elég változatos. Nincsenek változatos fajok, kasztok, képességek, küldetéstípusok, tájak, kontinensek, barlangok, zöldövezet, sivatag, bogárlények, óriások, plasmapuska, jégeső, meteor, akármi.. Lehet banálisnak hangzik, mert nyilván ezeket nem lehet a játék sztorijába, világába beleépíteni. De ez totálisan lekorlátozza a játékot.

    Kapunk egy kopár urbánus körzetet, ilyen esetlen AI által mozgatott zsoldos/ martalóc ellenfeleket, 2 puskát a kezünkbe, és viszontlátás. Hova tud egy ilyen játék kinőni? 24 helyett 35 DPS-t tól majd az M16-osunk? A bézbózütős ellenfélnek meg felskálázzák a HP-ját 300-ról 400-ra? Mi lesz ebben a szavatos, hogy ilyen ostoba, rosszul animált, aboszolut nem változatos ellenfeleket beton virágágyás mögött bújkálva sorba ölünk? Hol van ebből az MMO-k varázsa, ami 3-5-10 évre le fog kötni? Ez, hogy guggolunk a hóban a gépkarabéllyal, és agyaggalamb lövészetet tartunk? Próbálok kapaszkodót találni, esküszöm próbálom meglátni a jót a játékban. A harcrendszer faék egyszerű. A fegyverek, a játékos karakterek, az ellenfelek, a környezet laposak , unalmasak, egyformák. Pont, azok a dolgok hiányoznak belőle, amitől egy MMO jó lenne. Én nem vagyok egy fika gép. A Binding of Isaac-tól a Spintires-en és a Half-Life-on át, a Guild Warsig mindenben meglátom a jót. Azt a pluszt, ami miatt beleélem magam a játékba, elkapom a játékmechanika fonalát, átérzem a koncepciót. Scifi, meg poszt apokaliptikus filmeken, játékokon nőttem fel. Az agyamat meg már számtalan típusú MMO-val (Lineage2 farmtól a Guild Wars 2 bossfight-ig) ráállítottam a hasonló játékok szerethető primitivségének elfogadásáig. De gyerekek, tegyük már szívünkre a kezünket. Mi ez a Divison, na, srácok? Hol lesz ez szavatos, hol van ebben az előremutató? Hát nem hittem volna, hogy mostanság kiadnak az Evolve-nál unalmasabb játékot, de úgy tűnik sikerült...

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

  • Aron1988

    tag

    válasz CactuS #18 üzenetére

    Tök jó a craft meg minden, de ha a játék alapja egyáltalán nem változatos!!! 1 rohadt terepen, 1 kasszttal, 1 fajta ellenféllel, 1 fajta fegyverrel (ami effektive használható hosszútávon) kell 1 fajta küldetést csinálni a játékban. Ez kb olyan, mintha a WoW-ban csak a havas törpe kezdőterületen , csak törp hunterrel, csak azzal a durrogtatós alap puskával, csak autoattackal támadva, skillek nélkül lehetne csak játszani. Az ellenfelek meg 2 féle lenne, puskás human, meg buzogányos human. Dark Zone, hagyjuk már, nevetséges a játékban a PVP. 3 tár kell mindenkibe. Annyira sivár és üres és monoton ez a játék!! Az, hogy a gépfegyvered sebzése, és a kraftolt cuccaid skálázódnak az ellenfelek HP-jával és sebzésével, ez csak a fejlődés ILLÚZIÓJA. Ez a játék egy hatalmas SIVÁR nulla!!!

    [ Szerkesztve ]

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

  • Aron1988

    tag

    válasz Steven #26 üzenetére

    Sőt, ha megtudnák, hogy szerintem a foci, a forma1, a starwars, és a walking dead is unalmas, akkor tuti cafatokra szednének. Valamiért én nem szoktam felülni ezekre a hype vonatokra...

    Amúgy nem kell itt veszekedni, ez egy nagyon hosszú ideig készített, nagyon felkapott, sokak által streamelt, ajnározott játék. Ez miatt el kell fogadni, hogy az ellentábor is sokkal hangosabb lesz. Nyílván, ha egy harmicötödik STEAM-es micropaymentes free to play Battlefield heroes klón játékról lenne szó, mi is más szemmel néznénk, és kevésbé lennénk kritikusak. De egy hypolt MMO-tól elvárjuk a változatosságot.. Ahogy egy hypolt rally játéktól elvárjuk a fizikát, és ahogy egy DooM4-től elvárnánk, hogy 3 évvel korát megelőző grafikával jöjjön ki (Ne pedig olyannal, amit a 2007-es UT3 is arconpörögve tud medium grafon).

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

  • Aron1988

    tag

    válasz CactuS #34 üzenetére

    A nulla változatosság a bajom. Hogy bármilyen streamre odakapcsolsz, akármilyen szakértó a fickó, akármennyire előrehaladt a játékban, csak 1 féle karaktert, játékstílust, ellenfelet, környezetet, tájat, játékmechanikát, küldetést látsz. Mindezt egy igencsak bugyuta sebzésmodellel, harcrendszerrel, mesterséges inteligenciával tálalva. Egy ilyen játék arról szólna, hogy több száz, több ezer órát bele tudj tolni. De kérdem én, mi lesz itt az endgame? Mitől lesz 2 karakter gyökeresen eltérő, mi fog vadi új játékmenetet adni, ha új karaktert kezdesz? Mi lesz, ha már a 18ezredik szürke ruhás géppuskás fickót ölöd meg a lepukkant taxi fedezéke mögül egy new yorki sikátorban? Az a bajom, hogy annyira üres lufi az egész játék alapkoncepciója, hogy az valami hihetetlen. Kiadnak egy MMO szerű játékot, és ha 20 perc streamet láttál egy 8. szintű karaktertől, gyakorlatilag a content 90%-át láttad. Szó szerint ugyanazt csinálod újra meg újra, csak a szintlépéssel, meg egy crafting rendszerrel skálázod az életed és a sebzésed az ellenfelekhez idomodva. Nulla gyerekek, nulla!

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

  • Aron1988

    tag

    válasz Bad Pritt #44 üzenetére

    Már nagyon a bögyömben van, hogy a magas rangúak mindenhova beírják mindenkire, hogy troll. Konkrét kérdésekre, kerek magyar mondatokban megfogalmazva, konkrét válaszokat adtam, tovább kifejtve a véleményemet. Nagyon el vagy tévedve a troll fogalmával kapcsolatban.

    Az egész alap játékdesignt alkalmatlannak látjuk, hogy szavatos legyen. Nem látjuk a potenciált az endgame-ben, az újrajátszhatóságban. Az egész játék egy one-trick-pony. Ismétlődő pályaelemek között, unalmas vanila katonákkal vanila fegyverekkel unalmas katonákat kell lőni. (KB a Gta3-at idéző animációkkal, sebzésmodellel, AI-val). Nem látjuk, hogy az egész hova tudná magát kinőni, azon kívül, hogy a fegyvereink sebzése skálázódik az ellenfelek HP-jával. Veszek egy dupla DPS-ű AK-t, hogy a bézbólütős csávó fejébe ne 2 tár kelljen, hanem csak 1? Ez az endgame? Mert ha még Nanosuit-ban repkedhetnénk jatpackel óriás savköpködő bogarak lövedékei elől egy dzsungel közepén lévő kitörő vulkán tövénél, utána a következő 10 szintben meg Floridai romok között láthatatlanná váló páncélruhás idegeneket kéne lövöldözni fagyasztófegyverrel, akkor azt mondom, hogy van változatosság. Jelen formájában a PvP is röhejes...

    Tehát kérdezem a rajongókat. Ti milyennek képzelitek el a játékmenetet, a környezetet, a kasztok, fegyverek, ellenfelek diverzitását az endgame-ben, 1000 játékóra után? Az én véleményemet előbb olvashattátok.

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

Új hozzászólás Aktív témák