Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz qisqaqas #14937 üzenetére

    mob farmra van pár alternatíva, jó lenne definiálni hogy melyikre gondolsz :)

    1: talán a legegyszerűbb: meglévő spawnerre épülő. ebből aztán van ezer féle design moboktól függően pl ez is használható rá továbbra is, ez egy emelős ejtős okosság. annyi a szabály hogy 16 blokkon belül kéne lenni a playernek, másképp nem működik. ezen a 16 blokkon át hogy oldod meg az utaztatást az csak a kreativitásodon múlikgerinek a ph szerveren van egy dual cavespideres spawnere, ő összefolyó vízzel oldotta meg a gyűjtést. az is egy egész elterjedt megoldás és egyszerű is :) a mobok megölése meg megint olyan lehet amilyet akarsz, az egyik olcsó megoldás a lava blade

    2: a spawn mechanikát kihasználó farmok. ezekben nincs spawner és kb így néznek ki vizes árkok a kékek 2 mélyek, "fölöttük" trapdoor de lecsukva. a mobok azt hiszik hogy át tudnak rajta menni, így ha mászkálnak akkor beesnek a vízbe. a középső gyűjtőcsatornába esnek, onnantól meg tőled függ mennyit esnek, ha xp-re kell akkor 22 blokkon egy piston betol egy blokkot és kézzel agyonverhetőek egyetlen ütéssel, vagy potival, aztán ha kiveszi a piston akkor nagyobbat esnek és meghalnak maguktól. a páncélos mobok viszont túlélhetnek egészen nagy esést is, pl a csirkén lovagló zombi meg akármennyit. ezeket általában az égbe építik, és amennyire lehet tenger fölé, így minimalizálható a föld alatti üregekben spawnoló mobok miatt kieső forgalom a spawnerben (a spawn mechanika korlátozza a chunkokban egyszerre jelenlévő mobok számát), de még így is érdemes kivilágítani mindent a környéken. nagy meló de ha irdatlan dropp kell... :D a vizes csatorna 2x2-es hogy a pókokat is lehozhasd, a belmagasság pedig csak 3 blokk, mert akkor nem tudnak bespawnolni az endermanek, akik ugye vízbe sétálva eleve teleportálnak, tehát nem tudod lehozni őket, cserébe viszont foglalják az értékes helyet a spawnerben

    3: spec spawnerek. itt főleg az enderman és a pigman játszik és mindkettő xp-re megy rá főleg (azért a gold és az enderpearl se kutya na :D). enderman vonalom docm csinált jó videót a fixről hogy megy, itt az ejtés 42 blokk kell legyen mivel több az életük. xp-re jelenleg az ultimate megoldás ez. sok anyag, egyébként jelentősen kevesebből is összehozható, szerveren én is csináltam egy mutációt belőle, szerintem megérte ;]

    ezen túl még van ezer működő witch farm 1.8-ra, docm megint ajánlott pl, ezzel pl a bottle, glow-redstone, spider eye, sugar, stick loot várható, de ha épp vas szűkében vagy... ebből egy mcwill mutáció van szerintem a ph szerón így szemre, egészen jónak tűnik.

    és persze ezen kívül ezer meg egy forma és funkció, ha nincs spawn annak általában megvan az oka, általában világos van bent, túl sok mob spawnol a környéken, nem hardon játszol ;] túl közel vagy vagy túl távol ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák