-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
haverkulum
aktív tag
Szia, én a napokban régi, 1.3-1.5-ös mapokat importáltam 1.13-ba gond nélkül, offline módos szerverről származtak így a world/players mappát törölnöm kellett (egyes játékosoknak nem találta a nevét az UUID átalakításnál) de ezen kívül semmi átalakítási hibája nem volt.
Maximum az okozhat gondot, ha a (
tört) offline mód világ nem vanilla volt hanem valami mod is volt benne, de ha jól tudom akkor a modolt blokkok csak eltűnnek, üres marad a helyük és kész. -
haverkulum
aktív tag
99% hogy van megoldás, hogy ne vesszenek el a user adatok, nálam a törlés volt a gyorsabb megoldás, szimplán nem volt fontos, csak a térképet akartam megnézni Lehet elég offline módba kapcsolni a szervert, vagy valami plugint használni ami segíti az UUID átalakítást nem létező fióknevek esetére.
Notepad++ nem lesz elég a szerkesztéshez, bináris fájlokról van szó amik a Minecraft saját NBT formátumát használják, ezzel a programmal tudod szerkeszteni őket.
Feltételezzük, hogy akiknek fontos lenne régről a statisztikája/előrehaladása annak azóta megvan már a játék eredetiben, akkor pl ezen az oldalon (vagy sok másikon) le tudod kérdezni a usernévhez kapcsolódó UUID-t és talán elég ha a playerdata mappában a "username.dat" fájlt átnevezed a hozzá tartozó uuid-re, ahol a "username" az illető régi, offline módban használt neve (nem a mostani az eredeti fiókkal).
Remélem tudtam segíteni valamit, még a reggeli kávém elején tartok, eléggé érzem még az ágyat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs