Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haverkulum

    aktív tag

    válasz janos1988 #25524 üzenetére

    Lesz hely. Az a gond, hogy az összes játékszerver két darab 512-es NVMe SSD-ből épített raid tömbön van (ha már tech fórum: ZFS mirror poolban, ~5.4GB/s szekvenciális olvasás, 2.2-2.4GB/s szekvenciális írás) amiből 80GB-ot kapott a MC szervereket befogadó konténer (LXC konténerek vannak így szeparálom a játékszervereket egymástól), eddig nem volt komolyabb gond a tárhellyel de vagy a Vanilla szerveren vagy a PH-s szerveren túl nagy lett már a térkép (worldborder hiánya miatt) és igazából nem is a map fájlok mérete a gond, hanem, hogy csesztem rendesen beállítani a dynmap felbontást és szerintem több 10GB dynmap képfájl van valamelyikben, ezeket tervezem ma lenullázni és beállítani rendesen a felbontást, hogy ne szálljon el. Végső esetben a régi SAS disk tömbből felcsatolok egy 50-100GB-ot csak a dynmap csempéknek, annak nem gáz, ha lassan tölt be (főleg, hogy van előtte egy nginx-es proxy ami cache-elni tud) :)

Új hozzászólás Aktív témák