Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apatyas

    Korrektor

    válasz sohrking #26425 üzenetére

    Szia! A bevágott log alapján úgy tűnik, az a tower a Recurrent Complex mod terepgenerálása, az dobja meg, lehet jelezni a modkészítőnek de a mod 'abandoned', és-vagy maga a chunk generálás ilyen tetű, Nem ismerek rá, ez házi modpakk vagy 'hivatalos'an kitesztelt? Hány mod van benne kb?
    A Recurrent Complex mod configjában állítólag van a Balancing kategóriában structureSpawnChanceModifier, azzal lehet csökkenteni a struktúrái gyakoriságát, 0 az alja. De ez nemigazán az óhajtott megoldás.
    Írhatok java argumentumokat, amik legalább is kliensoldalon a Java garbage collection nyűgjeit hivatottak csillapítani, az tipikus issue, de ilyen legalábbis itt épp nem látszik a logodban.
    -XX:+UnlockExperimentalVMOptions -XX:+UseG1GC -XX:G1NewSizePercent=20 -XX:G1ReservePercent=20 -XX:MaxGCPauseMillis=50 -XX:G1HeapRegionSize=32M -Dfml.ignorePatchDiscrepancies=true -Dfml.ignoreInvalidMinecraftCertificates=true -XX:+UseStringDeduplication -XX:+DisableExplicitGC -XX:SoftRefLRUPolicyMSPerMB=10000 -XX:ParallelGCThreads=4 -Dsun.rmi.dgc.server.gcInterval=2147483646 -Xmn128M
    Nem általános érvényű, egyes esetekben egyik-másik opciót nem fogadja el egy későbbi modpakk v ilyesmi, akkor kiírja logban, hogy mit nem fogad el.
    A 31% cpu használat hány odaadott szál mellett keletkezett? Szervernek úgy gondolom, 4 szál untig elég, kliensnek dettó. Kevesebb lesz a szálak dobálásakor az adatmozgatás/cache-k újrafeltöltése.
    Általában véve, ha ezek nem újonnan generált chunkok lennének, akkor az 1chunkos függőleges építkezés elhagyását javasoltam volna.
    Írnám, hogy tegyél bele betterFPS-t, de látom hogy már az 1.12 sem támogatott, egyenlőre nincs ilyesmi mod a frisebb verziókra, vki más tud újabbat?

    [ Szerkesztve ]

    pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)

Új hozzászólás Aktív témák