- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- World of Tanks - MMO
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- Call of Duty: Mobile
- Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Bestbuy játékok
- Le Mans Ultimate
- Xbox Series X|S
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisi
aktív tag
válasz M0ng00se #26935 üzenetére
Light level /grass gondolom, megfelelő.
Esetleg próbáld meg kinyírni a környéken a halakat,(squid) / passzív mobokat(denevér, farkas),/ szörnyeket, hátha azok nagy száma miatt nem engedi a spawn-t.
A passzív mobok miatt hamar betelhet az a lehetőség, hogy spawnolhassanak. A limit a passzív mobokra 10. Itt olvashatsz róla kicsit, hogy számolja a program.animals in the spawn chunks are filling up your mob cap, you'll need to get rid of all the grass in your spawn chunks if you want them to be able to spawn elsewhere (not counting freshly generated chunks, those will have animals on first generation)
Egy elképzelhető hibalehetőségről olvasok, ami akkor fordult elő, ha régi világot frissítetted 1.8-ra, ekkor azok a blokkok, ahol nem voltak állatok(pld éjszaka miatt), oda soha többet nem spawnoltak állatok...
Erre volt egy fix, pythonban, az exe verzió már nem elérhető szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NBA és kosárlabda topic
- Videós, mozgóképes topik
- SkyShowtime
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BMW topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen