-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
akit érdekel (föccer téged tudom hogy igen ) annak itt van a computercraft 1.4 es (!) excavate programja. excavate x-el indul ahol az x a gödör méreteit adja, és addig megy le amíg lehet. a kód helyenként olyan elemeket tartalmaz amik a tekkit féle 1.33-ban nincsenek pl refuel, de hátha valakinek segít valamennyit
-
#56573440
törölt tag
hmm megáll lent vagy a láda mellett? mert mondjuk ezt nem árt tudniahogy látom a láda mellett. a ládával szemben áll? akkor tudja kipakolni csak.ha ez megvan, akkor turrle.drop() sort keresd meg. ott kell legyen egy turtle.select(változó) sor is. lehet hogy azért nem pakol ki, mert nincs megfelelő helyre állítva a slot (1-9 van 1 a teknős bal felső invertory slotja a 9 jobb alsó) végig kell léptesse a ciklus a slotokat és mindegyik utrán droppoljon. lehet errefele van gubanc. egy sima drop nem fogja az egészet kilökni
ha csak megtelik és nem jön vissza, akkor amit küldtem progiban megtalálod szerintem a választ, csak belelestem, de már az elején látszik hogy külön változókban tárolja le az x-y-z pozíciót attól függően hogy merre mozdult.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
nálad nem tudom hogy csak 9 slotos e, most jutott eszembe hogy lehet nem, nálam 16 slot van, a lényegen nem változtan 1 től n ig amennyi slot van futtatsz egy turtle.select (x)-et, majd turtle.drop() x nő n ig és a végén ha jól emlékszek akkor érdemes visszaállítani a selectet 1-re hogy az maradjon az aktív
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
őőő tudta valaki hogy a deployerben megy a bányász lézer? azt hiszem ahogy lesz egy kis időm "kissé" átalakul a quarry-m scatterrel már nem fogom haszálni az tény, szépen szétküldi a deployert, de hosszú fókuszon kissé gyorsabban haladhatok... le kéne gyártani vagy 128 darab lézert...
-
#56573440
törölt tag
válasz Cucuska2 #5477 üzenetére
én még régen próbáltam de akkor nem ment, aztán jöttek persze frissítések a modokhoz, azóta ee-s fejszéket használtam ha fát kellett pl farmolni, de valahogy nem próbáltam azóta lézerrel... hatékony nem lesz, mert ugye földre dob mindent, és ha láva van a környéken akkor megy a levesbe, de azért no, viccesbe elteszem majd
-
#56573440
törölt tag
nem zombi lesz az?
egyébként ez ilyen ha mélyen vagy, lépten nyomon lávába fogsz szaladni. jó ha van nálad egy vödör víz ha sos a helyzet. viszont a 10-es szint körül van a legtöbb gyémánt ami azért nem elhanyagolható dolog. vagy bedrocktól felszámolsz, vagy megnyomod az f3-at az is írja majd hogy milyen magasságban vagy az egyik koordinátán bal oldalon
este már csak ilyen. a mobok, ezek a szörnyek este jönnek, és csak ott "keletkeznek" ahol nincs elég fény. ezért kell jól kivilágítani az alagutakat a föld alatt, mert ha nem szépen elkap hátulról egy creeper, az a zöld sistergős robbantós
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
ha már egyszer spawnoltak, azaz megjelentek egy sötét helyen, akkor onnan mászkálhatnak, és a fény nem zavarja őket, csak a napfény. a kecót le kell zárni ajtóval (a zombik át tudnak menni a sima fa ajtón, a vas ajtóhoz pedig kívülre kell egy gomb hogy nyithasd, bentre egy nyomólap)
vagy átpattintod a nehézséget békésre és nincsenek szörnyek, bár akkor már annyira nagyon nem izgalmas helyenként, de később visszateheted ha úgy van
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
mondom én hogy zombik
kőből ház, vasból ajtó, kívülről gomb mellette (sima kőből készül, amit bányászol azt a kemencében kiégeted és csak utána tudod erre használni) és nyomólap az ajtó elé bentről (vagy fa vagy az említett kővel készül). ahogy rálépsz nyitja bentről, kintről meg megnyomod és nyílik. ezen nem jönnek át a zombik, a ház meg legyen kő
-
#56573440
törölt tag
válasz fracture333 #5494 üzenetére
vagy szimplán összeraksz egy ágyat, és ahogy sötétedik szépen lefekszel aludni, és akkor nem lesznek a felszínen nagyon sokan a szörnyek
-
#56573440
törölt tag
válasz fracture333 #5497 üzenetére
ki tudja. indítsd újra az szokott segíteni jogos ott a pont
wmati:tévednél el akart lenni? én ha felszínen barangolok mindig 2-3 magas oszlopokat teszek ha tudom hogy messzire megyek, és az aljára még egy követ ami a ház irányát jelzi. dombok tetejére, jól látható helyekre, ahol biztos kiszúrom visszafele, ha van akkor a tetejére egy gyertya és este is látom. a föld alatt meg minden folyosón szigorúan jobbra teszem a gyertyákat, ahogy haladok befele, így vissza csak annyit csinálok, hogy nézem merre kell menni, hogy balra legyenek, és szépen kijutok , szintkülönbségeknél ha leugrok akkor meg a földre a lyuk alá
netpeti: azt már megoldották, hogy ne a spawnra hanem az ágyra mutasson? bevallom rég nem néztem már ezt, utolsó emlékeim szerint akkor még nem tudta. nomeg az csak felszínen okés, egy masszív barlangrendszerben nem sokat ér sajnos
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz netpeti98 #5501 üzenetére
én is azt használom, de legtöbbször marad a manuál gyertyapakolás lent (kivéve tegnap, amikor mystcraftban csináltam egy új világot ahol mindig nappal van, és világos mindenhol- a föld alatt is- aztán nem jött az inger hogy fáklyákat tegyek, és úgy eltévedtem, hogy alig tudtam kijutni, a legjobb, hogy bár azt látod hogy nappali világosság van, a szörnyek vígan spawnolnak mert az alap minecraft szerint meg sötét a hely )
-
-
#56573440
törölt tag
mert nem biztos hogy az egész barlangrendszer ki van világítva. ha van olyan hely benne ami nincs, akkor jönnek. az hogy nappal van e vagy sem a barlangon belül nem zavarja őket.
1: vagy nincs teljesen feltárva
2: nincs megfelelően kivilágítva, nehézségtől függően változik a minimum fényerő ahol megjelenhetnek
3: éjszaka mentek le, ez is előfordul néha -
#56573440
törölt tag
kissé beteg de aranyos minisorozat a témában. angoltudás előny, 7 rész
-
#56573440
törölt tag
válasz #43676928 #5590 üzenetére
én arra sticky pistont használok. elhúz egy blokkot alatta létra és csók biztos meg lehet oldani bonyolultabban több pistonnal meg akármi de én inkább a finkcióra megyek
cucus én vanillának olvastam most miért kellett? fáj az agyamnak
btw most néztem egy dire videót, ahol az rp2-t alkotó hölgyemény (!!) 60 turtle-t használ quarrynak... 4x4-et ás mindegyik, üzemanyagot enderchestből kap amit feltesz maga fölé tápol majd lebont, és a cuccait egy másikba pakolja hasonló módon... nagyon beteg amikor automatikusan elindul a hadsereg lebontani a világot...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
válasz Cucuska2 #5597 üzenetére
jaja ez az multi szerver nekik van... fejlesztők béta cuccok, mik jönnek majd stb. van ott minden. olyan tank, ami építhető (irontank) pl 3x3x3 és annyit tárol egy invertoriban ammennyit a bc tankok tudnának, csak nincs szívás a csövezéssel, stb. én az elejétől nézem, nagyon betegek a fejlesztők...
aki a modok fele érdekelt egyébként is "alap" direwolf20 videóira feliratkozás, szájba rág, érthető, alapos, emészthető módon magyaráz, és elég komoly dolgokat alkot...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Cucuska2 #5599 üzenetére
10 perc alatt megvan. az ssp videói között ott van minden ami kell az első részben. mivel már nem kell varázsolni modloader sp meg mp meg ilyenekkel, elég csak egy forge a .jar-ba és kész is vagy, utána egy mappába ahogy letöltöd dobálod be a modokat és tölti be jobb esetben, max az id-ket kell néha berhelni, de egy neivel seperc megvan. persze szervert összehentelni alá az más téma, de az se atomfizika
-
#56573440
törölt tag
válasz Cucuska2 #5602 üzenetére
1.2.5 alá egyelőre, 1.3.2-re még egy pár mod pl rp2 nincs portolva így én nem hajtom. most csak forge kell, de azon túl mondjuk figyelni kell az id-re is persze azt magától nem oldja meg, meg érdemes körbenézni hogy melyik verziót szeretik a modok forgeből. de minimál szívással megoldható. config file-t tudok küldeni pl a sajátomból...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
válasz Superhun #5607 üzenetére
plusz a gépbe egy energy storage update vagy upgrade vagy mi ha sok az oc elég hamar felzabálja a belső tárolót. bár eddig egyszer futottam bele, és ott nem 2 oc modul volt
nem szidom én a bc-t csak egy filter jelentősen olcsóbb, kompaktabb, jobban paraméterezhető mint a bc csövezése (jójó ott is van a fa csőből advanced verzió amivel lehet szűrni mit engedjen ki...). én azt szeretem ha kompakt a cucc, és néha jól jönne. bár személy szerint ált logistic cuccokkal használom csak a bc-t ott tényleg jó
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Superhun #5611 üzenetére
mert bc-vel is szépen meg lehet egyébként oldani hogy ne legyen overflow, gate-ek megfelelő használatával szépen monitorozható ha van invertory hely, és hogy van e kimenő cucc, onnantól meg rp2-vel pillanatok alatt bármit lehet szabályozni. persze letisztult meg kompakt ritkán lesz de no
-
#56573440
törölt tag
az is megoldás. akkora király cuccot kétlem hogy csinálsz amire irigykednék a lentebb linkel eloraamos robothadseregre talán, de másra nem hiszem
ha irigynek kell lennem akkor egy turtle építi a frame quarry-t építő frame quarry-t... ugye nem? ez az én tervem...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
köszi egyelőre nyersanyaggal elég jól állok, gyémánt ládákban tárolom tömbösítve amit lehet a többit forestry-n átküldve createlve quarry-t nem futtatok már régóta, fel nem tudom használni amim van. a vas generálás csak azért hozott volna lázba, mert ilyen méretekkel hogy csinálod meg úgy, hogy nincsen hozzá se ee se a bc megfelelő kiegészítője se
-
#56573440
törölt tag
válasz Superhun #5638 üzenetére
nem igazából a deployer csak redstone státuszváltásra klikkel, tehát folyamat jelnél nem csinál semmit. a képen a timerből egy vezeték van a blokkon ha megnézed, az egy pillanatra "kiengedi" tehát kikapcsolja a fáklyát amikor aktívvá válik. pulzál igazából csak az időzítőhöz képest inverz
sajnos nem vödröt töltök hanem ic2 cell-t. tonnányi tin van raktáron, és van pár recept amihez víz kell vödörrel vagy cell-el, és mivel utóbbi stackelhető... a baj csak az, hogy amíg a deployer vígan fut egy sima rs jellel a hátán vödörrel, addig cell-t nem tölt ugyanúgy... valamiért akkor csak fáklyával meghajtva hajlandó működni, így tákoltam alá egy fáklya "villogtatót". így már tölti ezt is
csak ilyen apró finomság, de esetenként jó tudni, mert én a hajam téptem a végén pl
btw készül egy irdatlan kompakt hw solar gyár, 99% ban megvan, nagyon kis aranyos lesz , majd kiteszem (használni úgyse tudjátok majd )
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz #56573440 #5643 üzenetére
mértem hozzá szintidőt, ha összegyűlt a nyersanyag 1 sima solarhoz akkor indul a folyamat teljesen nyersből, tehát nincs elődolgozva semmi, (azóta azért megnőtt a képen látható gép sajnos...) így 1 solar összeállítása 6-7 másodperc onnantól hogy elindul, addig hogy chestbe kerül... szépen végig is zabálta magát a tizen pár gyémántládám tartalmán seperc alatt
-
#56573440
törölt tag
lap alján kibonthatod a kategóriákat és láthatod mik vannak, gépek, páncélok, stb. az egyik alap mod ami "kötelező"
a csöves rész az nem egyértelmű. buildcraft az egyik a másik (ha sárga csövek voltak végig) akkor redpower 2
ezek különálló modok, kézzel kell összerakni, vagy (fáj a szívem leírni de legyen) tekkit a modpack. abban van sok okosság készre szerelve egyszerűen, szívásmentes telepítéssel.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
melyikre gondolsz?
ha különálló modokat akarsz összeválogatni az nem 5 perc. elég hosszú, ha tényleg érdekel levezethetem, angol tudás természetesen jelentős előny...
a tekkithez semmi nem kell. tekkit oldalára felmész letöltöd a klienst, telepíted aztán megy. persze csak legál accal tudod utóbbit használni.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
priviben felmerült egy kérdés de szerintem a tekkitesek közül se mindenki ismeri, hátha hasznos lesz a következő setup.
a kérdés az volt, hogyan lehet átirányítani az rp csöveket, mert alapból a legközelebbi tárolót használják, viszont egy rs jelre ezt meg kéne változtatni, más irányba terelni.
a megoldás a transposer névre keresztelt kütyü, kép itt
ha nincs aktív rs jel rajta, akkor szépen átengedi jelen felállásban korlátlan számban a beeső blokkokat. 3 filter üres beállításokkal max sebességen, simán átmegy rajta
aktív rs jellel viszont zár, nem enged át magán semmit, így a rendszer nem látja már mögötte az invertory-t
látszik hogy zárva van, és bár a jobb oldali chest pár ezer blokknyira látszik a csövezés számára (a végén az utolsó cső erre szolgál) mégis arra megy minden
-
#56573440
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #5671 üzenetére
ftb modpack:
az a baj hogy a srácok irdatlan fába vágták a fejészét... ennyi modot egybefűzni nem lesz kis kihívás, és az egyik "alap" mod az eloraam féle redpower 2 még csak 1.2.5-ön van... addig amíg az el nem készül addig nincs is értelme róla beszélni. dire egyik videója alatt ment nemrég a cheten egy foszlány, amiben elo annyit írt, hogy december előtt szeretne kész lenni vele, de nem ígér semmit, dolgozik rajta. én is nagyon remélem hamar meglesz és lehet hajtani...
steve's carts ha jól tudom még nincs, de azt is írják már ha minden igaz.
-
#56573440
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #5675 üzenetére
igazából szerintem onnantól nem lesz nagy gubanc. most az 1.2.5 vs 1.3 átállás szerver oldal miatt sok kódolást jelent, de utána remélhetőleg ennyire radikálisan nem nyúlnak bele semmibe egy darabig. az meg hogy 1-2 alverzióval verzióval a hivatalos mögött járnak talán nem minden esetben gond, pl én most is tök jól elvagyok 1.2.5, futottam pár kört vanilla 1.3.1 és 2-őn is, de a sima sokáig nem köt le
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
- Saitek X52 Professional Hotas Joystick + Throttle
- 5 db 840 G1 (i5-4300) bontásra,alkatrésznek,vagy felépítésre egyben eladó
- BESZÁMÍTÁS! ÁRGARANCIAI! Új nVidia Quadro Tesla Radeon Pro videokártyák rendelésre 3 év gar. 27% áfá
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs