Új hozzászólás Aktív témák
-
Hiftu
senior tag
A megjelenéskor nagyrész játszhatatlan vagy a megszokotthoz képest jóval alacsonyabb grafikai opciók mellett játszható játékról 6/7-esnél nagyobb értékelést adni pofátlanság.
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
Tudod az emberek legtöbbje konzolon játszik. Azért mert nincs kedvük annyit költeni Pc-re, vagy nem értenek hozzá, hogyan is kell fejleszteni.
Na és ezekből az emberekből lesznek a gamer magazin írói/tesztelői. Mert úgy látszik már a gamer sajtó se veszi figyelembe a PC-t. Szégyen.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
Nagyobb eladást fog generálni ez a játék konzolokon az első napokban, mint PC-n összesen. Ha adnak rá 6-7 pontot, amit a PC verzió érdemelne, akkor megint csak irreális lenne, csak a másik oldalról. Én amúgy kötelezővé tenném a platform feltüntetését minden tesztnél rögtön az elsők között, hogy lehessen látni, releváns-e nekem az értékelés.
A Metacritic rendszere jó, ott platformra bontva lehet majd elemezni a véleményeket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kvelstadt
veterán
Én meg azt szeretnèm ha két pontszám lenne. Az egyik hogy milyen lett a játék, a másik meg hogy hogyan fut és mennyire bugos.
Xcom tesznèl odaírták hogy remek játék ami igaz is de borzasztó lett a konzolos port fps-t és töltési időt tekintve."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
MODERÁTOR
A PC az nem kifejezetten játékplatform, a játékkonzolok viszont azok. A játékokat pedig elsődlegesen az utóbbiakra fejlesztik, és a potenciális játékosok is többségében azokon játszanak, mivel kifejezetten arra valók. Ergo teljesen egyértelmű, hogy olyan platformon kell tesztelni egy játékot amire elsődlegesen készítették, illetve amely a célközönséget többségében érinti. Mert nyilván nekik szól az írás.
Ha például internetböngészők tesztjéről lenne szó, akkor senkinek eszébe sem jutna játékkonzolokon tesztelni, pedig azokon is ugyanúgy elérhető az internet...<-ƘƘ->
-
Nem arra értettem, hogy a konzolos verziót le kellene pontozni a pcs port miatt. Az irreális lenne. Elég lenne megemlíteni legalább. A másik meg, hogy nincsenek pc-s tesztek már csak ritkán. Persze a metacritic, és a steames értékelő rendszer jó erre. De szinte már csak ezek maradtak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
szasanyi
félisten
Úgy tűnik remek lett, mint azt vártam! Viszont megint az a multi platform, ahol a konzolos verzió jobb tehát arra érdemes megvenni és nem PC-re.
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
Interceptor
addikt
Egy egységes platformra(konzol) könnyebb a fejlesztés, pc-re meg számtalan konfiguráció lehetséges. Persze ha meg a pc verziót később adják ki, hogy optimalizálják akkor meg azért menne az elégedetlenkedés.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
[Prolixus]
addikt
válasz Interceptor #9 üzenetére
Nem ez a baj itt, mert mindenki tisztában van mindennel. Az a baj, hogy a cég nem tanúsít tisztességes magatartást a vásárlói felé, és nem hívja fel a figyelmet arra, hogy a játék jelenleg nem OK.
Pedig az early acces korában nagy dolog lenne megcsinálni a tisztességes kiadást:
Konzolos launch day-en early acces-ként elérhetővé tenni a játékot (akár teljes áron, aki türelmetlen az fizessen). Puff, aki akarja játszhatja, aki türelmetlen játszhatja, akinek tele van a töke a konzolos portokkal az ígyis-úgyis konzolt vesz, szóval nem oszt nem szoroz. Aztán majd kiadni rendes játékként, amikor tényleg kész van PC-n is.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
dergander
addikt
A legnagyobb baj azzal van hogy nem DX12 vagy Vulcan. Nem gondolok itt az ilyen DX11 játék de kiadok hozzá egy DX12 updatet,hanem mint a Forza. Kár hogy még az Optimalizálatlan DX11es portolással kell szenvedni már évek óta. De bízom benne hogy már az utolsókat rúgja a dolog.
A PC akadozása valamint a külső területeken a nagy lassulás valószinűleg annak az oka hogy a konzolokon megszokott 30FPS van, ezt azért sejtem mert a kültéreken csak 30FPS-re ugrik le alá nem. Tehát itt kisebb hiba lesz a ludas. Bár így játszhatatlan számomra,de ahogy olvastam a fejlesztők legalább be látták mi a hiba és javítják jövőhétre,nem úgy mint a Mafia 3 vagy No man's Sky ahol ugye semmi reakció nem volt a fejlesztők felől.
-
boost
addikt
válasz Interceptor #9 üzenetére
Marketing szempontból költséges két külön időpontban kiadni a játékot. Csak nagy kiadók nagy címekkel tudják megoldani, hogy jobban is jöjjenek ki belőle.
-
Interceptor
addikt
válasz [Prolixus] #10 üzenetére
Early access azért a gyakorlatban mást jelent. Abban a konkrét tartalom egy része is hiányzik egy félkész játék, itt meg elvileg csak optimalizációs problémák vannak, meg a kötelező néhány bug, azokat meg néhány patchel orvosolják az elkövetkező hónapokban.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
ribizly
veterán
Aha...
Nem.
Kíváncsi lennék akkor miért adják ki PC-re? Csak azért mert szívni akarnak?
Azért adják ki, mert többet szednek be, mintha nem adnák ki és csak abból az 1-2 platformból jönne be a cash.
Ráadásul nem kapjuk meg olcsóbban a játékot, mint konzolos kollégáink, hiszen egy konzol generáció 10 évig megy, míg PC-n 1-2 évente illik valamit cserélni, amit csak game miatt teszek. Szóval sokban van az nekem, hogy rendesen fusson a game a PC-men, amit próbálok high-end közelben tartani.
Így pedig elvárom, hogy k**vára fusson azon is rendesen, ha már pénzt adok érte!
Szóval "No Offense", de Te nem azt várod el, hogy egy termék úgy működjön?|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Hiftu
senior tag
Azért kellene alacsonyabb értékelést adni, mert a megjelenéskor elérhetö verzióról kellene objektív értékelést adni. Ha nem szeretné a kiadó, hogy lehúzzák a termékét, akkor oda kellene figyelnie a minöségre. Jövöbeli igéreteket nem lehet pontozni.
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
[Prolixus]
addikt
válasz Interceptor #14 üzenetére
Tudomásom szerint nincs semmilyen nagy szabálykönyvben leírva, sem törvénybe iktatva, hogy Early Acces játék csak olyan lehet, ami tartalmilag is hiányos. Igaz, a gyakorlatban eddig ezt jelentette, de ezen miért ne lehetne változtatni, ha semmi nem tiltja?
A "csak" optimalizációs problémákról és "néhány bug"-ról meg annyit, hogy ugyanúgy a játékélményt rombolják, mint az, ha éppen hiányos egy-egy cutscene, hiányzik az utolsó pálya, vagy nincs szinkron mondjuk néhány szereplőnek (tehát tartalmilag hiányos a játék). Amikor te játékot veszel, nem egy szövegkönyvet meg interaktív videót veszel (legalábbis többnyire, mert ugyebár vannak ilyen "játékok" is, de a Dishonored pont nem az a kategória), hanem egy játékélményt, amibe beletartoznak a tartalmi részek, meg az, hogy nincsen a játékra rádobva a bug atombomba, meg nem fut még az erős hardwereken is olyan szarul, hogy az állandó durva FPS drop-ok meg a screen tearing szétcsesszék az agyadat. Most nem konkrétan a Dishonred 2-ről beszélek, mert még nem próbáltam, csak úgy általánosságban. Mindenesetre ha utóbbiakban szenved csorbát a játék, az ugyanúgy élményromboló, tehát ugyanúgy nem azt kapod a pénzedért, amit ígért a játék, mielőtt megvetted. Ez kábé olyan, mint amikor veszel egy autót, szép szagos, finom a bőr, jól működik a navi meg minden fasza, csak amikor taposod a gázt, akkor kiderül, hogy nem úgy gyorsul az autó, mint illene, nem tudja azt a végsebességet még közelről sem megkarcolni, amivel reklámozták, meg váltáskor rángat, mint az atyaúristen. Holott az árban benne van az is, hogy az utóbbi dolgok rendesen működjenek, és AKKOR működjenek rendesen, amikor megveszed azt az autót, nem ki tudja hány héttel-hónappal később.
Egyetértek én is azzal, hogy PC-s problémák miatt nem lehet lepontozni egy játékot, de tényleg az lenne a minimum, hogy a tesztekbe beleírják öles nagy betűkkel milyen platformon lett tesztelve a játék, plusz egy szekcióban kitérnek arra, hogy esetleges problémák vannak-e más platformokkal a review írásának idején (persze csak ha tudnak ilyen problémákról).
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Ehh már nem lehet szerkeszteni:
Here's why Dishonored 2 is running so poorly
Bár ez egy kissé félrevezető cím, az alcím pontosabban leírja, hogy miről is szól a cikk:
A detailed look at the initial performance and an analysis of bottlenecks.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
dergander
addikt
válasz [Prolixus] #18 üzenetére
Megfogják oldani pár napon belül,de ez mit takar? Mi az a pár nap? Játszani szeretnék vele és várjak pár napot mert kiadták így. Belső területeken oké,de külső mapokon mindegy milyen felbontásom vagy részletességen vagyok,szaggatok. Ennyire nem rossz a gépem. A másik dolog, ez az év a legnagyobb buktatók éve. Nem az első játék ami idén a kiadás előtt nem tesztelt normálisan PC-n,és tartok tőle már csak ilyenekbe szaladunk bele. Előre félek az előrendelt Watch Dogs 2-től is.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz [Prolixus] #18 üzenetére
Valóban egy kissé teljesítmény igényes, de ha 1050-en (ami egy GTX 960/670-nek felelel meg kb) megvan a 30 FPS 1080p-ben maxon akkor kompromisszumokkal biztos játszható gyengébb kártyákon is. Patchekkel újabb driverekkel nyilván javulni fog még 5-10 FPS-t.
Eléggé a Rage-re hasonlít (nyilván nem véletlen) annak voltak ilyen gyerekbetegségei releasekor, de később már jól futott.
-
[Prolixus]
addikt
válasz VinoRosso #20 üzenetére
Nem ez a baj, hanem az, hogy erős hardweren (1070) is van amikor durván droppolja az FPS-t a játék, ráadásul tök inkonzisztens, mert ugyanazon helyszínen csak attól függően, hogy merre nézel(!) is erősen változhat a framerate. Ha mindenen-mindenhol konzisztensen sz@r lenne, akkor nyilván valami global PC problémáról lenne szó, amivel nem nagyon lehetne mit kezdeni (max átmenni konzolra). De így nyilvánvalóan arról van szó, hogy egy pocsék konzolportot kaptunk, megint sz@rtak a fejünkre.
És akkor ezek után volt pofájuk egy steames community update-ben azt hazudni, hogy a játék átment a PC-s teszteléseken, szóval minden király volt bla-bla. (Érdekes módon erre vagy 2 napra meg jött az újabb update, hogy dolgoznak a patch-en...ha minden fasza volt az ellenőrzés során, akkor egyáltalán hogy tudták hirtelen azonosítani a problémá(ka)t, ami ellen jön most a patch? Nonszensz az egész, teljesen hülyének nézik az embereket.)
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nullpoint
senior tag
Az a legszánalmasabb ahogy több tesztnél írják hogy milyen gyönyörű. Komolyan nem értem, gyengénlátók tesztelik a játékot vagy mi? Kb. 10-12 éves játékok hozzák ezt a szintet . Ilyen kinézethez elég lenne egy Ps2 vagy core2-gtx8800............
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
Dare2Live
nagyúr
válasz nullpoint #22 üzenetére
Kinezetevel semmi baj pont az amit vartunk. Az fps drop ami durva. Megy maxon 80-90fpsel majd mashova nezel es 30fps.
Persze aki konzolhoz szokott azt nem zavarja de pcn ez durva.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
[Prolixus]
addikt
válasz nullpoint #22 üzenetére
Szerintem te kevered a minőségét a grafikai stílusával. Valóban nem egy DOOM, de pl. sokkal jobban néz ki, mint az előző része. És sokkal jobban is néz ki, mint bármelyik 2006-os játék... ekkoriban Half-Life 2-ők voltak azért. Hol van a Half-life 2- ettől? A fasorban sem...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
VinoRosso
veterán
Nem tudom mitől lehet, lehet hogy ahol dropol nem működik a culling valamiért, vagy valami effekt húzza le, a Rage-nél nem emlékszem ilyenre, ott az elfordulásnál voltak gondok a texutre streaming miatt, mert kissé lassan dolgozta fel a betöltendő részeket egy-két vas, főleg az AMD-k.
-
dergander
addikt
Nekem egyre jobban azt sugallja ez az egész ,hogy a végére már elfáradnak a fejlesztők. Na meg nincs aki normálisan tesztelje. Nem igaz hogy a kiadás előtt 1 hónappal nem látták ezt. Mert a játék gondolom nem az utolsó percre készül el,ha meg mégis akkor ott a gond már nem kicsi. Eddig nálam az idei év két legpocsékabb optimalizálatlan játéka az a Mafia 3 és a Dishonored 2 .
Mostanában már hozzá kell szokni hogy a kiadás pillanatába nem lehet vele játszani, hanem egy hetet rá kell még készülni...nevetséges! -
#65675776
törölt tag
válasz [Prolixus] #24 üzenetére
A HL2 viszont jól futott gyenge gépeken is, és a Valve foglalkozott a játékosok visszajelzéseivel. Sőt, a korai tesztek miatt az nV FX-ekre teljesen külön renderutat írtak, mert annyira le voltak maradva technológiailag. Ráadásul a Source folyamatosan fejlesztés alatt állt, az episode-ok mindegyikében új dolgok kerültek bele. Az eredeti HL2-be ezeket nem építették be visszamenőleg. Arról nem is beszélve, hogy a Source összes képessége soha sem volt kihasználva. Részben pont a skálázhatóság miatt is, így lehetett kézbentartani a gépigényt. De vannak modok, amelyeknél ezzel nem foglalkoztak, azoknál meglátszik, hogy mire is képes a Source. A CMod pl jól mutatja, csak ott a stilisztikával lett elbarmolva minden. Ráadásul ha megnézed ugyanazt a motort a Portal 2 alatt, már az is ég és föld. És nem néz ki rosszabbul, mint ez a játék.
Hogy a PC-s pot milyen, azt nagyon jól mutatja a Steames mixed minősítés. Méghozzá 50%-kkal. Ami ugye nagyon messze van a 10/10-től. Ráadásul indokolatlannak tűnik a hw igény több szempontból is.
-
wolfman
veterán
válasz dergander #19 üzenetére
A másik dolog, ez az év a legnagyobb buktatók éve. Nem az első játék ami idén a kiadás előtt nem tesztelt normálisan PC-n,és tartok tőle már csak ilyenekbe szaladunk bele. Előre félek az előrendelt Watch Dogs 2-től is.
Évek óta megy ez a tendencia. Amikor megjelenik egy AA vagy AAA cím már tudvalevő, hogy egy büdös nagy szarrakás lesz megjelenéskor, használhatatlan, hibás, bugos picsafüst. Lassan komolyan mondom tizenéve ez megy, és mindig hatalmas meglepetés amikor egy két címnél nem így történik. Én nagyon jól tudom és hozzászoktam, hogy megjelenéskor nem tudok játszani az adott játékkal mert hibás és rossz, majd 1-2-3 patch és na akkor már esetleg (vagy akkor se) lesz élvezhető. Még jó, hogy lemaradásban vagyok a játékokkal kb 1 évvel, mert amíg javítva nem lesznek az új címek, játszok a régiekkel, szóval annyira nem szokott ez zavarni. Az már inkább, hogy egyesek úgy meglepődnek hogy PCn szarul jelenik meg a játékok java, mint ha tegnap kezdődött volna.Ez ellen tenni kéne, de soha senki nem tesz.
(#21) [Prolixus]: És akkor ezek után volt pofájuk egy steames community update-ben azt hazudni, hogy a játék átment a PC-s teszteléseken, szóval minden király volt bla-bla. (Érdekes módon erre vagy 2 napra meg jött az újabb update, hogy dolgoznak a patch-en...ha minden fasza volt az ellenőrzés során, akkor egyáltalán hogy tudták hirtelen azonosítani a problémá(ka)t, ami ellen jön most a patch? Nonszensz az egész, teljesen hülyének nézik az embereket.)
Ez az, ezt nem értem én sem! Egyetlen magyarázat van rá, hogy kiadás előtt nincs rá idejük. Kiadják a játékot és mikor már mindenkinek a kezében van, határidőket teljesítették, ráérnek foltozni a dolokat. De ez így egy hatalmas gecire kibaszás! Megkapod, de játszani még mindig nem fogsz vele tudni, ám már a gépeden ott van csak úgy nem megy. Valamiért egyszerűen képtelenek optimalizálni, valahogy ez a kis utolsó fázis, ami nem megy egyetlen fejlesztőnek sem, mert időigényes vagy nem tudom. Jelenleg a játékfejlesztő ipar válságban van, nem kicsiben, hanem hatalmas nagy válságban, de ezt soha sehol nem kommunikálják le, mert marketing szempontból ez nem venné ki jól magát.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Interceptor
addikt
válasz [Prolixus] #17 üzenetére
A kérdésedben benne van a válasz is, nem lehet early accessként kiadni, mivel a köztudatban mást jelent, sokkal kevesebben vennék meg indulásnál a játékot.
Pont most jött a hír hogy hamarosan jön a sebességjavító patch. Az összehasonlító példa pedig szerintem nagyon rossz, ez csak egy játék nem pedig egy autó. Az előbbinél Pistike maximum szétveri a klaviatúrát, az utóbbinál jelentőségteljesebb gondok adódhatnak az általad felsorolt hibákból. Amúgy értem amit mondani akarsz.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
boost
addikt
Valahol több dologgal magyarázható ez. Egyrészt konzolon jelenleg nincs (már annyira nem pécézek, hogy nem jut eszembe a szakszó ) szóval lopás. Érthető, hogy azt veszik prioritásba. Másrészt egyszerübb is rá fejleszteni. Harmadrészt ha konzolon jobb a játék, akkor inkább ott megveszik, mint, hogy pécén lelopják. Biztos van az a réteg, aki megteheti, hogy megvegye a játékot, de elvből nem veszi. Így meg mégis. Majd a másikat meg nem.
Mivel a multi játékokat nem lehet lopni, mint pl a GTA 5 online része, COD, BF, ezért ott érthető, hogy odafigyelnek, és a legjobb minőséget próbálják nyújtani. Ráadásul az el is cseszné a multis élményt.
A játékokat első nap adják el. Akkro a legfontosabb, hogy min fut a legjobban. Utána már lehet patchelgetni annak, aki mégis PCn megvette.
Szóval szerintem ez valahol stratégia.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz #65675776 #31 üzenetére
Ezeket nem tudom miért írtad le igazából. Én nem a Half-Life 2-őt szapultam egyáltalán, csak azt tartom brutális túlzásnak, hogy ez a Dishonored 2 úgy néz ki, mint a 10 évvel ezelőtti játékok (pl. Half-Life 2). A hozzászólásomba semmit nem írtam sem a Source-ról, sem a Half-Life látvány/gépigény arányáról stb.
(#32) wolfman
"Évek óta megy ez a tendencia. Amikor megjelenik egy AA vagy AAA cím már tudvalevő, hogy egy büdös nagy szarrakás lesz megjelenéskor, használhatatlan, hibás, bugos picsafüst. Lassan komolyan mondom tizenéve ez megy"
Azért ilyen mértékben nem volt ez korábban szerintem. No meg olyan blamákra sem emlékszem, mint amit mondjuk a Batman Arkham Knight-tal követtek el, hogy megjelenés előtt kiadtak egy NVidiás grafikai fícsöröket reklámozó trailert, aztán kiderült, hogy részben pont ezek a fícsörök teszik használhatatlanná a játékot, úgyhogy mindenki kapcsolja ki őket azon nyomban ha jót akar magának...
"Ez ellen tenni kéne, de soha senki nem tesz."
De te egymagad mit tudsz tenni ellene? Semmit. Nem vagy fejlesztő, nem vagy befektető, nem vagy producer. Csak annyit tehetsz, hogy a pénztárcáddal szavazol. Amíg meg orrba-szájba megy a pre-order PC-n (is), plusz volt PC-s játékokos térnek át konzolra és nem fordítva, addig az előbb felsorolt trió oldaláról sem lesz változás.
Személyesen a legtöbb amit tehetsz az az, hogy megjelenés napján megveszed a játékot (no pre-order!), majd kérsz rá szépen egy refundot, mert egy kalap fos az egész. Így legalább az olyan statisztikába benne leszel, hogy "bizony, X ezer játékos vette volna meg day one a játékot, de hát mivel egy füstölgő xarkupacot toltunk az orruk alá, egy jelentős részük refund-olt". De tényleg ez a statisztika kozmetikázás a maximum.
"Ez az, ezt nem értem én sem! Egyetlen magyarázat van rá, hogy kiadás előtt nincs rá idejük. Kiadják a játékot és mikor már mindenkinek a kezében van, határidőket teljesítették, ráérnek foltozni a dolgokat. De ez így egy hatalmas gecire kibaszás! "
Persze, hogy erről van szó. Legalábbis szerintem is. Mivel nem a PC a prioritás, minden erejükkel azon vannka, hogy a konzolos cuccok jól menjenek. Aztán ha nem tökéletesen megy 100%-osan minden a fejlesztés során úgy, ahogy a nagy könyvben meg van írva (és mikor megy úgy?), erőforrásokat mindig a PC oldalról csoportosítanak át a konzolos verziókra, és nem fordítva.
"Jelenleg a játékfejlesztő ipar válságban van, nem kicsiben, hanem hatalmas nagy válságban, de ezt soha sehol nem kommunikálják le, mert marketing szempontból ez nem venné ki jól magát."
Én nem értek ezzel egyet. Nem mondom, hogy minden jó ahogy van (DLC és pre-order bónusz tendencia pl. egyértelműen rossz irány...inkább akkor kommunikálják le egyértelműen, hogy ma 2016-os költségek/bérek stb-k mellett nem lehet kigazdálkodni a 60 dolláros/eurós eladási árból egy AAA-s játék büdzséjét vagy nemtom) de ha válság van valahol, az max a PC-s szekciót érinti (azon belül is leginkább a multiplatform AAA játékok PC-s kiadásait). A konzolosokkal azért még mindig sokkal kevesebb gond szokott lenni (bár azért előfordul, pl Master Chief Collection és társai).
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
"Biztos van az a réteg, aki megteheti, hogy megvegye a játékot, de elvből nem veszi. Így meg mégis."
Hogy micsoda?
"Mivel a multi játékokat nem lehet lopni, mint pl a GTA 5 online része, COD, BF, ezért ott érthető, hogy odafigyelnek, és a legjobb minőséget próbálják nyújtani. "
Ja, ezért jött ki a BF4 egy hasonlóan foshalom bughalmazként. Állandóan crash-elt a játék satöbbi, hónapokig patch-elték, mire olyan lett amilyennek megjelenéskor lennie kellett volna. PC-n. A két legnagyobb multis cím egyikeként ez eléggé ellentmond az érvelésednek, mint kiragadott példa.[link]
"Egyrészt konzolon jelenleg nincs (már annyira nem pécézek, hogy nem jut eszembe a szakszó ) szóval lopás."
Ezzel az érvvel is az a "baj", hogy az XBox360/PS3 játékokat orrba-szájba warezolják, és már elég régóta így megy ez. Mégis, még amikor nem volt PS4 vagy Xbox One, már akkor is bőven a konzol volt a prioritás szinte minden multiplatform AAA címnél. A nyilvánvaló warez ellenére.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nesh_019
senior tag
Tessék itt van a játék nálam futás közben, szinte alig terheli le a gépemet, mégis játszhatatlan. [Ultra]
Vicc az egész.Csak az káromkodik aki nem tudja szavakba önteni amit gondol.
-
boost
addikt
Szar játékok ellen annyit lehet tenni, hogy nem vesszük meg, vagy nem azonnal. Nincs pre-order ahogy fennt írják, nincs elsőnapos vásárlás, hanem megvárod a teszteket, elolvasod azokat, (azoknak a teszteitakikben megbízol, vagy az értékítéleted hasonlít az övékhez), és az alapján döntesz a megjelenés után 1-2 nappal. Dishonored PC változat esetén érdemes megvárni, míg kijön a patch, és addigra kb féláron is megveheted a játékot. Ez nem versenyfutás.
-
boost
addikt
válasz [Prolixus] #37 üzenetére
BF1 tökéletes, COD évek óta tökéletes, megjelenéskor. Az, meg, hogy akkor is orrba szájba nyomatták a konzolt, mikor volt rajt törés azért volt, mert abban az időben szinte semmi PC értékesítés nem volt. Ma már a PC is számottevő platform, de azóta meg a konzol is tovább erősödött, mivel nincs ott lopás.
DEha te semmivel nemértesz egyet, amit irok, akkor mivel magyaráznád a konzolprioritást, mikor Steamen is teljesárus egy játék induláskor, mint konzolon?
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Ja, 2013 végén jöttek a mostani konzolok, előtte a PC nem volt jelentős platform.. na ne röhögtess már. Tudod mi lett azóta a PC-vel? Max gyengült. Jelentősebb platform biztosan nem lett...Ha most az, 2013 előtt is az volt.
"DEha te semmivel nemértesz egyet, amit irok, akkor mivel magyaráznád a konzolprioritást, mikor Steamen is teljesárus egy játék induláskor, mint konzolon?"
Igencsak egyszerű erre a válasz. A konzolos közönség a legtöbb multiplatform AAA-s cím esetén sokkal nagyobb, mint a PC-s. Sajnos már FPS játékok esetén is. Ilyen egyszerű. Ez így van már elég régóta. Így volt már akkor is, amikor még nagyban ment a konzolos warez, és természetesen így van most is (valószínűleg még inkább).
Nem "nem értek egyet semmivel, amit írsz", csak az érveid nem állják mind meg a helyüket, ennyi.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
wolfman
veterán
válasz [Prolixus] #37 üzenetére
Ja, ezért jött ki a BF4 egy hasonlóan foshalom bughalmazként. Állandóan crash-elt a játék satöbbi, hónapokig patch-elték, mire olyan lett amilyennek megjelenéskor lennie kellett volna.
A BF azért nem jó példa, mert azt folyton foltozgatják. Állításoddal ellentétben nem hónapok voltak azok, hanem max hetek, gyorsan orvosolták szépen sorban a hibákat, de végül minden kisimult. Vannak olyanok, hogy egy két frissítés után valami szarabb lesz, de azt 24 órán belül megint befoltozzák, csak mivel rettentően népszerű játék, a játékosok a hiba életének 20 perce alatt is képesek 40 videót készíteni róla és teleszemetelni vele a netet óriási baklövésnek eltitulálni és habzó szájjal leírni mindennek. Szóval ha másra nem is, de erre a sorozatra az EA meg a DICE kifejezetten odafigyel. CoD-okkal már voltak bajok igen, a MW3 is picikét bugos volt, de nem vészesen, ám a GHOST az éktelen hibáktól szenvedett. bár ezeket is foltozták talán.
A baj az olyan játékokkal van, mint a legújabb Star Wars. Mindenki várta, mindenki a csodát remélte, előrendelte a fél világ, aztán végül egy fullosan újragondolt, logikátlan játékmenettel felvértezett, Star Wars bőrbe bújtatott, kizsigerelt ganét kapott aminek hiába adsz ki patch-et meg DLC-t, alapjaiban hibás az elképzelés.
És számomra érthetetlen módon ezek és ilyenek után még mindig előrendelnek az emberek, mikor ezer éve tudvalevő, hogy nem szabad.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Xaels
félisten
Imádom a BF1-et, de azt mondani, hogy tökéletes lenne, hááát... Vannak bugok rendesen amik a játékmenetbe is beleszólnak. Tessék néha kicsit utána olvasni, mielőtt leírunk valamit. Arról meg inkább nem is beszélek, hogy közelsem kaptunk meg mindent megjelenéskor.(Bérelhető szerverek, decemberben jön ingyen a 10. térkép)
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Dare2Live
nagyúr
Pontossan nem emlékszem, de nekem BF4 kb 1 hónap foltozgatás után lett élvezhető.
Ahogy mondod a lényeg, hogy javítják e, meg, hogy kb tilos előrendelni.
Dishonored 2 höz egy héten belülre igérik a frame drop/egér patchet. Úgy legyen.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
[Prolixus]
addikt
Azzal kapcsolatban, amire hoztam példaként a BF4-et, irreleváns, hogy most hetek alatt foltozták be, vagy hónapok alatt (nem követtem ennyire az eseményeket), meg a játékok sorsa is igazából a későbbi technikai támogatás szempontjából. gergely azon állítására volt egy ellenpélda, miszerint a multis játékokra PC-n is odafigyelnek, lévén azokat nem lehet lopni. Erre írtam, hogy ha a BF4 képes volt kijönni technikailag félkész állapotban, mint a Dishonored 2, akkor ez a kijelentés sem feltétlenül állja meg a helyét. Nem akármilyen multis címről beszélünk. Utána már persze, hogy befoltozták, főleg, hogy vaskos botrány is volt belőle. Remélhetőleg a Dishonored 2 is be lesz foltozva, de ugyebár a téma amiről beszélünk nem ez, hanem a játék megjelenéskori állapota PC-n vs konzolokon.
Star Wars-t meg nem értem miért citálod ide. Technikailag azzal tudtommal nem voltak komoly bajok. Az, hogy a játék alapjaiban elcseszett más lapra tartozik, és a konzolokat is ugyanúgy érinti nem csak a PC-t.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Kvelstadt
veterán
Innentől én ebbe benne vagyok.
A 9gigás patch után is úgy bebugoltak a katonák az első pályán hogy feladtam a ghost-nonletlal végigjátszást mert annyit kellett volna menteni lehetsèges bugra szàmítva hogy az úgy már nem èlvezetes.
Amúgy sem szeretek lépésenkènt menteni és az aztosave meg pont ott mentett ahol beütött a bug, a korábbi mentést meg nem volt kedvem visszatölteni.."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
#65675776
törölt tag
válasz [Prolixus] #46 üzenetére
Ne keverjük össze a dolgokat. A BF4 messze komplexebb a Dishonored 2-nél, mégpedig a multi miatt. A legtöbb bug ebben a játékmódban szokott előjönni. A Bethesdanak ezzel nem kell foglalkoznia, cserébe még a single-t sem tudták rendesen összerakni.
-
[Prolixus]
addikt
válasz #65675776 #48 üzenetére
És szerinted a játékost érdekli, hogy melyik a komplexebb? Engem ugyan nem. Te, ha mondjuk rajtad műtenek valamit, elnézőbb vagy a (tegyük fel) nem éppen szerencsés végeredmény után, csak mert nehezebb volt a műtét?
Naugye. Az embereket (jogosan) csak az érdekli, hogy ha megvesz egy játékot, az működik-e megfelelően vagy sem. Ha komplexebb valami, akkor szánjanak rá több fejlesztési időt/erőforrást. HA többe kerül a fejlesztés, akkor kérjenek érte magasabb árat. De az ne legyen, hogy megveszel valamit, aztán nem működik megfelelően. BF4 vagy Dishonored 2 esetén pont ezt játszották el a fejlesztők meg a kiadó. Ez a lényeg, nem az, hogy amúgy milyen komplexitású a két játék. Utóbbi tény max árnyalja az eseményeket, a lényegen aligha változtat.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#65675776
törölt tag
válasz [Prolixus] #49 üzenetére
Méghozzá elég durván árnyalja. Az Arcane egy 5 éves motorral dolgozott, csak single játékkal. A BF4 egy teljesen új motort kapott, rengeteg új technológia bevetésével. Emellé kellett a multihoz a kliens és a szerverkód is. Az Arcane-nek talán negyedannyi munkája volt az egésszel. És mégsem lett egy dekával sem különb az egész. Sőt, ha az optimalizációt nézzük, akkor nagyságrendekkel rosszabb lett.
Felesleges mosdatni az Arkane-t és Bethesda-t. Roppant hulladék kódot raktak össze. Kérdés sikerül-e érdemben kezdeniük vele bármit is. Márcsak azért sem, mert maga az id is tudja, hogy a Tech5 egy hulladék, majd akkor biztosan egy továbbgyúrt változat jobb lesz. És mindezt megfűszerezték GW-szel, amihez meg hozzá sem tudnak nyúlni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- E-book olvasók
- Hálózati / IP kamera
- LED világítás a lakásban
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Jogász topic
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest