- Marvel Snap
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SGF24 - Bemutatkozott a LEGO Horizon Adventures
- Arena Breakout: Infinite
- Dragon's Dogma 2
- Alkoholista nevelde
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Döglött Róka #11 üzenetére
És akkor még nem is beszéltünk mondjuk egy Gran Turismo-ról. ( Na jó itt sok autó van, de a minőségük is olyan amilyen: )
Live-Die-Respawn
-
SityiSXT
őstag
válasz Döglött Róka #11 üzenetére
Aham. És most hasonlítsd össze a Forza vagy a GT költségvetését a Project Carséval.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Döglött Róka #11 üzenetére
600 jól kidolgozott fizikájú autó, mi? Ne nevettess... A pálya meg itt több is, ráadásul olyanok is vannak, mint Le Mans rövid, meg a 24 órás, ami két szinte teljesen eltérő pálya.
Bál@: Pálya ennyi van, helyszínből van kevesebb. Teljesen más pályákat lehet kihozni egy helyszínből (lásd ugye Le Mans, vagy Indy ovál vs. road).
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
SityiSXT
őstag
válasz Döglött Róka #15 üzenetére
Kiszúrják? Érdekes szóhasználat... Értem én, hogy sokak kedvencei hiányoznak, de hogy is mondjam... Ha valakinek a fizetése csak Swiftre elég, akkor abból nehezen lehet kihozni egy AMG Mergát. Nézzük viszont az érme másik oldalát: Ginetta például nem sok játékban fordult eddig elő. Vagy BAC Mono. És még akad pár. Valamint esélyes, hogy ha sikeres lesz a játék, újabb licenszek is jöhetnek. Még egyszer mondom: ez indie fejlesztés, itt nem volt semmilyen nagy cég, nagy név az SMS mögött...
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz Döglött Róka #20 üzenetére
Ezen felsikítottam, köszi szépen!
Minőségi alatt olyanokra gondolsz, mint pl. PC-n a Race sorozat (amit aztán tudtommal átportoltak X360-ra)? Aminek van valami köze is a valósághoz. Félárkád mókák eddig is voltak PC-n. A hype-ot meg nem tudom honnan veszed, marketing szinte alig volt, a userek csinálták a trailerek legtöbbjét.
De azt hiszem már emlékszem rád, te szoktad szítani a PC vs konzol vitákat hasonló gyöngyszemekkel.[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
SityiSXT
őstag
válasz Döglött Róka #20 üzenetére
Magasrol teszek ra hogy indie ceg - Márpedig az általad sérelmezett hiányosságok egyik alapvető oka ez - úgy a költségvetés, mint az elérhető licenszek miatt. Tényekkel szemben nehéz vitatkozni...
keves a tartalom - Ez relatív dolog szerintem. Saccperkábé megjelenéskor a Grid 2 / Autosport is hasonló mennyiségű tartalommal rendelkezett. Egy Forza vagy egy Gran Turismo picit más tészta - ezeknek a játékoknak a marketingerejük más súlycsoport a többihez képest.
tul nagy a hype - Mihez képest túl nagy a hype? Tévéreklámok nincsenek (a Renaultval kombinálttól eltekintve), óriásplakátok sem. Pár újsághirdetés, Facebook, Twitter, YouTube - ennyi. Az általad preferált Forza/GT körül több a hajcihő. Talán annyi a különbség, hogy ott a fejlesztők/kiadók generálják a hype-ot, itt meg a WMD tagok, akik többsége egyszerű gamer.
PC-sek orulhetnek max, de konzolon mar ezelott is voltak minosegi palyaautos cimek. - Ahogy Csapoati is írta, PC-n is voltak minőségi pályaautós címek. Most jön még egy, minden platformra. És? A piac ott van, az előrendelések száma alapján szép sikerre van kilátás. Plusz maga a játék is remekül sikerült. Persze nehéz olyat alkotni, ami mindenkinek maradéktalanul tetszik.
-
veterán
válasz Döglött Róka #26 üzenetére
Menni kell netre...
En assettoba 4-5 palyan jatszom heti 30 orat, de nem tartom unalmasnak, mindig mas minden verseny... gondolom itt is igy lesz
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
SityiSXT
őstag
válasz Döglött Róka #26 üzenetére
Hype: Nem ugyanaz, ez tény, viszont mivel a marketingbüdzsé is szűkös a Project Cars esetében, így a készítők a rajongók általi hype-ra építenek. Az eredmény tulajdonképpen ugyanaz: az előrendelések/eladások száma szépen növekszik.
Ha nem szeretnél vitát szítani, akkor tulajdonképpen miért írod azt, amit? Miért volna kevés a tartalom a Project Carsban? Szerintem te kevered ezt azzal, hogy az általad preferált márkákból, modellekből, pályákból nincs elég, de ha a számokból indulunk ki, én azt nagyon nem nevezném kevésnek (a Forzát meg a GT-t most ilyen szempontból hagyjuk). És jönni fog 2 évig folyamatosan új tartalom is. Persze valószínűleg így sem lesz 1000 autó a végére, de a változatosságra nem hiszem, hogy panasz lehetne.
Ami az újrajátszhatóságot illeti: Ellentétben a legtöbb autós játékkal, itt nyílt a karrier. Nem muszáj alacsonyabb kupákban kezdened, indulhatsz rögtön Fomula A-val vagy LMP1-gyel is. Persze kezdetben csak a kisebb csapatok fognak leszerződtetni, ez a fajta kihívás megmaradt, de legalább nem kell ledarálnod olyan szakágakat, amik esetleg nem érdekelnek. Pont emiatt a flexibilitás miatt esélyes, hogy jobb játszhatósága lesz a konkurenciánál.
A Gridet csupán annak érzékeltetésére hoztam fel példaként, hogy AAA kategóriában sem feltétlenül jellemző az, hogy minimum 247 db pályával és 862 autóval lehet valaki csak sikeres. Az, hogy szerinted milyen lett a Grid utóbbi két része, teljesen más lapra tartozik. Haddjuk ezt.
Viszont ha már ennyire lefikkantod a Cars felhozatalát, hadd kérdezzem meg: szerinted milyen tartalommal kéne bírnia, hogy a te szempontodból sikeres, tartalmas, színvonalas legyen?
-
Csapoati
nagyúr
válasz Döglött Róka #31 üzenetére
Lehet, hogy az AC-től gyengébb szimulátor, de még mindig más kategória, mint a Forza. Az simcade.
A hype-ot meg továbbra is csak te generálod.[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
SityiSXT
őstag
válasz Döglött Róka #31 üzenetére
Ügyesen elkerülöd a kérdést, szóval újra felteszem: mi az, amit ily rettenetesen hiányolsz a Project Carsból? A választék, mint olyan, egy rendkívül tág fogalom. A Forza és a GT egyáltalán nem sokrétűbbek, mint a Cars - abból a szempontból gondoltam az érvelésem azon a részén irrelevánsnak tekinteni, hogy ez a két cím extrém sok autót tartalmaz a piac többi szereplőjéhez képest. De akkor vigyük tovább a dolgot, ha már így erőltetjük. A Forza a kezdetek óta a Microsoft kiadásában jelenik meg, a GT pedig a Sonyéban. Két olyan óriáscég, amelyeket komolyan kell venni, ha tárgyalóasztalhoz ülnek, plusz a lé náluk nem igazán akadály. Az SMS pedig egy kicsi londoni fejlesztőcég, nagyságrendekkel korlátozottabb költségvetéssel és súllyal, egymagukban, gazdag, neves kiadói hátszél nélkül (sőt, abszolút kiadó nélkül, ezért is indie cím a Cars). Mit gondolsz, ki milyen feltételekkel tud leülni tárgyalni az autóipari konszernekkel? De lépjünk tovább, és hadd kérdezzem meg: milyen más autós játékot tudsz mondani még, ahol hasonlóan nagy az autó- és pályaválaszték, mint a fent említett két konzolexkluzív címnél? Lehet az én ismereteim hiányosak, de az autós játékok elsöprő többségében 100 alatt van a választható autók, és 50 alatt a pályák száma, nyomvonalastul-mindenestül - de ha még tudsz mondani pár olyan címet, amelyek ezeket a számokat meghaladják, érdeklődve olvasom majd.
A Cars pedig szimulátor, de ne zavarjon.
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz Döglött Róka #42 üzenetére
Játszottál már a pCars-szal, vagy a videókból szűrted le mindezt? Mert én játszottam mindkettővel és más liga fizikailag. Ha meg valakit kielégít az, hogy egy másik kasztnijú, de fizikában nem vagy alig különböző autókkal csapathatja... hát egészségére. Inkább legyen 60 autó, de azok normálisan megcsinálva. 600 autóval senki nem fog úgysem rendszeresen csapatni, ilyet nekem ne mondj. Vagy az a hobbid, hogy naponta előveszel 3 autót, megteszel velük 5-5 kört és kész?
Ha meg a költségvetési kérdésekre csak ugyanezt tudod szajkózni, hogy "kevés", akkor sajnos a felfogási képességed is kevés. Ilyen alapon akkor aki nem csinál legalább 600 autót a játékához, az bele se fogjon?SityiSXT: A Shift2-ben nagyjából 100 volt, de ugye az is simcade.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
SityiSXT
őstag
válasz Döglött Róka #42 üzenetére
Még egyszer megkérdem: hány olyan játékot tudsz felsorolni, ahol az autóválaszték 100 fölött van? Csak a miheztartás végett: a Forza kb. 240-nel indult az első részben, a GT kb. 150-nel.
És lehet, hogy téged nem érdekel a cégek mérete, de egy olyan autós játéknál, ami hivatalosan licenszelt autókat és pályákat tartalmaz, a költségvetés igen jelentős része erre megy rá. Sok lóvé = sok autómárka, sok autó. Ez ennyire egyszerű.Csapoati: Ez egy - és ez is SMS cím! Igaz, ezt az EA pénzelte, ergo a hátszél és a lé is adott volt.
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz Döglött Róka #45 üzenetére
Rendben, köszönjük, viszlát. Nem olvastam nyilván a WMD fórumot, hogy miként készül a játék, meg a profi versenyzők visszajelzéseit sem (persze, mind le van fizetve azzal, hogy önként szállt be a fejlesztésbe ).
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
SityiSXT
őstag
válasz Döglött Róka #45 üzenetére
Idézek: "Nem a fenti ket cim tartalmaz extrem sokat, a tobbi tartalmaz keveset." Ez az, ami nem igaz. Pont emiatt kértelek arra, hogy akkor sorolj még fel olyan címeket, ahol minimum a duplája az autóválaszték a Project Carsénak. Ha nem tudsz, az se gond - csak annak tükrében furcsa a keveslésed, hogy a többi cím sem igazán tud többet. Ha pedig a véleményed leírhatod, akkor én miért ne tehetném meg az enyémmel - és ha eltérőek, akkor miért ne mutathatnék rá, hogy SZERINTEM hol a hiba az érvelésedben? Nem kell a Carst "védeni", csak épp azt állítani, hogy kevés az autóválaszték benne annak tükrében furcsa, hogy a piacon lévő többi cím elsöprő többségében sincs több - a két mamut konzolexkluzív címe ilyen szempontból más liga.
Arra is kíváncsi lennék, mire alapozod azon megállípításodat, hogy a Cars nem szim... Szerintem ez a kb. 400 oldal egy elég jó érv a sok közül, hogy miért az.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Döglött Róka #42 üzenetére
Nagyon egyszerű, akkor nem veszed meg és nem játszol vele, ennyi. Pont mint ahogy ezer másik játékot nem veszel meg de a topicjába leírod hogy miért gagyi szerinted, holott nem játszottál vele fél percet sem.
Elég érdekes hogy bármelyik játék cikk hozzászólás részlegébe nézek, be, te kivétel nélkül mindig vitatkozol valakikkel, nincs olyan hogy nem vagy ott és nem kelted a hangulatot.
No de mindegy is, amíg lesz mindig aki etet, addig úgy sem unod meg.
[ Szerkesztve ]
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
Raysen623
addikt
válasz Döglött Róka #15 üzenetére
Erre én meg azt mondon neked, én a magam részéről 1500 autó alatt rá se kacsintok egyetlen autós játékra Pfff a 600 autódat meg kezdheted sorolni, de gondolom ott is több ugyanolyan autót raktak be 8-10 változatban vagy valami hasonló. Azért ne legyünk már nevetségesek ha nem muszáj.
Egy jó autó s játék nem a gépjárművek számán vagy a pályák számán múlik, hanem a játék minőségén. Béke[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
unrealnoise
senior tag
válasz Döglött Róka #6 üzenetére
Atya gatya. Szép a Forza 4 még mindig, meg jó is, csak annyi probléma van vele, hogy:
1. A pCarsban sokkal több pálya van.
2. A pCarsban van dibamikus napszakváltás/időjárás.
3. A pCarsban lehet állítani a Fov értékeket, de a Hud elemek is áthelyezhetőek. (Satöbbi, satöbbi)
4. Sokkal faszább karrier van a pCarsban
5. Igazi versenyhétvégéket is kreálhatsz, szakadedzésekkel, boxkiállásokkal...
6. Jobb a pCars fizikája, FFB-je
7. Van rádiózás, kommunikáció, mintha tényleg ott lenne az ember...
8. A Forza 4-ben az AI-t nehézre állítva is tök könnyű nyerni, ez ott nagyon el lett baszva. (Forza 5-ben ilyen gond már nincs) De szóval ebben is jobbnak néz ki a pCars.
9. A pCarsban igazi törések vannak... (Majd meglátod, ha még nem láttad...)
De még lehet nem jutott minden eszembe, a lényeg, hogy a Forza 4 egyedüli előnye az, hogy nagyobb az autóválaszték.
Hú, akkor tényleg nem éri meg ez a pCars... az agyam eldobom...
És itt nem arról van szó, hogy utálom a Forzát, sőt amiatt vettem xbox360-at, és X1-et is, de a pCars olyan dolgokat tud, amit a Forza és a GT eddig összessen nem tudott... (Autókínálatot leszámítva, de a GT-nél pl. 1200-ból 800 kidolgozatlan, szar hangokkal, meg egy féle járgányból ezer féle, kicsit másképp...
A pCarsban kevesebb az autó, de azok fizikára, FFBre sokkal kidolgozottabbak, mint a két konzolos riválisban. Pont.
Akinek nem csorog a nyála a fenti trailer után, az... áhhh...
Ebben végre egy csomó minden benne van, lehetőségek tömkelege, szóval irány az a bolt!
Arról nem beszélve, hogy az ő zsebük nincs tömve a Sony meg a Microsoft keze nyomán, az ilyen kis csapatokat, akik ennyire odateszik magukat, háát mittudomén, szóval ha valaki szereti a szineket, akkor megveszi.
PONT.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
D.Va
senior tag
válasz Döglött Róka #81 üzenetére
Ennyit a Gran Turismo csodálatos minőségi választékáról... Ez a kép a GT5-ből való... nem kicsit arcpirítóan GÁZ
köszíííInkább kevés autó legyen de az minőségi... Trehány munkával bárki belelapátol egy programba 2-3 ezer autót is...
És egy kis idézet egy cikkből:
"Sony loves harping on the 1,000 cars in GT5. Even their hilarious commercial does it. What they don’t tell you is that the 1,000 car number breaks down into 800 Standard cars that use the PlayStation 2 car models and 200 Premium cars that are full PS3 cars (with cockpit views) that are a pain in the ass to unlock"Nincs bajom a GT-vel, remek program, valszeg a GT7 megjelenéskor fogok PS4-et venni, de ettől függetlenül ami gáz az gáz...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs