Új hozzászólás Aktív témák
-
olbaidhun
őstag
Ezt fel lehet róni a programozók "kényelmére". Hiszen egységesen fejlesztenek az összes platformra... ez a nagy múltú nfs esetén könnyedén meg lett magyarázva:
[ A korábban autolog néven ismert "rendszer" megújult, hála legyen az égnek, a neve is változott ] AllDrive.
"egyszerre rengeteg dolog fog történni képernyőinken, melyeket mind az AllDrive rendszer fog irányítani... bár utólag ez kikapcsolható..."
mindig lesz egy kifogás, mely megfelelő elnevezésének köszönhetően beadja a hiszékeny felhasználóknak, hogy bizony kevés a hardver... Elég sok vitám volt a ps3 topikban, mely arra irányult, hogy a ps3ból a vga a leggyengébb láncszem. Utaltam a korábbi konzolok életciklusára és a "tartalékaikra", melyeket gyakran független fejlesztők (és belsősök) még az utolsó években is végletesen kiaknáztak, hiszen szükség volt rá. Ugyanakkor az is szempont, hogy főként a régebbi konzolok még valóban célhardvernek készültek!
Napjainkig elmondható, hogy egyes belső csapatok kezében rendelkezésre áll a folyamatosan megújuló fejlesztői környezet, mely képes fantasztikus mennyiségű poligon emelés mellett 40-50-60 fps támogatására.
Az engine, mint ahogy annak fejlesztője és a játék kategóriája ezen a fejlett területen lassan mindegy. Nézzük csak meg a frostbite mire képes...
Számomra a fejlesztők munkája ott kezdődik igazán, ahol érzékelhető, hogy a leprogramozott technológiájuk optimalizált. Minden platformon külön-külön. De ez sajnos kényelmetlen, ráadásul rémesen sok időt igényel, ami nem áll arányban a bevételekkel. Mert egységnyi munkát kell osztani a végösszeggel egy ipari elszámolás végeztével.
Néhányan nagyon jól megfogalmazták a dolog lényegét a crysis engine topikban. "a nagy kiadók mind csináltattak saját motort és igyekeznek azzal kiadni a saját játékaikat"
Csak egyetlen kérdésem maradt: miért nem vesznek példát azokról a stúdiókról, akik a grafikai minőség mellett az optimalizálást [ minden tekintetben ] figyelembe veszik?! Direkt nem írok példát, hiszen több olyan fejlesztő csapat is van, akik több éve elavult engine-ből is vastagon kaszálnak és elképesztő mennyiségű felhasználót vonzanak be, a folyamatos érdemi optimalizálásnak köszönhetően....
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
CocooN-z
őstag
Azért ez így nem feltétlen igaz, mert a határ a játék motorkódjában található meg, lsd. pl a régi játékok dosboxban való futtatását, nem véletlenül kell meghatározni CPU cycles-t mert ott nem minden game-ben volt limit.
A hír tartalma vicc kat. Sztem bénák és még nem tudják kihasználni az új vasakat.
BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen