Új hozzászólás Aktív témák

  • haverkulum

    aktív tag

    válasz Egon #23848 üzenetére

    Szia, sajnos sok ötletem nekem sincs, a kép alapján megvan a 64 bites java (ami elsősorban azért kell, hogy 3GB feletti memóriát is lehessen adni a játéknak) és 2GB ram van kiosztva a játék számára, ha egy irányba nézel és megvan a fix 60 FPS majd fordulásnál hirtelen leugrik kb addig amíg betölti a chunkokat az szerintem klasszikusan az, hogy elfogy a memória. Azért nem lesz sose 100% a használt ram mert a java futás közben próbálja felszabadítani folyamatosan a meglévő memóriát, ez is okozhatja a lag tüskéket.

    Korábban Fehér Farkas javasolta, hogy az Xmx értéket állítsd, ez a maximum memória, esetleg próbáld meg, hogy emeled 2.5-3GB-ra, de én javaslom állítsd hozzá az Xms értéket is, ez azt a szintet jelöli amire megpróbál "beállni" a játék, tehát ha Xms1G és Xmx2G van akkor bár 2GB ramot adtál a játéknak a java folyamat takarítani próbálja a memóriát, hogy 1G körül tartsa magát, ez tud elég komoly lag tüskéket okozni, szerveren sokat szívtam ezzel egy időben mire meglett a hiba oka, hátha segít kliensnél is :)

    Nem tudom pontosan mi hogyan van beállítva, kevés ram esetén a látótávolságot minél kisebbre állítsd, akkor kevesebb rammal is úgy-ahogy boldogul a játék. Fontos az is, hogy szerveren vagy single player-ben játszana a gyerkőc, utóbbi esetén a szervert elindítja a háttérben a játék ami további memória zabálás.

Új hozzászólás Aktív témák