Új hozzászólás Aktív témák

  • Huma

    addikt

    válasz ollie #6 üzenetére

    Ki tudja? A Falllout 3-ból is egész jót kihoztak. Először azt hittem pl, hogy a fegyveres statok nem befolyásolják FPS módban a játékot (amikor nem alkalmazod a megállítást), de rájöttem, hogy nagyon is befolyásolja. Sokkal kevesebbet sebzel, ritkább kritikus, sokkal pontatlanabb célzás. Az meg hab a tortán hogy minden testrész sérült benne különféle negatív dolgokat okozva.
    Ha eltört a lábad akkor pl sántítottál. Ha fejsérülésed volt akkor időközönként alig láttál valamit a vörös ködtől. Ha a karod sérült akkor nem lehetett pontosan célozni a fegyverrel mert össze-vissza mozgott.
    Ha az ellenfeledet sebezted meg komolyabban egy-egy testrészén akkor szintén különböző hatás lépett érvénybe. Pl sántítás vagy fegyver elejtése.
    Arról nem is beszélve hogy mennyi olyan képzettség és képesség volt ami befolyásolta a játékot. Az átlagos (öregmotoros rpg-ket is belevéve) szerepjátékoknál jóval több ilyen volt benne.
    A szerepjátékok közül szerintem mindenképp kiemelkedik.

    A Planescape Torment azon kivételes játékok egyike melyet háromszor is végigjátszottam. A régiek közül a kedvencem.

    [ Szerkesztve ]

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

Új hozzászólás Aktív témák