-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, mivel már játszhatatlan volt a TCP szerver ezért felraktam egy LagGoggle modot és elkezdtem nézelődni. Mint sejtettem az volt a gond, hogy páran brutális számítási igényű gépeket építettek, pontosabban a baj nem ezzel volt, hanem, hogy ezek 0-24 mentek folyamatosan. A modok akkor is számolják a gépeket, ha azok nem kapnak inputot vagy nem tudják hova tenni az outputot. Ilyeneket, mint recycler, UU fabricator ne hagyjunk bekapcsolva mert több százszor-ezerszer annyi számítási időt zabálnak, mint egy átlag ic2-es gép. Ami nagyon fontos még, hogy hoppert NE tegyünk úgy, hogy közvetlen egy thermalos pipe-ra csatlakozik mert ez több tízezerszeres érték volt már
Ahol ilyen nagyon laggoltató gépeket találtam ott kénytelen voltam kiütni őket és berakni egy ládába 1-2 blokknyira attól a helytől ahol voltak, el nem veszett semmi se.
Ami nagyobb probléma, hogy a laggoggles nem látja rendesen a thermalos blokkokat, összesítve az alábbit mutatja rájuk:
A szerver lag java része innen ered sajnos, de mivel nem látja a laggoggles ezért nem is tudok oda teleportálni, segítenetek kéne, hogy hol lehet olyan blokk vagy olyan gigászi thermalos rendszer ami ilyen szinten zabálja a szervert.
Több bázison is láttam, hogy EE-s napkollektorokkal farmolnak cobblestone-t, erre elvileg van egy sokkal "szerverbarátabb" megoldás, egy thermalos gép amibe láva és víz kell és cobblestonet ad, utána kell nézni majd.
Egy szó mint száz: pls segítsetek megoldani ezt a helyzetet mert eléggé mellbe vágott mikor felmentem és azzal szembesültem, hogy játszhatatlan a szerver (1 blokk kiütése 5-10mp késés).
És nem, a rendszeres restart ezt nem oldja meg, közvetlen a szerver elindítása után pár másodperc alatt ez a szitu már...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs