Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz BoB #10 üzenetére

    /daa-raa on/ Az a Blitzkrieg féle Enigma motorra épült. Meg a CMC is. Sőt, a CMC Ice Crusade is./off/ :D

    Blitzkrieg és Sudden Strike-okban szerintem leginkább egyensúlyi és játékmeneti okokból kurtítottak lőtávolságon. Így is leginkább golyófogó a gyalogság, leszámítva az RPG-s katonákat, a tankok eszetlen pusztítást végeznek, na most képzeld el ezt úgy, hogy még csak nem is látod honnan lőnek halomra, hiszen a nézet fixen relatíve kevés kockát mutat, egy összecsapás épp hogy így is szőrén fér bele. Sok bajom volt a sniper artyval, na ha _minden_ ütközet ilyen lett volna, akkor a második pálya után akut agyhúgykővel szállítottak volna intenzívre. Nem is beszélve, hogy a Command and Conquer, meg a Close Combat közé így fértek be kényelmesen.

    Bezzeg egy Wargame Red Dragonban lehet bohóckodni a lőtávokkal, mikor a gyalogosok fingszagától pillanat alatt a 20x20 kilométeres terepasztalig zoomolhatsz, itt azért még nem tartottunk. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák