-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz KicsiPaszuj #1773 üzenetére
"gondolom a c++ nemmenő 1 mojangosnak."
Az eredeti cel az volt, hogy viszonylag gyorsan ossze lehessen rakni egy multiplatform jatekot, marpedig erre a Java tenyleg jobb. Ha az elejen odanyomsz Notch kezebe egymillio eurot, hogy inkabb az elejetol kezdve legyen C++, akkor az lett volna. Odaadtad neki? Nem. Hatakkor?
Egyebkent meg - mint ahogy az mar sokszor elhangzott - a jatek fejlesztes alatt van, meg maga a jatekmenet is alakuloban van, nem igazan ez a megfelelo idopont arra, hogy az egeszet atportoljak C++-ra.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz KicsiPaszuj #1777 üzenetére
"konkrétan épp a te hozzászólásod volt, h az első misit még a kreatív módért kapta.."
Nem azert, hanem akkor, amikor meg alpha volt a cucc. Es ez messze nem az elejen volt, akkor mar eleg sok cucc elkeszult.
Egyebkent meg kivulallokent a legkonyebb osztani az eszt arrol, hogy mit es hogyan kellene csinalniDRM is theft
-
dabadab
titán
válasz KicsiPaszuj #2047 üzenetére
Nem lesz beta 1.9, helyette lesznek kb hetente prerelease-ek a veglegesbol: [link]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Sirandrish #2627 üzenetére
"a blokkokat mondjuk lehetne negyedelni."
Ami igazabol nyolcadolas, ennek megfelelo teljesitmeny- es memoriaigeny novekedessel, na meg persze ennek megfeleloen nagyjabol az egesz jatekmechanizmus mehetne a kukaba es lehetne ujratervezni, egyensulyozni, playtestelni.
"és ugye ez a játék lényege"
Nem, nem ez. Legalabbis szerintem nem. Sot, szerintem a kisebb voxelek direkt elrontanak a Minecraftet.
Egyebkent meg nem ertem a problemadat: tenyleg nyugodtan szet lehet moddolni az egesz, a Majong ad ehhez rendes supportot is, 15 dolcsiert kapsz egy olyan jatekot, ami meg sok-sok evig folyamatosan fejlodni fog. Ennel sokkal jobb ajanlat nem nagyon van.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Sirandrish #2644 üzenetére
"Nem a fizetős bétával van a gond hanem azzal hogy nem Notchnak addig volt fontos a MC amíg eladott belőle néhány milliót..azóta olyan tempóval halad a fejlesztés hogy..."
Maradjunk inkabb a tenyeknel: eloszor otthon, munka utan reszelgette, aztan amikor megvettek parat, akkor felmondott es csak ezt csinalta, aztan amikor sokat megvettek, akkor meg csinalt egy komplett ceget, most mar tizenvalahanyan vannak.
A fejlesztes meg regebben sem ment gyorsabban, raadasul ahogy fejlodik a jatek, annal tobb kolcsonhatas van, amikkel mind kezdeni kell valamit.
Megkerdezhetem egyebkent, hogy milyen tapasztalataid vannak szoftverfejlesztes teren nagyobb projekteknel?
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Sirandrish #2665 üzenetére
"Semmilyen!
De tudod mit?
Hidd el hogy egy majdnem 4milió darabban elkelt 15dolláros játék után ennél százszor gyorsabb lennék..."Ezt a legelso mondatot miatt gondolod.
En viszont nem hiszem el, mert en viszont ilyen projekteken dolgozok es latom, hogy megy ez."Várj, nem én...hanem az emberek akiket alkalmaznék."
Megosztanek veled ket gyongyszemet a The Mythical Man-Month c. mubol, ami a projektmanagment orokervenyu klasszikusa:
"The bearing of a child takes nine months, no matter how many women are assigned."
illetve:
"Adding manpower to a late software project makes it later."
Nagy igazsagok ezek.
Azt ertem en, hogy nem nagyon lattal meg ilyet, nem tudod elkepzelni, hogy hogyan is mukodik, milyen buktatok vannak a dologban, satobbi, de azt nem teljesen, hogy miert adod elo ugy a dolgokat, mintha nalad lenne a Bolcsek Kove.
"Vannak modderek akik egyedül vagy maximum 2-3as csoportokban dolgoznak mégis többet hoznak ki magukból mint ők tizenakárhányan"
Tenyleg? Vezetnek konyvelest, szerveznek rendezvenyeket, akarmi? Ugyanis a Mojangnal nagyjabol ket programozo (notch es Jeb) dolgozik a Minecraft kodjan, a tobbiek az egyeb feladatokon vannak.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Sirandrish #2679 üzenetére
"Hát ez a büdös nagy probléma!
Sokkal többen kéne hogy dolgozzanak egy ilyen projecten!"Nem olvastad el amit irtam, ugye?
Uj emberek toborzasa egyreszt onmagaban ido (gondolom az ugyben sincs semmi tapasztalatod, hogy milyen melo normalis programozokat (vagy akar komuveseket, ismeros epitesi vallalkozo meselt) talalni, elmondom: nagy es sok idobe telik), masreszt miutan ott vannak, egy csomo idot ra kell szanni a betanitasukra - es ez a sok-sok feladat mind leginkabb notchot terhelne, akinek emellett ott van az (masokra nem igazan atruhazhato) feladata is, hogy ki kell talalnia a jatekot, hogy hogy lesz jo (mert jelenleg talan az egyik legkonnyebben elronthato dolog a jatek koherenciaja).[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Sirandrish #2683 üzenetére
"Sok idő..ez igaz.
Mióta fizetős az MC?
1év? Másfél?"Annak idejen ennyi ido alatt - folyamatos keresgeles mellett - kb. harom embert tudtunk felvenni.
X3B6O0X: penzuk az mondjuk van rengeteg, csak szerintem nem nagyon latnak modot arra, hogy azt hogyan tudnak ertelmesen elkolteni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Sirandrish es KicsiPaszuj: most nem azert, de nem lenne valamivel elegansabb eloszor megvenni a jatekot es azutan verni az asztalt, hogy deennyipenzert?...
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Sirandrish #2688 üzenetére
"nem kell belerakni használhatatlan és értelmetlen funkciókat és kész."
Azt egeszen konkretan hogyan gondolod megvalositani, hogy egy fejlesztes alatt levo programban nem legyenek fejlesztes alatt levo dolgok, csak kesz, komplett feature-ok?
Ha meg nem akarsz felkesz jatekkal jatszani, akkor ne jatssz, vard meg, amig megjelenik a vegleges - nem hiszem, hogy ezt ilyen nehez megerteni. Ha oda van irva bazi nagy betukkel, hogy beta, meg hogy fejlesztes alatt, akkor az beta* meg fejlesztes alatt van. Van idopont az 1.0 megjelenesere, lehet varni.
*: igazabol ezt a szakaszt alfanak kellene hivni, de ezt mondjuk ugyse tudja senki
(#2692) KicsiPaszuj: megveve meg nincs, reklamacio mar van - egeszen pontosan errol irtam
(#2694) Sirandrish: u.n. "erkolcsi alap" mond valamit?
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Sirandrish #2715 üzenetére
"Engem az zavar hogy a játék készítői szerintem nem foglalkoznak annyira a saját játékukkal mint ahogy az megérdemelné."
Es megtargyaltuk, hogy ez nem igaz, meg azt is, hogy te viszont vasarlokent egeszen biztosan nem foglalkozol annyit a jatekkal, mint amit megerdemelne.
Szerintem ezt itt le is zarhatjuk.DRM is theft
-
dabadab
titán
Offbol ennyi szerintem boven eleg volt, keretik visszaterni a topik temajara.
DRM is theft
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
válasz netpeti98 #2942 üzenetére
"Megjelenés: okt 19. (mármint a cikk)."
A benne talalhato infok meg okt. 11-en mar ott voltak notch blogjaban
DRM is theft
-
dabadab
titán
"In the case of blocks, Obsidian, Bedrock, and liquid source blocks are immune to TNT explosions"
Vagyis az obszidiant (meg a bedrockot meg a folyadekok forrasblokkjait) nem bantja a TNT.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Citizen
- Windows CE fórum
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen