Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Aprósólyom #183 üzenetére

    Sokszázezeres stúdió konverterem a saját többszázezres digitális kártyájáról aes3 kapcsolattal (az spdif professzionális, magas jelfeszültségű, szimmetrikus változata) van összekötve. Ha csak annyit csinálok, hogy az órajel-szinkronizáció módszerét átkapcsolom, sok decibellel növekszik a torzítás az órajeldrift és a megnövekedett jitter miatt. Egy konverterben a legdrágább és fejlesztés szempontjából messze legbonyolultabb részegység az óra és a kapcsolódó digitális jelút. Nem az analóg rész, bárki bármit képzel. Jó analóg részt bárki képes olcsón jól összerakni, az szinte csak ujjgyakorlat. A digitális jelút, és a különböző egységek közötti órajelillesztés rengeteg fejlesztés és drága fpga egységek nélkül nem megy. A múltkor láttam egy olyan eszközt, ami egy tele maréknyi (10+) drága xilinxet tartalmaz az újraórázáshoz. Ha egy 70ezeres kábellel csak a párat meg lehetne spórolni, már vastagon megérné. De professzionális környezetben egyszerűen nem lehet a kábelre tervezni, ott mindig a szabványos minimumot lehet csak elvárni. Hifiben viszont egy jó kábellel akár egy jóval olcsóbb digitális vevő is megteszi. Persze nem feltétlenül ez a kábel az a kábel.

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • jacint78

    addikt

    válasz Aprósólyom #183 üzenetére

    Milyen zene volt az? Komolyzenénél, illetve Jazz-nél lehet hallani a különbséget a 320-as mp3 között és a veszteségmentes között is, de a legtöbb monduk úgy populáris zenénél ez már nem olyan lényeges, de ember füle is válogatja, van, hogy csak hosszabb hallgatás után tűnik fel, illetve minél idősebb valaki annál kevésbbé feltűnő neki a veszteséges tömörítésből adódó minőségromlás..

    type your text here..

Új hozzászólás Aktív témák