- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Doom Eternal
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- GTA V
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz #90933760 #19854 üzenetére
Pár észrevétel lehet a builddel kapcsolatban ?
1: A BC csövezést ilyen helyzetekre érdemes elfelejteni továbbra is, tudom hogy valamiért neked ez egy ilyen fétised, de azért nem early game vagy már te sem transfer node, pseudo round robin upgrade hogy egyenletesen ossza a 3 pulvi sor között a cuccot ha eltérő a távolság, és ha backlogol akkor se dob ki 100.000 követ ha kell ha nem Az eltérő sebességű gépek főleg hogy mögöttük még sziták is lesznek, ilyenkor érdemes számolni azzal, hogy mi van ha megtelik
2: A kinesis pipe-al érdemes figyelni a loopokra. Neked is szép piros a gépek mögött a pipe, itt szerencsére nem robban be mint máshol, de én dobtam már ki mapet mert bebugzott ahol nem láttam, érdemes pipe plugokkal leválasztani őket egymástól úgy, hogy ne legyen benne sehol lehetősége körbemenni a naftának
2.1: Nem kezeled le a másodlagos pulvi termékeket. Cobble gyártáskor sand is jön, nem csak gravel, sandből meg jön dust is néha. Ez meg fogja akasztani a szettet
3: Én valami ilyesmit képzelnék el így első blikkre:
Transfer node + interaction upgrade + round robin upgrade -> pulvi lentről -> elsődleges termék fel, másodlagos oldalra -> ha nincs több fel akkor minden oldalra
Hátul összefűzöd és mehet rá a sieve sorra, vagy fent csövezed be és akkor oldalra bővíted, vagy akármi Az izgi rész szerintem majd a sieve után jön, mi a terv? végigtolod auto hammerekkel powderré?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen