Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #8 üzenetére

    Nekem sincs FX-em. De az igaz, hogy a processzor az nagyon befolyásolja a sebességet DX módban.

    A fejlesztőknek nyugodtan hihetsz, ők fejlesztik a játékot. Elmondták, hogy nem lesz gond DX11 alatt, lesznek kikapcsolható effektek és extrém esetben a modellek is cserélhetők téglatestre. Ennél többet nem tudnak tenni, de ameddig csak butítható a grafika, addig meg is adják a lehetőséget, hogy lebutítsd. Nagyon kevés játékmód lesz, ami csak Mantle-ön fut. A skirmish módok is beállíthatók úgy, hogy nem akarod, hogy x-nél több egység vegyen részt a csatában, és rögtön játszható lesz.

    A Nitrous DX11-es sebessége és hatékonysága is sokszorosa egy mai átlag motornak. Megvan minden ahhoz, hogy Mantle nélkül is a lehető legtöbb, persze négymagos gépen játszható legyen a kampány.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Tyrel

    őstag

    válasz Jack@l #8 üzenetére

    Nekem i5-3570K-val és R9 270-el, minden létező beállítást Default-on hagyva (1920x1080 felbontáson), a teszt végére kiátlagolva bő dupla sebességet tud Star Swarm-ban a Mantle a DX-höz képest. (ez nem 100-szoros gyorsulás, de attól függetlenül is igen jelentős)

    Nyilván ha én is nyomnék stratégiai módot meg mindent maxra meg ilyenek akkor nagyobb lehetne a különbség, de szerintem a nélkül is nagyon jól látható, hogy Mantle használata mellett sokkal, sokkal gyorsabban fut ez a techdemo...
    És ami a legjobb benne, hogy a legjelentősebb előnyét főleg a minimum FPS korlát jelentős megemelésével éri el. Nem arra van kihegyezve hogy 5000 fps-ed legyen, hanem arra hogy minden körülmények között játszható és élvezhető maradjon a játék. :C

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák