Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
válasz Hieronymus #60 üzenetére
Értem mit mondasz, az olaj gépelem, és funkciója a hűtés is. Pont múltkor beszélgettem egy "MG szerelovel" és nekem kellett elmagyarázni, hogy miért van 1m3 olaj egy ~1000kw os dízel motorban, es miért kell 300 óránként cserélni.
Mennyit használod az autodat teljes terhelésen?
Ha jól sejtem kb 0.Vagyis mindennek megvan helye és oka.
Tartós vontatás esetén pl igen csak jó lehet.Pont az a lényege az egésznek, amikor az autó megáll, a hideg oldal is felmelegszik a a turbóbam, hiszen se olaj se a lapatozasat érő levegő áramlás nem játszik tovább. A tengely maga is felforrósodott.
A vissza hűtés lényege annyi hogy pl alapjáraton vagy toló üzemben képes vissza hűlni az olaj és maga a turbó is.
A turbó lapatszog változtatás, az alloreszen történik, nem a forgó lapátok vannak babralva. Így esetünkben ez lényegtelen, hiszen ott teljesen száraz a csapagyazasa, és a kipufogó oldalon játszunk vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p , p52 , L14
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen