Új hozzászólás Aktív témák
-
Eli_Stone
aktív tag
Szerintem az RPG részen rontottak nem javultak. Néhány beszélgetésnél mindegy mire kattintasz pontosan ugyan az a válasz. Túl sok lett a nem skippelhető átvezető (ez csak az újrajátszás miatt idegesítő). a történet viszont csak játék végéig jó végjáték legalábbis nekem lenullázza az egészet, szerintem szánalmasan elhanyagolták a végét a játéknak.
-
Eli_Stone
aktív tag
Hogy mi probléma a végével:
AKI MÉG NEM JÁTSZOTTA VÉGIG NE OLVASSA TOVÁBB!!!
Nos 3 opciód van és mindhárom opció szívás és semmiképp nem nevezném a trilógia lezárásának. Shepard parancsnoknak talán lezárás de a történethez hozzá tartozik a csapatod is és az ő történetüket szerintem nem zárja le. És mi a francért menekül a Normandy?????? Ugyan úgy ott volt a föld körül a galaxis összes többi gépével együtt és, ha azt választod, hogy irányítod a gépeket akkor minek menekül? Te visszaküldöd őket oda ahonnan jöttek és megsemmisíted a Mass Relay rendszert, ha azt választod, hogy kinyírod a gépeket akkor is minek menekül??? A harmadik opcióról meg ne is beszéljük mert abban az esetben a folytatásnak már nincs is értelme.
Vagy, ha már menekül és lezuhant egy távoli bolygón legalább azt elárulhatták volna ki élte túl vagy, hogy egyáltalán ki volt a gépen, mert az utolsó küldetés előtt az összes csapattagod a földön volt sőt még Wrex is. Velük mi van???? Mert mint említettem Shepard történetéhez ők is hozzátartoznak. Vagy pl, hogy rakhatták be főellenségnek a játék elején lelőtt kölyköt?
De, ha nem a végét nézzük akkor meg ott van Tali arca, na ne mááááár tényleg ennyire fantáziátlanok voltak?
Ettől függetlenül most is a Játéktörténelem legjobb trilógiájának tartom de ez egy erőltetett és összecsapott befejés volt, ha csak nem az EA még több pénzt akar kivenni a játékból és majd DLC formájában megkapjuk a vágyott lezárást (és ez alatt nem a happy end-et értem). -
Eli_Stone
aktív tag
Az sem mindegy, hogy milyen nehézségi szinten játszol. Bár én most Insanity-ben tolom és a Priority: Citadel 2 után úgy, hogy előtte minden rendszer ami akkor elérhető 100%-ra kutattam és minden mellékküldetést megcsináltam amit még a Citadel 2 előtt meg kell meg párat utána is végig full paragon választásokkal kivéve SPOILER! James-et vertem el a Normandy-n és Udina-t lőttem le, na meg majd talán a Quarian admirálist fogom gyomron vágni mert nem szimpatikus én a Krogan-okat is meggyógyítottam és így is csak 2000 környékén járok. De olvasgattam, hogy SP-ben, ha nem játszol a MP-el elvileg a DLC is kell a 100%-hoz meg, hogy SPOILER!Happy Endes legyen ez mondjuk azért nevetséges mert miért vegyek meg DLC-t ahhoz 100%-ra állíthassam a készültséget, meg miért kell hozzá MP én antiszociális vagyok és nem közösködöm Itt érződik nagyon az EA hatása mert az első kettőben nem kellett DLC ahhoz, hogy végigvidd vagy, hogy másképp végződjön a játék ott szimplán kiválaszthattad, hogy SPOILER! Megmented a Councilt vagy sem, vagy elpusztítod a Collector bázist vagy nem na mindegy valszeg megveszem a DLC-t mert kíváncsi vagyok arra Prothean-ra azaz arra, hogy a DLC mit ad hozzá a játékhoz mert magát a karaktert 2perc alatt előszedem a Coalesced editorral ugyanis alapból benne van a kódban minden verzióban.
[ Szerkesztve ]