- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
athos79
tag
válasz #56573440 #13359 üzenetére
Mondjuk én direkt hagytam, hogy 500 legyen, nem gondoltam, hogy probléma lesz belőle...volt már anno jóval több is , és több mint 500 blokkra a házamtól - azért nem értem, mi kínja lehet a házam körüli chunkokkal...elvileg be sem voltak töltve.
It's not a bug - it's a feature!
-
Serricon
senior tag
-
Geryson
addikt
válasz #56573440 #13384 üzenetére
Képzeld el, hogy nem teljesen! Comparator akkor nem néz ha lefelé megy tovább a hopper kivezetése. Ha elfordítod oldalra (azaz tulajdonképpen oldalirányú mozgást végez), akkor már leveszi a jelet. Tök hülyeség, de éjjel jöttem rá.
Tudom, kezdő MC-s vagyok, de egy comparatort azért össze tudok dobni...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz #56573440 #13387 üzenetére
Hallod-e én annyira nyomom a quarry-t a kis csákányommal, hogy a nem piskóta bányámat megtoldottam vagy 120 blokkal (egy fésűnyom olyan 250 blokk hosszú) és felvittem másfél stack gyémántot + persze rohadt sok minden mást. Most 6 stackem van, azt hiszem egy darabig nem bányászkodom most megint...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz #56573440 #13389 üzenetére
Nem, a fésűt nem azzal szoktam, mert ahhoz túl hosszú. Beállok, világítok és szépen bontom ki a sorokat.
Apropó, Atomantinak odaadtam a beacönt, tulajdonképpen annak a segítségével kaptuk szét a vízi építményt. De majd visszakérem tőle és akkor megcsinálom a 6 csóvás maximális beacont (láttam Youtube-on és naggyon megtetszett).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Serricon
senior tag
válasz #56573440 #13399 üzenetére
Vettük észre.. már toljuk pár napja, de még nincs quarrynk!!!!444!!!négy!!négy!!!
Találtam viszont tekihez nagyon jól optimalizált progit, 64x64-es méretben is egész jól szalad, és szed mindent..
Ja és a kedvencem benne, hogy 80-100 fps megvan, ami azért lényegesen jobb mint más pakkoknál a 15-20 .. -
Amur
addikt
válasz #56573440 #13408 üzenetére
Hát igen. Én elszenvedtem vele mire lekraftoltam. Jó tudni hogy van egyszerűbb módja.
Nem láttam a NEI-ben ezt az emeraldos megoldást.(vagy lehet láttam csak nem volt hozzá emeraldom? Fene tudja már..)Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Geryson
addikt
válasz #56573440 #13409 üzenetére
De hát a nether wart!!!
Elkezdtem fire resistance és night vision potikkal nether skullt vadászni, összejött összesen 2 darab, nem egy brutál a hozam még looting III és smite V enchanttal sem. Nem tudom így mikorra lesz meg a 6 beacon...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz #56573440 #13429 üzenetére
Köszönöm az infókat!
Tényleg, Te miért dark woodból csináltad a padokat? Csak merthogy nekem a legnyilvánvalóbb a nether rack, bányászni kb. semmi idő és azt hiszem van belőle dögivel. Vagy nem jó ötlet valami miatt?
Én annyiban csinálok mást, mint Te, hogy 3 teljes donut-köröm lesz 37-es külső rádiusszal. Átmenni átmentem én magam a bedrockon, de amikor elkezdtem volna fát növeszteni jött Tali és kiütött egy 4x4-es lejáratot, így csináltam egy brutál feljárót.
Apropó, hol van az új kéglid? Meg akartam keresni, de a régi kéglid közelében csak egy ágyat és egy kis beacont találtam. Ja, jut eszembe, megépítettem Tőled "kapott" aranyból a 6-os beacönt! 3 lámpa van eddig meg, de most csapdázom inkább és majd folytatom.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13450 üzenetére
Kösz az infókat a vízfolyással kapcsolatban, azt hittem kicsit logikusabb a víz kezelése, de persze nem az, láttam olyan youtube videót hogy a víz felfelé folyt... szóval... vagy kiöntöm a levegőben kapok egy vízesést lol.
A megoldás a vödör volt, azzal kellett bohóckodni (kimerni/betoldani), ha pl. a sodrás textúra utáni textúrára öntöttem egy vödörrel akkor ki tudtam húzni egy kockával az öntözést. Amúgy ha nem kéne ez a lefelé folyik a víz effekt, csak simán fel is tölthetném az árkokat úgy néztem vödörrel, tulajdonképp a valóságban is egy szintben a víz ilyen esetben, és lehet úgy jobban is mutatna
Szóval már jó lett nektek hála: [link]
Egy kérdés, a karámba fű nem nagyon van, pedig marháknak kell elvileg, azt ültetni lehet valahogy? Állítólag nő magától de nem nagyon akar.
föccer: Az automata öntözőrendszerrel kapcsolatos képeket köszi, kicsit később fogom megnézni.
-
Amur
addikt
válasz #56573440 #13460 üzenetére
Na ez nem jutott eszembe! Az imibis-es! (jó hogy inaktíváltam azt a modot, mondjuk nem hiszem hogy bármivel akadna,visszarakom!)
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
válasz #56573440 #13460 üzenetére
Valamiért csak kivettem, mert most crash-elt hogy visszaraktam:
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at mods.immibis.microblocks.coremod.BridgeClass2.preinit(BridgeClass2.java:35)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at mods.immibis.microblocks.coremod.MicroblocksModContainer.preinit(MicroblocksModContainer.java:86)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventHandler.handleEvent(EventHandler.java:74)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventHandler.handleEvent(SynchronizedEventHandler.java:45)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:313)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:296)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:267)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.common.LoadController.sendEventToModContainer(LoadController.java:201)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.common.LoadController.propogateStateMessage(LoadController.java:181)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventHandler.handleEvent(EventHandler.java:74)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventHandler.handleEvent(SynchronizedEventHandler.java:45)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:313)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:296)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:267)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.common.LoadController.distributeStateMessage(LoadController.java:112)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.common.Loader.loadMods(Loader.java:522)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.beginMinecraftLoading(FMLClientHandler.java:183)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a(Minecraft.java:473)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:808)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:101)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:131)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:27)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at org.multimc.onesix.OneSixLauncher.launchWithMainClass(OneSixLauncher.java:286)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at org.multimc.onesix.OneSixLauncher.launch(OneSixLauncher.java:376)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at org.multimc.EntryPoint.listen(EntryPoint.java:165)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at org.multimc.EntryPoint.main(EntryPoint.java:54)
bocs a hosszú hsz-ért.Csak a piros részt másoltam be a crash reportból.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13483 üzenetére
Ja, azt hittem jóval kisebb. De akkor mod nélkül hogy jutok el gyorsan mondjuk a világ két vége közötti egyik házamból a másikba?
Olvastam valami olyat hogy a növények nem fejlődnek ha nem az adott területen vagyok, honnan lehet tudni mikor vagyok (még) azon a területen?
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13491 üzenetére
Ha nem tart sokból leírni hogy csinálsz aranyat? Persze csak ha kezdő szinte összejön
nbarnabas: Kösz a részletes választ. A ház példa volt csak, a lényeg hogy két messze levő hely közötti gyors utazás.
Egyelőre egy jókora természetes üregem van a földben, aminek teteje (föld) nem mindenhol volt, beraktam üveggel, és így látom bentről hogy éjszaka van-e vagy nappal Ráállva fent a tetejére lenézve az üvegen át... meg szédítően szép látványEgyelőre nem tudom mi az alvilág, hacsak nem az, ami a föld alatt van. A 128-ra figyelek, mondjuk lehetne valami mod ami jelezhetné azt hogy mitől milyen messze vagyok (mondjuk lerakott jelzőtől, nem lenne bonyolult, és kicsit komfortosabb lenne.
Ez egy ilyen játék, az első pár hónapban a wikipedia mindig nyitva van a böngészőben, sőt játék közben mobilon is
Na igen, nulla a játék súgója, mivel nincs neki. Nem hiába az első között volt ez a mod amit feltettem: [link] -
Geryson
addikt
válasz #56573440 #13544 üzenetére
És nekem mikor válaszolsz a privimre?
Megépítettem a csapdát, tök szép, de nincs benne mob. Kérdeztem Talit, azt mondja, hogy még bőven a "normális" felett van a spawn ráta, tehát nem azzal van a gond, hogy túl le van húzva.
Az Xp-t még nem löki fel, szerintem ott valamit a fellökővel számítottam el, de mondjuk non-sense, hogy alig van mob, de rohadt sok a zombi...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Buster17
addikt
válasz #56573440 #13596 üzenetére
http://prohardver.hu/dl/upc/2014-12/24/280497_g2mu76gzickjz79a_nevtelen.jpg
Pedig úgy emlékszem hogy már csináltam felhasználónevet.
szerk
minecraft.net oldalon megváltoztattam a jelszavamat és ott fel is kínálta hogy melyik felhasználói fiókom jelszavát módosítanám.szerk2
email címmel voltam most belogolva, kijelentkeztem és beírtam a felhasználónevemet és belépett.[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13642 üzenetére
Majd ha megszereztem a hozzávalókat csak akkor csinálom meg. Nem csalok, csak ha kipróbálok egy modot mert úgy gyorsabb, aztán visszarakom a mentést. Hátizsákot persze muszáj volt beszereznem, mert hülyét kaptam attól hogy felveszek két virágot és már nincs több helyem, de ez szinte az összes játékban így van, mindenhol az volt az első amit kiütöttem.
Mint írtam az 1.8 iszonyat lagolt amit mástól is olvastam, szóval maradtam az 1.7.10 szériánál, arra már rengeteg mod van ami azzal kompatibilis, és tulajdonképp az előző széria, tehát nem túl régi.
-
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13680 üzenetére
Összetettebb játékoknál hülyét kap az ember ha nem módosíthat ezt-az. Nem ez az első játékom Észreveszem, hogy terhel-e egy mod vagy sem, amiket használok, azok közül egy térkép map az, amin érezni hogy fut mert néha akaszt (Rei’s Minimap), de még mindig nem terhel olyan irreálisan mint a Journeymap. Annál maga a szerző írta azt, hogy ha a játékban nincs amúgy min. 200 fps-ed, ne tedd fel. A MapWriter tetszett a legjobban, lehet görgetni a teljes térképet(!) észre se lehetett venni hogy fut, de nem mentett sajnos, és ez ismert hibája.
Egyelőre amit láttam ami legjobban számít, hogy a látótávval nagyon csínján kell bánni, illetve textúra packot sem véletlenül használok 32x32-est. Ezzel is sajnos pont betelik a vga memóriája.
-
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13737 üzenetére
Helló, nem szeretem az egyben pakkokat, majd én eldöntöm mi kell nekem
Meglesem ezt a redes dolgot, kíváncsi vagyok ez is tud-e szép vöröskő vezetést plafonon, negyed blokkos finomsággal. Bár azt hittem sikítani fogsz, hiszen ha eltérek a "szabvány" vöröskős megoldásoktól, akkor az mod nélkül már működni nem fog.
Kösz!
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13739 üzenetére
Nézegettem ezt a redet, de nem nagyon nyerte el a tetszésem. A wikije hiányos rettenetesen [link]
Kinéztem egy szigetelt, önállóan futó vezetéket (hogy ne essek bele a lyukba) Framed Insulated Red Alloy Wire. Okés. Csak kéne neki valami fa, ami a világon nincs, recept kereső sem hozza ki, tehát a játékban nem létezik. Valami OAK nevű fa, átszínezéshez meg megint más. Beraktam a "world" modult (amiről egy szót se ír wiki csak egy kép van hogy más fák vannak benne) hátha abban van ez a fa, de semmi. szóval ez így az egész egy nagyon összecsapott igénytelenségnek tűnik, nem hiszem hogy érdemes lenne ezt nézegetni, de kösz a tippet.
Amit én használtam és a képeken is van, tulajdonképp megtartja az eredeti vöröskő jelvezetést, csak kicsit normálisabbá teszi, színnel jelzi a jel gyöngülését, lehet vezetni plafonon, oldalt, és negyed blokkonként lehet a jelet irányítani, az eredeti MC-ben is már így kellett volna megoldani. Redstone Paste Mod
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13741 üzenetére
NotEnoughItems-t egyszer néztem, de tiszta cheat volt az egész, úgyhogy nem foglalkoztam vele. De ahogy nézem receptet is lehet vele nézni, és segíthet a kirakásban is ha az ember feledékeny. Receptet többféleképpen is tudok nézni, de egyikkel sem jött ki (NEI-vel sem), hogy miképp lehet strip-et csinálni. Gondoltam mivel szerszám, akkor álljunk neki egy fának. Semmi. Akkor megint recept, fűrésszel blokkoknak, rakosgatom... nehezen összejött. Egyetlen mod sem idegesített még fel, de ennek az igénytelenségnek sikerült. Minek van wikije ha üres az egész? A legalapvetőbb alkotóelemről nem bírják leírni hogy kell elkészíteni, ha már a receptkészítőből kispórolták? Azért köszi, ha lenyugodtam, ez a multipart rész érdekesnek tűnhet, néztem korábban ezt: [link], de még 1.7.10 verzió sincs belőle.
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13749 üzenetére
Hát igen, a nulla információ mindig gondot okoz, és akkor derül ki mennyire használható egy mod a közölt infók alapján, ha valaki a nulláról ismerkedik vele. Volt egy mod amiről szintén nulla infó volt (nulla) az első hsz-ben, végig kellett olvasnom majdnem az egészet ahol nagy nehezen pár oldal után valaki + a készítő leírta hogy na mégis mi micsoda, melyik parancs mire használható és hogy kell használni. De hogy beleírta volna az egyes hsz-be? Nem, az luxus! Hát igen, mert a készítő fejével (programozó fejével) ő mindent pontosan tud, és a degenerált agyával nem fogja fel mit lát ebből egy új felhasználó. Programozásnál a legfontosabb dolgok egyike a dokumentálás.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz #56573440 #13816 üzenetére
Ez igaz, de a nem törtön is előfordul a trollkodás. Amíg volt plastik, gyakran jártak át a huncraftosok leszólni mindent, meg griefelni amit lehetett. Sőt, a "saját" tagjaink közül közül is voltak gondok emberekkel, pl. mikor faction módban ment a szeró.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest