- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
- Diablo IV
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomez
aktív tag
válasz
Geryson #10658 üzenetére
Szerintem mindenképpen hagyj a víz és a spawnerterület (pontosabban térfogat) között annyi helyet, hogy oda szabadon kihullhassanak a mobok a spawnertérfogatból, hogy még véletlenül se akadályozzák a további spawnolást.
A középső kivezető csatorna kifolyását pedig úgy tudod megcsinálni, ha az oldalról befolyó vizek éppen a kifolyó csatorna peremén érnek véget (vagyis abba már nem folynak bele). A kifolyócsatornában pedig külön víz source blokkal áramoltatod majd a vizet.
''I tell you what, I tell you the words: who ooo oh, okay?'' /SAXON/
Új hozzászólás Aktív témák
gp Emlékeztek azokra az időkre, amikor nem a grafika volt minden? Amikor még a játékélmény egymagában adta el a játékokat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ford topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen