Új hozzászólás Aktív témák

  • kisi

    aktív tag

    válasz kisi #26829 üzenetére

    Amit a server propertiesben érdemes esetleg, ha gond van :
    View distance : milyen messzeségig generálja a látható világot. esetleg érdemes kissebbre állítani..
    Network compression : magasabbra állítva nem tömöríti annyira az adatcsomagokat a szerver, viszont erősebben használja a hálózatot, több adatot küld. -1 el ki lehet kapcsolni a tömörítést, processzor kapacitásra van hatással .

    Java :
    HA van kb 16 giga, akkor talán érdemes valami ilyesmi beállítás hozzá:
    -XX:G1NewSizePercent=40
    -XX:G1MaxNewSizePercent=50
    -XX:G1HeapRegionSize=16M
    -XX:G1ReservePercent=15 (Az alapbeállítás 10, szerintem mehet 20 ig is..)
    -XX:InitiatingHeapOccupancyPercent=20

    Az XMS, és az XMX -et próbáld meg egyformára állítani, Különben csak lefoglalja, de nem használja az összeset.

    A DisableExplicitGC letiltja a modok elől a memória szemétkezelését, így csökkentheti a modok random lagtüskéit, amikor úgy gondolják, hogy épp piszkálni volna kedvük a memóriában lévő dolgokat..

    MaxGcPauseMilis=200 200milisec . nyi maximum a Gc (Szemétgyűjtés????a fene sem emlékszik már..) ez olyan 4 tick kihagyás kb, maximum. Nem mindíg, csak ha kell.

    PerfDisableSharedMem - nem engedi a javanak, hogy a szemétgyűjtés a winchester swap-ba kerüljön, hanem memóriában kezeli, lassú winyó esetén számíthat.

    Nem biztos, hogy minden helyes, amit írtam, Apatyas profi ezekben..

    Nekem egy kamerafelügyeleti gépen futott a szerver(Milestone Husky), komoly gondok nem voltak, hisz arra tervezték, hogy 16 kamera képét tömörítse, kezelje, mentse winyóra, egy időben, 0-24 ben..(Perpill nem fut, jó ideje csak porosodik itt :D Max, ha igény lesz rá, beindítható majd..)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák