-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
haverkulum
aktív tag
A ram upgrade mindenesetben olyan, hogy ha belefér a költségvetésbe akkor meghálálja a gép, főleg ilyen 8-ról 16-ra bővítést, nem csak a Minecraft profitálna belőle hanem a teljes géphasználati élmény
Én itthon 16-al a falat kaparom már néha munka közben de az én configomat nem nagyon éri meg még fejleszteni, a 8-as DDR3 modulok meg drágábbak mint az arany már
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, ma megpróbálok felmenni mikor fent vagytok mindketten, ránézek a gépeitekre, nekem hibátlanül megy kezdetek óta a BC laser is és a quarry is, szerintem a converter miatt túl sok energiát veszítetek és azért nem mennek de majd megnézzük Nálam 8db combustion engine (fuel gas-al hajtva 8 x 160 MJ/t ) és 4db Electric engine (ezeket nem tudom fejből de bőven több mint egy stirling) van a rendszeremre kötve, utóbbiakat csak akkor szoktam használni ha nagyon sok gép megy egyszerre.
-
haverkulum
aktív tag
Nem tudom mit csináltatok a TCP szerveren, logban azt látom, hogy elfogyott neki a ram majd nem sokkal később valami SpongeAPI-s error üzenetet dob és crashel. Megkínáltam még egy kis rammal, 6 helyett 16, meglátjuk ez elég lesz-e neki
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, szerver újraindítva, sry, hogy nem reagáltam hamarabb, kicsit szétszórt voltam a napokban. Nem tudom mitől vannak ezek a crashek/laggok, korábban 1+ éven keresztül nekünk semmi gond nem volt vele :S
Az auto restartot meg sokszor kértétek, sokszor megígértem de egy lusta disznó vagyok, de meg fogom csinálni valamikor -
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, úgy nézem az egyik mod a TCP szerveren problémás, elég komoly hibaüzenetet spamel a logba és minden alkalommal ha megjelenik az üzenet akkor felugrik 10.000ms fölé a tick time egy rövid időre, hátha valaki be tudja azonosítani melyik block lehet a hibás:
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* java.lang.Exception: Async Chunk Load Detected */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.chunk.Chunk.handler$startLoad$zpk000(Chunk.java:5858) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.chunk.Chunk.func_76631_c(Chunk.java) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraftforge.common.chunkio.ChunkIOProvider.syncCallback(ChunkIOProvider.java:109) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraftforge.common.chunkio.ChunkIOExecutor.syncChunkLoad(ChunkIOExecutor.java:94) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.gen.ChunkProviderServer.loadChunk(ChunkProviderServer.java:118) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.gen.ChunkProviderServer.func_186028_c(ChunkProviderServer.java:89) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.gen.ChunkProviderServer.redirect$onProvideChunkHead$zml000(ChunkProviderServer.java:678) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.gen.ChunkProviderServer.func_186025_d(ChunkProviderServer.java:135) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.World.func_72964_e(World.java:310) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.World.func_175726_f(World.java:305) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* net.minecraft.world.World.func_175625_s(World.java:6348) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* gcewing.sg.features.cc.CCSGPeripheral.getInterfaceTE(CCSGPeripheral.java:113) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* gcewing.sg.features.cc.CCSGPeripheral.detach(CCSGPeripheral.java:150) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* pl.asie.computronics.api.multiperipheral.WrappedMultiPeripheral.detach(WrappedMultiPeripheral.java:48) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* pl.asie.computronics.cc.multiperipheral.MultiPeripheral.detach(MultiPeripheral.java:114) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* dan200.computercraft.shared.peripheral.modem.TileCable$RemotePeripheralWrapper.detach(TileCable.java:793) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* dan200.computercraft.shared.peripheral.modem.TileCable.detachPeripheral(TileCable.java:637) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* dan200.computercraft.shared.peripheral.modem.TileCable.access$600(TileCable.java:46) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* dan200.computercraft.shared.peripheral.modem.TileCable$Peripheral.detach(TileCable.java:213) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* pl.asie.computronics.api.multiperipheral.WrappedMultiPeripheral.detach(WrappedMultiPeripheral.java:48) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* pl.asie.computronics.cc.multiperipheral.MultiPeripheral.detach(MultiPeripheral.java:114) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* dan200.computercraft.core.apis.PeripheralAPI$PeripheralWrapper.detach(PeripheralAPI.java:90) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* dan200.computercraft.core.apis.PeripheralAPI.shutdown(PeripheralAPI.java:372) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* dan200.computercraft.core.computer.Computer$2.execute(Computer.java:794) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* dan200.computercraft.core.computer.ComputerThread.lambda$null$0(ComputerThread.java:108) */
[07:56:18] [Thread-1113003/ERROR] [Sponge]: /* java.lang.Thread.run(Thread.java:748) */Én úgy nézem, hogy a sima ComputerCraft-hoz valami "modem" vagy "TileCable" vagy ilyesmi dolog lehet.
[ Szerkesztve ]
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, a TCP szerver verzióját frissítettem 3.1.6-ra (jelenlegi legfrissebb)
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, próbálnék egy ismerősnek Minecraft Java Edition kulcsot venni... a hangsúly a "probálnék"-on van Miután beléptem minecraft.net-en a fiókomba, gondoltam veszek Gift Code-ot, legegyszerűbb megoldás. Bejelenti, hogy mivel nekem már van Minecraft a fiókomon ezért csak a Mojang oldalon keresztül tudok venni kódot. Mondom oké, itt a link, átirányít, login megvan, egyenesen átirányít login után az amazon.com-ra (?! akkor miért kellett Mojang login ?!), ott kosárba be, irány a pénztár, "elfogyott a termék", szuper.... Irány amazon.co.uk, kosárba be, irány a pénztár, régiózár... (Q+Ö=%(Ö"=% Jó-jó, nyugodjunk le, irány a német amazon, onnan rendszeresen rendelek kacatokat, kosárba be, irány a pénztár, régiózár
Ez így WTF Valaki tudja hogy lehet Gift Code-ot venni itthonról? Vagy csak az a megoldás maradt, hogy az illetőnek regisztrálok egy fiókot, abba belépek és úgy veszem meg neki a kártyámmal a játékot? Elég gány megoldásnak érzem ezt...
-
haverkulum
aktív tag
Számomra bug A béta óta használtam choptreet, régen tudott különbséget tenni (van valami metadata flag a farönk blokkokon amire rá lehet vizsgálni a pluginban), 1.14-hez egy random ember által újraírt változatot találtam csak belőle, ezek szerint ő ezzel nem foglalkozott. Most kikapcsoltam a szerveren, elkezdtem nézelődni alternatíva után.
-
haverkulum
aktív tag
válasz Sanyaaa26 #25103 üzenetére
Nem segít az auto resi sem, néztem a napokban a szervert, amint elindul megeszi a CPUt a gépben. Át kéne építenie mindenkinek a gépeit kikapcsolhatóra és csak akkor futtatni őket ha fent van és mindenképp használnia kell, nekem is ilyen az egész bázisom pont a lag elkerülése miatt
-
haverkulum
aktív tag
válasz #89309696 #25111 üzenetére
~1.5 hete fut egy TerraFirmaCraft szerver is, április végén kijött az 1.12-es átirat stabil kiadása Pár ponylandessel kezdtünk el ott játszani, nekem az a mod is nagy kedvenc hasonlóan a Classic Packhoz.
ui.: ha valakit érdekel van egy whitelist-es bedrock edition teszt szerver is
-
haverkulum
aktív tag
(#25113) Fehér Farkas: SkyFactory nem megy, szerintem csak azokon a portokon fut a TFC amin anno nagyon nagyon régen a SkyFactory Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem, javítom a weboldalon.
(#25116) Nagus: Ez amolyan "fícsör" szintű bug, amióta minecraftozok (alfa elejete óta) azóta ilyen a vanilla multiban a netherportal.
(#25117) kisi: van Spigot/Bukkit plugin is rá, régen volt, használtuk is egy darabig a HGN-es (akkor még egyetemi/kolis) szerveren de egy idő után nem frissítették, ha gondoljátok és van rá igény akkor keresek egyet és felteszem a vanilla szerverre
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, mivel már játszhatatlan volt a TCP szerver ezért felraktam egy LagGoggle modot és elkezdtem nézelődni. Mint sejtettem az volt a gond, hogy páran brutális számítási igényű gépeket építettek, pontosabban a baj nem ezzel volt, hanem, hogy ezek 0-24 mentek folyamatosan. A modok akkor is számolják a gépeket, ha azok nem kapnak inputot vagy nem tudják hova tenni az outputot. Ilyeneket, mint recycler, UU fabricator ne hagyjunk bekapcsolva mert több százszor-ezerszer annyi számítási időt zabálnak, mint egy átlag ic2-es gép. Ami nagyon fontos még, hogy hoppert NE tegyünk úgy, hogy közvetlen egy thermalos pipe-ra csatlakozik mert ez több tízezerszeres érték volt már
Ahol ilyen nagyon laggoltató gépeket találtam ott kénytelen voltam kiütni őket és berakni egy ládába 1-2 blokknyira attól a helytől ahol voltak, el nem veszett semmi se.
Ami nagyobb probléma, hogy a laggoggles nem látja rendesen a thermalos blokkokat, összesítve az alábbit mutatja rájuk:
A szerver lag java része innen ered sajnos, de mivel nem látja a laggoggles ezért nem is tudok oda teleportálni, segítenetek kéne, hogy hol lehet olyan blokk vagy olyan gigászi thermalos rendszer ami ilyen szinten zabálja a szervert.
Több bázison is láttam, hogy EE-s napkollektorokkal farmolnak cobblestone-t, erre elvileg van egy sokkal "szerverbarátabb" megoldás, egy thermalos gép amibe láva és víz kell és cobblestonet ad, utána kell nézni majd.
Egy szó mint száz: pls segítsetek megoldani ezt a helyzetet mert eléggé mellbe vágott mikor felmentem és azzal szembesültem, hogy játszhatatlan a szerver (1 blokk kiütése 5-10mp késés).
És nem, a rendszeres restart ezt nem oldja meg, közvetlen a szerver elindítása után pár másodperc alatt ez a szitu már... -
haverkulum
aktív tag
válasz haverkulum #25164 üzenetére
Update:
- megtaláltam a thermalos hiba fő okát: a cryostabilized flux duct és főként a hurkok a thermalos csövekben, azok kegyetlenül kikészítik a szervert. Eléggé destruktív módon nekiálltam kiírtani őket, lezuhant a 886%-os érték 140% körülire és azóta nem laggol a szerver érezhetően szóval erre kell nagyon odafigyelni.
- lebontottam mindenhol az EE-s "napfénybőlmindentIS" farmokat mert ezek is indokolatlan mennyiségű terhelést generálnak, ha valaki hiányolja jelentkezhet nálam privátban és addolok neki bármit, inkább az mint a szerver lagg -
haverkulum
aktív tag
válasz Sanyaaa26 #25170 üzenetére
Ha a szerver nem döglene meg csak nőne a memóriaéhsége nem zavarna, akkor mondanám h engedjétek szabadjára magatokat, de az az 5-10mp-es lag ami volt az tényleg brutális volt már...
Tegnap éjszaka a TCP szerver rendbetételével elkezdtem a teljes Minecraft üzemeltetésemet átrendezni, egységesíteni, ennek része lesz az auto restart is előbb-utóbb, most a bezártságnak hála több időm van ezzel foglalkozni
Amur: nem piszkáltam az OP jogot, ha valaki kapott a TCP szerveren akkor neki továbbra is van OPja. Ez az emerald napi jutalom ez pontosan mi? Ha irányba állítasz akkor utána nézek de fogalmam sincs miről beszélsz
Mindenki: frissítettem is éjjel a TCP szervert legfrissebb. 3.1.7b verzióra és a Stargate Network modból is a legfrissebb fog kelleni csatlakozáshoz. -
haverkulum
aktív tag
válasz Fernet #25254 üzenetére
Szia, én úgy tudom realms-ban csak egy aktív világ lehet (legalábbis egy rendes világ + nether + end). Lehet indítani Bedrock Edition szervert is (xbox-os verzió a bedrock edition), amire egy kis hálózati beállítás módosítással fel tud menni xbox-ról a játékos - hivatalosan nem támogatott, csak az a 3-5 darab "partner" "szerver", de könnyen megkerülhető.
-
haverkulum
aktív tag
Szia, már rég frissítettem - bár weboldalra elfelejtettem kiírni - csak valamiért rendszeresen crashel out of memory hibával, 16GB kiosztott ram mellett.... Adtam neki még, most 20-nál tart, elindítottam, meglátjuk... Kezdek értetlenül állni a dolgok előtt, a 4 Minecraft szerver amit futtatok lassan nem fér el egy 64GB ramos virtuális gépben
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, PH-s szerveren az Engineers Life packot lehet frissíteni kéne... 1.8-as verzió van fent, ami úgy nézem hivatalosan már nem támogatott, nem lehet letölteni launcherből sem csak 1.9-et vagy frissebbet. 2.0-nál volt egy komoly update a packhoz, új quest rendszer, sok mod cserélve, elvileg a modkészítő szerint átvihető a világ/mentés de egyes itemek, blokkok eltűnhetnek.
Mindenképp frissíteni kell a szervert mert újak nem tudnak csatlakozni hozzá se azok akiknek esetleg elveszett a gépéről a modpack egy újratelepítés miatt vagy bármi más miatt. A kérdés, hogy 1.9-re vagy legfrissebb. 2.02-re frissítsünk? -
haverkulum
aktív tag
Szia, a szervergépet le se írom részletesen, saját szervergép, két xeon CPU, rengeteg ram, NVMe SSD RAID, net pedig gigabites kapcsolat (osztott), szerverteremben. Ha a TPS esik le vanilla szerver esetén akkor a CPU-ja lesz nagyon gyenge vagy leterhelt annak a szervernek. Ha net gond lenne akkor csak laggolnának de a TPS rendben lenne.
[ Szerkesztve ]
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, szerintem nagyon régóta senki rá se nézett a prohardveres szerverre, ha ezt jól sejtem akkor miért nem azon cserélünk inkább egy modpacket egy újabb szerver helyett?
-
haverkulum
aktív tag
Adjon valaki pls egy linket és pontos verziószámot, hogy mi kerüljön fel és intézem is még ma
-
haverkulum
aktív tag
Ne utáljatok nagyon, tegnap teljesen kiment a fejemből a dolog (ilyenkor nyugodtan pingeljetek itt privátban vagy a HGN-es discord szerveren)
Most töltöttem fel a packot a szerverre, készül egy backup a régiről és állítom át, utána írok is ide egyből
-
haverkulum
aktív tag
Ez a void world / garden of glass hogy kerül beállításra? Annyit látok a mod oldalán, hogy "
level-type=SKYLANDS" és erre tippelnékszerk.: vagy "level-type=botania-skyblock" lenne az?
szerk. 2: szertnétek whitelist-et? olvastam, hogy közös nagy bázist akartok + hogy ez nehéz modpack, lehet célszerűbb lenne a whitelist ezúttal, nem?
[ Szerkesztve ]
-
haverkulum
aktív tag
No, úgy néz ki beállítottam mindent, indul a szerver. Korábbi szerverből visszatöltöttem az ops.json fájlt + beállítottam a Dynmap-et is ha minden igaz
6GB ramot írnak a modpackhez, adtam 8-at a szervernek, reméljük elég lesz neki bár eddig se a rammal volt gond, hanem a CPU-t fektette ki valami ha gond volt
-
haverkulum
aktív tag
Elindítottam újra a szervert, elfelejtettem a max-tick-time-ot átállítani és amint egy picit depizett a szerver már le is lőtte önmagát
-
haverkulum
aktív tag
válasz #89309696 #25475 üzenetére
Tipp: én laptopon, linuxon a "régi motoros" Technic Launchert szoktam használni, azzal lehet feltenni kb bármilyen vanilla verziót könnyen + a Technic Platformon lévő modpackok 1 clickesek, amellé meg lehet benne saját modpackeket összerakni (akár rejtettet is, privát használatra), azzal a funkcióval talán össze lehetne kattintgatni a twitch-es modpackeket használhatóra, egy próbát hátha megér
-
haverkulum
aktív tag
Amur: köszi a helpet, nekem tegnap kicsit elveszett az estém
Más: egy szavatokba kerül és kiveszem configból ezt a flyingos dolgot, tipikusan ilyen benn maradt a vanilla configból eset
-
haverkulum
aktív tag
Sziasztok, ma le kellett állítanom a szervert mert koppra megzabálta valamelyik MC szerver a tárhelyet ami ki volt osztva neki csak közben meg el kellett mennem itthonról, most meg már fáradt vagyok, holnap reggel befejezem a karbantartást és újraindítom őket
-
haverkulum
aktív tag
válasz janos1988 #25524 üzenetére
Lesz hely. Az a gond, hogy az összes játékszerver két darab 512-es NVMe SSD-ből épített raid tömbön van (ha már tech fórum: ZFS mirror poolban, ~5.4GB/s szekvenciális olvasás, 2.2-2.4GB/s szekvenciális írás) amiből 80GB-ot kapott a MC szervereket befogadó konténer (LXC konténerek vannak így szeparálom a játékszervereket egymástól), eddig nem volt komolyabb gond a tárhellyel de vagy a Vanilla szerveren vagy a PH-s szerveren túl nagy lett már a térkép (worldborder hiánya miatt) és igazából nem is a map fájlok mérete a gond, hanem, hogy csesztem rendesen beállítani a dynmap felbontást és szerintem több 10GB dynmap képfájl van valamelyikben, ezeket tervezem ma lenullázni és beállítani rendesen a felbontást, hogy ne szálljon el. Végső esetben a régi SAS disk tömbből felcsatolok egy 50-100GB-ot csak a dynmap csempéknek, annak nem gáz, ha lassan tölt be (főleg, hogy van előtte egy nginx-es proxy ami cache-elni tud)
-
haverkulum
aktív tag
válasz janos1988 #25526 üzenetére
Max fél óra és elérhető lesz a szerver 1.35 millió fájl, ~17GB volt a dynmap mérete, az kajálta meg a tárhelyet Most egyelőre limitáltam csak overworld-re, abból is csak flat és surface (mint vanilla szerveren), ha valamelyik világ nagyon kellene még bele írjatok és beteszem majd azt is
-
-
haverkulum
aktív tag
Na, igazából kész vagyok, már rendereli a dynmap az új overworld térképeket, de ettől függetlenül lehet menni a szerverre
@janos1988: lehet csinálni netehr resetet ha szeretnél csak azért bólintsanak rá többen is -
haverkulum
aktív tag
válasz janos1988 #25537 üzenetére
Nem, sajnos a ticktime mindenképp magas lesz mert ennyit bír a CPU egy szálon és amint pár komolyabb gép megépül vagy hurkok kerülnek a kábelekbe/csövekbe ott elkezd nőni a ticktime Ha az idézett beállítást visszakapcsolnám akkor csak azt érnénk el vele, hogy amint átlépi a határt kilőné magát a szerver (és újraindulna ha nem lennék lusta megírni hozzá a scriptet) viszont akkor lenne, hogy indulás után egyből újra akarna indulni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1 humoros
- Politika
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen