Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    válasz [Prolixus] #6 üzenetére

    Ők is szeretnének egy szeletet a tortából. Csak későn kapcsoltak. Sajnos az ilyen címeknél látszik, hogy nem egy jó, egyedi ötleten alapul. Tudjuk, hogy az egész játék csak azért készül el mert most a moba a menő, a moba a kifizetődő. Aztán leültek és terveztek egy moba játékot. A "Mitől lesz ez a moba egyedi?" kérdésnél pedig a TPS nézetet, és a sci-fi környezetet dobták dobókockával. Persze egyik sem egyedi ettől még. De ők ez irányba próbálkoznak. Hogy ez működni fog e?! Egy bizonyos mértékig igen. Részben a hype-on múlik majd mennyire lesz sikeres. Számokat nem tudok, de gondolom egy nem túl sikeres mainstream játékkal is lehet keresni. Egy ideig. Aztán szépen majd kihűl.

    A témában itt egy nagyonprofi magyar cikk: [link]

    Nem tudom biztosan, de egy játék szerintem akkor tekinthető sikeresnek ha a competitive szféra is felfigyel rá, és befut mint eSport verseny játék. Nem pénzügyileg tekinthető sikeresnek innentől, mert ha nem eSport játék akkor is lehet profitálni belőle. De ha ezt a szintet megugorja onnantól kezdve az emberek felfigyelnek rá és onnantól fog dőlni a lé csak igazán. Csak a piac telített. Én se állnék át a Dota2-ről erre. Jópofa, új ötlet de ennyi. Különösképp nem látom a siker kulcsát már az ötletben sem, az pedig, hogy milyen lesz a játék az még messze van.

    Ott a Blizzard, nekik sikerült. Megcéloztak ők is egy moba "piaci rést" és oda fejlesztettek játékot. Ezért lett a HoTS casual moba játék. eSport játék pedig azért lett mert a Blizzard mostanra ébredt fel a téli álomból és jött rá, hogy mekkora pénz is van ebbe a játékágazatba. Elkezdték tolni a HoTS versenyeket, és a nevükkel nem is volt nehéz dolguk. Az Owervatch-ot is eSport játéknak csinálják, a HS-t is annak szánták. De a Blizzard elfordult a Hardcore rétegtől és a casualabb játékosoknak készít játékot. Az ő játékjaira tökéletesen jelemző, hogy könnyen tanulhatóak, de a mesterré váláshoz idő kell. Jó amit ők csinálnak. Csak a Paragon készítőiknek nincs ekkora és ilyen tapasztalatuk. Nagyobb a lutri ebben a címben.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák