Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz CPT.Pirk #1162 üzenetére

    Valóban célszerűbb lenne. Egy részét meg is tudnám csinálni, de vannak speckó dolgok amiknek utánna kellene járni pl:
    int vga és proci órajel/fesz szabályozás
    Ts szerver
    64 bites java (bár ez valószínűleg van is)
    És a sok utánajárás beállítás után nyernék +512-1gb ramot. :U

    Tehát nem biztos hogy megérné.

    föccer:

    4db hely van így jó lenne bele +2x2gb de akár +1x4gb is. Dualnak amúgy sincs már nagy jelentősége. A lap Asus M4A88T-M (sikerült a legtöbbet fogyasztó lapot összeszednem ilyen kategóriában :DD túlzással persze)
    A dynmap rendererje csak globálisan enged állítani felbontást, azaz normal (ami a régi volt), lowres, hires. Azaz ha beállítanám most hires-re akkor összekeverné a régi renderelést az újjal a mostani pályán. Annyit tudok spórólni hogy kiveszem a surface és cave renderert majd a régi pályából és csak flat marad. Gondoltam hogy a netherest is ki kéne venni, aki lemegy oda az vállalja be hogy nincs online térkép. ;]
    Ja és pont LeC től vettem a mostaniakat is és pont ugyan ilyent!! :DDD

    Henryk

    Sajnos le kellet venni, kevés a hely.

    #deftemplatesuffix: hires
    ezen sor elöl vedd ki a #-t
    És akkor a 4000x4000 pálya lesz 3gb :)

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák