Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apatyas

    Korrektor

    válasz Undoroid #26031 üzenetére

    Szia.
    Azon túl, hogy ez ilyen és nem csak nálad jön elő..
    Miért ilyen: mert alig használ pár szálat, betöltés közben többet is de játékra kb kettőt. Vagyis, ha cpu használatot nézel, akkor ehhez viszonyíts, nálad ha 12,5-25% akkor már csúcson jár vmelyik szálja.
    Gondolom, dugig van rakva gépekkel és minden be van töltve és fut is egyszerre a játéktéren. Rakjad szét, ne egy chunkba mindent, akkor vmivel függetlenebbül tudja számolni elvileg. Vannak olyan modok, amik mutatják bent a játékban az egy chunkra jutó terhelést, azt eresztjük néha rá, amikor már nagyon gázos a helyzet, aztán lehet totózni hogy mi álljon le, legyen elbontva.
    Fastcraft, BetterFPS, Optifine modok és társai általában segítenek, optimalizációkat tartalmaznak amitől kevesebbet/hatékonyabban tud számolni, ha az adott verzióra ilyesmi elérhető. Optifine azért tud ütközni pár másik moddal, viszont asszem az csak kliensoldali.
    Kliensoldalról tudom, hogy a java garbage collection nem mindig működik zökkenőmentesen, java és memóriakezelésben eddig jobb tapasztalataim voltak linux alatt, egy próbát megér, ez sztem szerver oldalt ugyanúgy érintheti.

    pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Undoroid #26031 üzenetére

    azon túl amit Apatyas írt, még egy dologra tudok gondolni, a memória. Bár rég nem játszottam szerverrel nem biztos hogy up to date, de annó így ment...

    A szervert indító file-ban szokott lenni ilyesmi. java -Xmx [max memória] -Xms [minimum memória]. Nyilván két szám van a memória mennyiségnél. Itt tudod az allokált memóriát szabályozni, magától nem megy a beállított szám fölé, tehát simán lehet hogy hiába van sok memória a gépben ha nincs allokálva neki...

    Azon túl meg ja, a proci is lehet simán szűk keresztmetszet, de én inkább a memóriára gyanakodnék első sorban

Új hozzászólás Aktív témák